Search Results
Search results 841-860 of 916.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
[TOT: 16.582.500] Kreela [LEGEND] vs. Bieslook [TRC] (A: 1.626.000, D: 14.956.500)
Abremsev - - Hall of Fame
PostLekkere klapper. GLRB Bies.
-
[TOT: 13.271.500] Abremsev [TRC] vs. jeroen [Motu] (A: 1.834.000, D: 11.437.500)
PostZag hem liggen, oorspronkelijk met 400SS erbij. Die waren de volgende ochtend helaas weg. Alsnog genoeg voor een leuke slag. GL@RB Jeroen. On 22-03-2019 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker Abremsev [TRC] ________________________________________________ Small Cargo 1.000 Light Fighter 1.750 Cruiser 450 Battleship 400 Bomber 60 Destroyer 50 Battlecruiser 200 _________________________________________ Defender jeroen [Motu] ________________________________________________ Small Ca…
-
OORLOGSSLAG [TOT: 60.407.500] Chancellor Minori [BAD] vs. Greedbuster [TRC] (A: 10.061.000, D: 50.346.500)
PostQuote from Jillian: “Quote from Abremsev: “Quote from Lord: “Laten we vooral dergelijke aannames melden bij de GO en niet hier op het board bespreken. Dan kunnen we ook meteen de reacties on-topic houden, dat betreft namelijk de slag en niet de speculaties over de eigenaar van het account of andere randzaken die hier ineens tevoorschijn komen. ” Tja wat moet je nou zeggen over zo'n slag? Als ervaren speler het #1 account overnemen om als een klein kind ruzie te zoeken met beginnende spelers. Teg…
-
OORLOGSSLAG [TOT: 60.407.500] Chancellor Minori [BAD] vs. Greedbuster [TRC] (A: 10.061.000, D: 50.346.500)
PostQuote from Lord: “Laten we vooral dergelijke aannames melden bij de GO en niet hier op het board bespreken. Dan kunnen we ook meteen de reacties on-topic houden, dat betreft namelijk de slag en niet de speculaties over de eigenaar van het account of andere randzaken die hier ineens tevoorschijn komen. ” Tja wat moet je nou zeggen over zo'n slag? Als ervaren speler het #1 account overnemen om als een klein kind ruzie te zoeken met beginnende spelers. Tegen aanvallen als dat kunnen spelers niks do…
-
Haha die 25 IC hadden veel van jou SS moeten slopen? mazzeltje dus haha
-
Hoe dan dat jij geen schade hebt? lekker man!
-
Ruimtewerf
PostAh goed om te weten, thanks amice!
-
Ruimtewerf
PostHelaas vind ik er hier niet heel veel over op het forum of ingame, dus vandaar de vraag: Ik bouw net de ruimtewerf en merk dat er geen energy af gaat van mijn totale energy hoeveelheid, terwijl er staat dat er wel veel energy vereist is. Werkt dit net zoals met Graviton? Dus dat een eenmalige energy boost voldoende is? Of hoe werkt het de vermelde energy?
-
Nadat eergisteren de eerste RIP van de que klaar was, gelijk maar even een raidje mee gedaan. Volgens mij eerste rip slag van deze uni. Verder zijn het onhandig slome dingen, leuk voor def. Helaas was het itje net geleegd, dus lag er niet veel meer om te raiden. Maar ach, alle beetje helpen! On 20-03-2019 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker Abremsev [TRC] ________________________________________________ Deathstar 1 _________________________________________ Defender Fundaliciou…
-
[TOT: 12.889.000] Abremsev [TRC] vs. Admiral Spire [LoL] (A: 1.843.000, D: 11.046.000)
PostQuote from TheBunny: “netjes hoor, maar timen hoeft niet full fleet he ” Thanks! Klopt inderdaad, alleen op me telefoon dacht ik dat het makkelijker zou zijn haha
-
[TOT: 28.873.000] Abremsev [TRC] vs. Admiral Spire [LoL] (A: 5.404.000, D: 23.469.000)
PostTja normaal val ik liever geen 'nieuwe' spelers achter elkaar aan, dadelijk stoppen ze nog! Maar nadat ik hem gister op de sec had via me lanx, vliegt die vannacht met zijn gehele vloot vanaf de zelfde planeet.. Was net te makkelijk om hem niet te pakken! Wederom GL@RB! Hangt nog 4 mil metaal in de lucht, stofzuigers zijn te traag helaas.. de rest al wel opgehaald. On 20-03-2019 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker Abremsev [TRC] ________________________________________________…
-
[TOT: 11.534.000] GOD-INSIDIOUS [LEGEND] vs. Captain Nemesis [TRC] (A: 1.219.000, V: 10.315.000)
PostTja spijtig dat cap niet savede, maar lekkere klappers voor jou!
-
[TOT: 12.889.000] Abremsev [TRC] vs. Admiral Spire [LoL] (A: 1.843.000, D: 11.046.000)
PostKwam hem tegen bij het lanxen, helaas niet op PC dus na 2x verkeerd timen via telefoon uiteindelijk toch nog vloot 1 sec. achter hem gekregen en mijn recs daar weer strak achter. 200K deut verbruikt en volgens mij meer schade dan nodig, maar toch leuke winst. GL@RB Spire. On 19-03-2019 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker Abremsev [TRC] ________________________________________________ Large Cargo 100 Light Fighter 819 Heavy Fighter 130 Cruiser 481 Battleship 253 Bomber 63 Battl…
-
[TOT: 4.939.000] GOD-INSIDIOUS [LEGEND] vs. Captain Nemesis [TRC] (A: 255.000, V: 4.684.000)
PostLeuk gespot en gepakt. Jammer Nemesis, GLRB.
-
[TOT: 16.947.418.000] JamesCameron [Playbook] vs. Splinter [ESA] & Plofkop (A: 12.500.000.000, V: 4.447.418.000)
Abremsev - - Rustplaats
PostHaha jij blijft maar bezig! heerlijke klapper plof, well done. @Def GL@RB
-
Forum access
PostDuidelijk, thanks.
-
Forum access
PostIk zie dat er nieuwe posts zijn, maar wanneer ik hier op klik krijg ik deze melding: Access denied. You are not authorized to view this page.