Search Results
Search results 421-440 of 916.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
[TOT: 415.659.000] L3XX666 [LEEUW] vs. Vogel [BIRDs] (A: 106.630.000, V: 309.029.000)
Abremsev - - Rustplaats
PostPoah lekkere klapper. Denk dat Vogel even stukje vliegen was.. stickied!
-
[TOT: 236.516.000] L3XX666 [LEEUW] vs. Chiomi [l00s] (A: 28.953.000, V: 207.563.000)
Abremsev - - Hall of Fame
PostVoor het oprapen! Lekker hoor.
-
Regels
PostIk denk dat ik namens het complete team kan spreken als ik zeg dat we het juist fijn vinden dat er discussies ontstaan op het forum. Er zijn echter wel regels die nageleefd moeten worden, ook in een uitgebreide, ingewikkelde of verhitte discussie. Wanneer deze regels nageleefd worden en er niet getrollt wordt door spelers in het discussie draadje, zullen wij deze ook nooit zo maar sluiten. Daarop in gaan wil ik gelijk de onderstaande reactie uitlichten als zijnde trollen / off-topic en totaal on…
-
[TOT: 840.729.000] Gier [GZV] vs. Vogel [BIRDs] (A: 173.399.000, V: 667.330.000)
Abremsev - - Rustplaats
PostQuote from Gier: “Als het goed is, is alles opgelost, ik moet alleen mijn V-mode ff uitzitten, en dan kunnen jullie weer jagen op me! #On-topic; Had niet verwacht dat de slag zou lukken, toch een leuke winst zo. ” Thats the spirit!!
-
Regels
PostQuote from Nocturno: “Quote from paul-maximilianus: “Vraag (en probleem) is natuurlijk: hoe kunnen spelers dat weten dat er door ook anderen heel veel transporten worden gestuurd (0f 20 of 5 of 40) Dat kunnen ze nooit weten. ” Stel dat je het aantal mogelijk te ontvangen missies gelijkstelt met computertechniek. Indien je comp. tech. lvl. 20 hebt wil dat zeggen dat je 21 vlootsloten hebt. Wanneer er dan 21 vloten naar jou kolonie onderweg zijn en ik wil op dat moment een vloot naar jouw kolonie …
-
[TOT: 378.880.000] Dobster [BIRDs] vs. RonaldN [T10] (A: 62.004.000, V: 316.876.000)
Abremsev - - Rustplaats
PostLekker hapje Dobbie! Zo hoort het! Moved to HoF & Stickied!
-
Solo #1 [TOT: 1.008.670.000] Abremsev [BIRDs] vs. General Kenobi [T10] (A: 180.112.000, V: 828.558.000)
Abremsev - - Rustplaats
Post~HT @01-02-'20 | Moved naar Rustplaats. Niet langer een top10. Word ik wakker vanochtend, dacht ik; even een klein spio rondje doen. Opeens spot ik Kenoobi, en ik lees er eigenlijk gewoon over heen, want die is on als de vloot er ligt. Kijk ik nog een keer, zie ik 60 minuten geen act staan.. ik zoeken naar act en nog een keer zoeken, maar nee, nergens act. Naja bootjes er uit en wachten. Onderstaande is het resultaat! @Kenoobi Thanks voor je sportieve reactie en veel succes met de rebuild! @Inde…
-
Quote from discordia: “Elke nieuwe uni maar max 1of 2 jaar laten draaien geef de top 3 daarna een prijs en open dan pas de volgende. Dan is het nadat je gecrasht ben de keus tijd niet spelen of toch maar rb,ipv max 1 maand wachten tot je weer opnieuw kan beginnen en denken dat je daar wel 1e word smile.png Voordeel voor GF is dat het meer geld oplevert. ” Ondanks dat ik het hier wel mee eens ben, is het ook iets wat voor mij de rede was om te stoppen bij een ander spel. Ik vond het zonde dat ik …
-
[TOT: 840.729.000] Gier [GZV] vs. Vogel [BIRDs] (A: 173.399.000, V: 667.330.000)
Abremsev - - Rustplaats
PostSticky voor de top 10 klapper! ~Abremsev [07-09-19][07:46] Ik wil jullie er allen wel op attenderen dat het bespreken van het functioneren van een Teamler absoluut niet is toegestaan op het forum. Jullie kunnen bij de GO of SGO van de uni je verhaal kwijt, en ik ga er van uit dat er dan met duidelijkheid een antwoord komt op de situatie. Laat ik hiermee ook gelijk aangeven dat verdere posts die in gaan op de kwestie direct zullen lijden naar een warn. On-topic: Gier, ik zou het onwijs jammer vi…
-
Eerste HoF [TOT: 436.236.000] Moorkop [Zen] & L3XX666 [LEEUW] vs. Orakel [NOC] (A: 77.550.000, V: 358.686.000)
Abremsev - - Rustplaats
Postcongrats op je eerste HoF! Lekker hitje zo hoor mannen! Orakel glrb.
