Search Results
Search results 401-420 of 916.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Deut Gezocht
PostZoals de titel al aangeeft, ik speel sinds een aantal dagen weer in uni 3 (Accountje over genomen), en ik zoek deut. Ratio 2.5/1.5/1, elke hoeveelheid die je beschikbaar hebt! Vaste handelaren ook altijd welkom!
-
Quote from Jillian: “(Hidden Content) ~Abremsev [19-09-19][13:22] Wat ongekend onaangenaam om zo'n groot plaatje tussen de reacties te zien, even spoilertje er op hoor! ” hehehe, je mag ook gewoon wat tips geven hoor
-
Goed verhaal, lekker kort! Stickied!
-
NINJA: [TOT: 82.909.000] Terra [GZV] vs. Chief Ultraviolet [PANDA] & L3XX666 [LEEUW] (A: 76.683.000, V: 6.226.000)
Abremsev - - Hall of Fame
PostQuote from Terra: “Ja wat kan ik zeggen... Leuke Ninja, heb het zelf gewoon heel dom gedaan. Wel vertraagd en safety spy gestuurd maar, en nu komt het stuk waar ik me enorm noob voel, heb de spio niet laten spioneren maar aanvallen.... Begreep er niks van en 8 sec later was bovenstaande slag het resultaat. Dom maarja, was gelukkig maar een klein stukje vloot Enjoy the goodies, als het kan kom ik ze terug halen :p ” haha ja dat is niet handig inderdaad! Achja, al doende leert men!
-
NINJA: [TOT: 82.909.000] Terra [GZV] vs. Chief Ultraviolet [PANDA] & L3XX666 [LEEUW] (A: 76.683.000, V: 6.226.000)
PostLekker hapje voor de deur zo! Kijk even of je het winst/verlies overzicht goed kan krijgen! Have fun spending. Terra.. nub, niet vertraagd? haha! glrb maat.
-
Quote from Legend.bdr: “(Hidden Content) Als je mee hebt gevlogen moet je dan ook steeds oT zeggen dat het een leuke slag was? ” Nee hoor Legs! Je mag prima een gezonde discussie voeren over toedracht van de slag, zo lang het maar niet loos met beschuldigingen gooien is, en geen partijen zich er mee gaan bemoeien zonder onderdeel er van te zijn, of er verstand van te hebben. We lezen rustig mee
-
[TOT: 255.899.500] Independence [BIRDs] & Abremsev [BIRDs] vs. Ontzettend moeilijk [Peanuts] (A: 18.699.000, V: 237.200.500)
Abremsev - - Rustplaats
PostQuote from Independence: “OM, heb al reactie, thx, sportief. GL met de rebuild! Staan quite naar mijn mening Verder, wederom uitmuntende timings. Dit keer zelf de recs maar ff gedaan! @Abremsev ” jajajajaja! Lekker haten haha! Ik zat er nu ook maar 1 sec achter hoor :O
-
[TOT: 255.899.500] Independence [BIRDs] & Abremsev [BIRDs] vs. Ontzettend moeilijk [Peanuts] (A: 18.699.000, V: 237.200.500)
Abremsev - - Rustplaats
Post~HT @19-12-'19 ~09:20 | Niet langer een top10. Moved naar Rustplaats. We zagen Directeur Peanuts al een tijdje rondvliegen met een hele grote bak GS. Vannacht voor het slapen gaan spontaan besloten om in de ochtend te vliegen. Zowel inde als ikzelf hadden rips vliegen voor die maan, en ja hoor, je gelooft het niet! eerste rip sloopt de maan! Daar kwam een leuke plaatsing tevoorschijn. Nouja, natuurlijk geen zekerheid, maar toch maar alles getimed. Veel te weinig vrachters beschikbaar, dus het ma…
-
[TOT: 242.882.500] Abremsev [BIRDs] vs. Raisingrose [GZV] (A: 23.187.000, V: 219.695.500)
PostNadat ik Raisingrose spotte was er na 15 minuten een timer, ik kijken, vloot weg. Had hem al een paar keer op die manier gespot, en viel me op dat overal timers waren. In de hoop dat hij offline zou zijn wat ripjes gestuurd en wonder boven wonder in 1x die maan stuk. Vloot er achter en wachten maar! Helaas was mijn luiheid te groot en wilde ik mijn recs (Die op 3 sec er na zaten) niet opnieuw timen. Stom, puin is gejat hahahaha. Achja, part of the game! Raisingrose, ondanks dat je me niet zo lie…
-
Poah wat een geweld! Aardig zuur als er 500k+ nietjes tegen je knikkers aan vliegen haha. Have fun spending! Reformed, glrb man!
-
[TOT: 123.063.000] Octo Tentakel [T10] vs. Engineer Starburst (A: 16.110.000, V: 106.953.000)
Postklein winstje bij al dat geweld! Toch weer lekker.
-
[TOT: 337.224.000] Gier [GZV] vs. Fatbeard [Peanuts] (A: 17.430.000, V: 319.794.000)
Abremsev - - Rustplaats
PostZo zo! Klasse timing Gier! lekkere winst pak je er ook mee! Have fun spending. dikkebaard, succes met de rebuild! Stickertie!
-
[TOT: 115.934.000] Abremsev [BIRDs] vs. Warlord Thorson [LEEUW] (A: 16.700.000, V: 99.234.000)
PostNa wat andere pogingen zag ik een timer van 50 minuten op de maan van warlord.. even kijken en ja hoor, daar lag wat. Gewoon gevlogen met wat patser vloot, en voila. Geen idee wat er mis is gegaan aan zijn kant met de save, maar wens je een goede rebuild toe! De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 11-09-2019 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Abremsev [BIRDs] ________________________________________________ Slagschip 4.000 Interceptor 5.575 ____________________________________…
-
Wauw.. heftige klapper! Klapstoel wat doe je maat? :O Dat wordt rebuilden? Of toch niet? Aanvallers, have fun spending! Stickertje voor de goede daad
-
Wat een geweld! Doedels, zonde dat je niet secuurder was in je aanval! Altijd gevaarlijk, alliantie leden die on zijn! Have fun spending en ofc doedels glrb!
-
Wom down, zonde! Flinke bak knikkers die je stuk gooit daar! Stickied
-
[TOT: 258.774.000] Abremsev [BIRDs] vs. Immortal [Zen] (A: 41.450.000, V: 217.324.000)
PostEergister deze hit gemaakt, vergeten te posten. De sim kwam uit op 28 mil losses, helaas waren dat er 40. Alsnog lekker hapje en mooie schade. Immortal, leer nou eens niet alles rond te laten slingeren maat! :O glrb! De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 07-09-2019 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Abremsev [BIRDs] ________________________________________________ Licht gevechtsschip 89.296 Zwaar gevechtsschip 19.216 Kruiser 19.369 Slagschip 3.994 Interceptor 3.999 __________…
-
Hi all, Kleine 12 jaar geleden ooit is begonnen in uni 3, en daar lang redelijk hoog gespeeld. Uiteindelijk dat account weg gegeven, en een nieuwe accountje begonnen zo'n 8 jaar geleden. Dat is nu helemaal niks meer waard, dus geeft weinig voldoening om uit v-mode te halen (staat het account dus al 7 jaar in hehe) Is er iemand die nog een redelijk goed account over heeft in uni 3 wat weg aan het rotten is in v-mode? Ik hoor het graag, ook of je er eventueel wat voor terug wilt. Niet dat ik veel …