Search Results
Search results 501-520 of 916.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Quote from Wil-Krikke: “bek en moedertje mag dus ook al niet meer gezegd worden ? nou cryptus ingame had dan al lang een ban kennen hebben met al zijn tal loze uitspraken! @Abremsev triest weer om dit te verwijderen ogame 2020 mag je niet eens meer praten hier ? ik heb tot deze slag mijn moeder niet er bij betrokken hoor dar komt deze *knip* mee filter dat dan ook! ” Hi Wil, Als je het niet eens bent met de keuzes die ik maak als MOD, kun je dit aankaarten bij de board admin via Lord@ogame.nl. D…
-
[TOT: 159.924.000] wolverine [LOT] vs. Ontzettend moeilijk [Peanuts] (A: 5.475.000, D: 154.449.000)
Abremsev - - Rustplaats
PostPoah jij was me dus voor! Lekker hoor. Stickied
-
[TOT: 104.156.000] Abremsev [BIRDs] vs. Hidozen [LEEUW] (A: 13.497.000, V: 90.659.000)
Abremsev - - Hall of Fame
PostZag wat bootjes liggen en dacht gokje wagen. Lanxje op de planeet tegen halters, halters bij mezelf voor een counter. En dan komt Lex on en jat het puin weg.. Naja dat kom ik wel op halen bij jou of je leden de komende dagen. Hidozen glrb. Ohja, killer spio leeft voort!! De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 31-07-2019 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Abremsev [BIRDs] ________________________________________________ Licht gevechtsschip 27.080 Zwaar gevechtsschip 20.000 Krui…
-
~ Abremsev [31-07-19][14:15] Geen 20% puin uit vloot, dus geen HoF; Verplaatst naar gevechtsrapporten
-
Quote from LoneRanger: “Quote from Abremsev: “ ~ Abremsev [31-07-19][14:00] Geen 20% puin uit vloot, dus geen HoF; Verplaatst naar gevechtsrapporten ” Haha, lol, je bent wel scherp na een maand. Weet je dat ik het überhaupt vergeten was daar nog naar te kijken door dat def naar puin gedoe hier.Eigenlijk wel een bizarre regel. Als ik ff 1000 lg's mee had laten vliegen had het zowat een geldige top 10 geweest en nu mag het bij de gevechtsrapporten. ” haha ja ben alles maar even langsgelopen. Ik be…
-
~ Abremsev [31-07-19][14:00] Geen 20% puin uit vloot, dus geen HoF; Verplaatst naar gevechtsrapporten
-
~ Abremsev [31-07-19][14:00] Geen 20% puin uit vloot, dus geen HoF; Verplaatst naar gevechtsrapporten
-
~Abremsev [31-07-19][13:52] Verplaatst naar gevechtsrapport sectie ivm te weinig puin uit vloot
-
~Abremsev [31-07-19][13:51] Verplaatst naar gevechtsrapport sectie ivm te weinig puin uit vloot
-
Geen Hofje, dus: ~Abremsev [31-07-19][13:50] Verplaatst naar gevechtsrapport sectie
-
Quote from someone: “Hofjes uit defensie tellen niet ” Well spotted! ~Abremsev [31-07-19][13:49] Verplaatst naar gevechtsrapport sectie
-
Quote from Freakertje: “Wellicht moet er een specifiek boardonderdeel komen, waarin dit soort topics nooit gearchiveerd worden en sowieso altijd meegaan naar eventuele volgende versies (hoewel ik ook hier de technische complexiteit zie, als er oude topics technisch gemigreerd moeten worden, blijf je met hetzelfde probleem zitten dat er vele tijd mee gemoeid zal zijn voor GF). ” Dit is waar ik zelf ook aan dacht, en wat waarschijnlijk mogelijk moet zijn. Echter gaat dit pas gebeuren wanneer het n…
-
Quote from Bolder: “@Abremsev Wij kunnen wel mee denken, maar in deze niets betekenen. Net als Leg, zeg ik ook wel eens wat (te) veel, maar waardeer jullie werk absoluut. De melkboer weet vaak de juiste toon te treffen, soms wat cynisch, maar dat ben ik gewend in de loop der jaren, en daar heb ik zeker ook respect voor. Wat ik ook graag zou zien in een discussie topic, gooi de echte raddraaiers er uit, maar laat ons, mist in waardigheid, lekker verder lullen en niet meteen de boel sluiten. Zo ma…
-
Quote from Legend.bdr: “Hi Abremsev, Het gaat ook niet over de tijd en moeite die het team erin steekt, dat stelt iedereen op prijs. Als jij je aangevallen voelt omdat hij jullie slaven noemt van GF, dan vat je het wel erg persoonlijk op. Het is natuurlijk raar dat er een update gedaan wordt aan het forum (wat weet ik niet, maar dat terzijde, interesse ook laag xD en das mijn fout) en je ineens 90% van je berichten kwijt bent en berichten van oud spelers die er niet meer zijn, verdwijnen of zij …
-
Biem!!! Deef sloopt de uni, la la la la la! stickied
-
Hi Legend en Bolder, Thanks voor jullie input so far, echter wil ik daar nog wel kort tegen in gaan. Tuin maakt een waardevolle post, die wij serieus nemen. Het is mij al eerder opgevallen sinds ik trial ben, dat er onwijs denigrerend gedaan wordt tegenover mods, die in hun vrije tijd moeite doen om het forum voor, onder andere jullie, een overzichtelijke en fijne plek te maken. Ik zeg absoluut niet dat er zieke waardering voor moet zijn, maar een beetje respect zou in mijn ogen wel op zijn plek…
-
Hi Tuin, Laat ik beginnen met je te bedanken voor inhoudelijk sterke feedback over een probleem wat nog niet opgelost is. Ik blijf het jammer vinden dat er zo denigrerend gesproken wordt richting moderators en admins op het forum, waar zij echt hun best doen om te zorgen dat het forum een leuke plek is voor iedereen. Zoals HT al aangeeft is er intern een gesprek om te kijken wat we precies zouden willen als community, waarna we hierover kunnen praten met GF om te zien wat eventueel mogelijk is. …
-
[TOT: 312.923.000] L3XX666 [LEEUW] vs. Chief Ultraviolet [PANDA] (A: 78.064.000, V: 234.859.000)
Abremsev - - Rustplaats
PostKijk, dat begint er op te lijken! Beetje veel fodder verloren, maar toch nog een beetje winst uit weten te slaan! En zoals je vraagt: Stickied
-
Pwoah wat een geweld! Heerlijke klapper, mooi om de knikker klapper counter hoog te houden! Bar, glrb! stickied