-
[TOT: 265.869.000] Abremsev [BIRDs] vs. Immortal [Zen] (A: 39.074.000, V: 226.795.000)
PostAl een paar keer zien liggen met gs en vloot, maar nooit de moeite genomen. Mede omdat het een top 10 slag zou worden toch maar even gaan kijken. Lekker hapje zo op de vroege morgen! Immo, glrb weer! Komt vast goed. De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 05-09-2019 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Abremsev [BIRDs] ________________________________________________ Licht gevechtsschip 105.000 Zwaar gevechtsschip 22.500 Kruiser 17.647 Slagschip 4.000 Vernietiger 1.500 Intercepto…
-
Quote from Flugel25: “Bommenwerpers krijgen dus een 30% brandstofbesparing en snelvuur op o.a. plasma's waarmee het het enige schip wordt met snelvuur op plasma's. Op zich een interessante ontwikkeling, daarmee gaat de bommenwerper vermoedelijk een grote impact leveren bij het bashen van turtles en daardoor zal een andere balans nodig zijn in de vloten van fleeters. Het zal nog even doorgerekend en gesimuleerd moeten worden, maar dit zijn wel updates waarmee miners eens benadeeld worden en fleet…
-
Quote from davyyyh: “Quote from Independence: “Uhhh. Vergeten te saven. Letterlijk. Heb de subs gesaved, dacht na t tanden poetsen Mn main ff. En dat is erdoor geschoten. Wou inloggen en zag rang10? Denk, kan niet!! En toen schrok ik me dood... Wordt een zware rebuild.... Wel leuke, konden jullie me niet echt solo aan? xD ” Kom maar terug naar Hyperion ” Nah daar laten we jou lekker alleen rond dwarrelen deef! Tijd dat je hier wat meer gaat bouwen Quote from L3XX666: “Quote from Abremsev: “Hehe …
-
Poah wat een geweld in die oer oude uni! Ongekend lekkere klapper. Enjoy spending en def gl irl?rb?!
-
[TOT: 59.186.000] Fire rain [Bro] vs. Barney Stinson [Playbook] (A: 8.128.000, D: 51.058.000)
PostLaten we het even on-topic houden. De discussie gaat totaal een kant op waar niemand zin in heeft. Bij voorbaat dank!
-
Quote from Leviathan: “Wat een klappert heren! @Independence nu wordt het ook een stuk lastiger voor Abremsev om een hogere top 10 HoF dan jou te krijgen, denk dat je dat nu wel gewonnen hebt Succes met het herbouwen en aanvallers veel plezier met de winst!! ” Hehe als ik 1 van deze 2 heren te pakken krijg zal het ook wel veel rotzooi maken! Ze saven alleen erg goed!
-
Woow. Geen idee nog wat er is gebeurd met inde, maar inderdaad redelijk uniek dat de boten er ongesaved liggen! Dat gezegd te hebben, wat een onwijs dikke klapper van jullie! En dan 2x kunnen ruimen ahahaha. Lekker hoor! Have fun spending! @inde, komt wel goed maat! daar gaat een stickert op!
-
Pre-set spionage groepen
Abremsev - - Ideas Planet
PostQuote from Hitsugaya Toushiro: “En dan later gaan we daarbij oplossingen proberen te vinden voor de spelers die continu verkeerd klikken via hun telefoon.... ” haha dat kan ook al prima van te voren! Mobiele versie gebruiken werkt vaak al goed genoeg om dat soort dingen te voorkomen.
-
[TOT: 216.135.000] Independence [BIRDs] vs. Warlord Thorson [LEEUW] (A: 23.096.000, D: 193.039.000)
PostKrik Krak, Warlord kreeg een bak schepen op zijn dak! bijna top 10 indie! good luck rebuild Warlord.
-
Quote from GGMM: “Quote from Robbendinho: “Stop gewoon met .nl en voeg alles samen. Waarom perse per land? ” Deze man snapt het. Desnoods zet je een sectie neer op board.ogame.org waar iedereen per land in zijn eigen taal kan praten met landgenoten. Het zal in elk geval genieten worden met alle allianties die voortkomen uit een supermerge ~Abremsev - Posts Merged ” ja en nee. Ik ben er van overtuigd als je nu de NL servers mixed met de .org servers, dat 80% van de spelers hier zouden stoppen. Du…