Search Results

Search results 321-340 of 937.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• ???????

Jillian - - Klachten en bugs

bericht voor dit event is beetje kapot; is bekend, maar erg lage prio

• 23-09-2021 Versie 8.3.0-pl3

Jillian - - Nieuws - Spel

Aankomende Donderdag, 23.09.2021, zal update 8.3.0-pl3 uitrollen voor de live, en publieke testservers. Deze versie zal geen grote wijzigingen brengen, behalve nieuwe banners en wat backend aanpassingen. voor Ogame.uk en de publieke testserver zal de uitrol van de nieuwe versie beginnen rond 10:00 lokale tijd. voor alle andere communities (en dus ook .nl) zal de uitrol beginnen rond 13:00 lokale tijd. (Hidden Content)

• 08-09 versie 8.3.0

Quote from Prongs: “With todays update the Expedition and Fleet slot items will be added to the Shop. Please add that info to the update announcement. ” Aanvulling op deze update: Expeditie en vloot sloten zullen vanaf deze update ook in de winkel te kopen zijn!

• 15-09 / 22-09 Login beloningen

Vanaf morgen, (15.09.2021) om 12:00 CEST tot en met Woensdag (22.09.2021) 12:00 CEST zal er een login beloningen event lopen; Het event heeft 7 tiers, en je zal elke dag 100 tritium kunnen collecten. (20% extra als je de complete commanding staff actief hebt) Quote from Prongs: “ starting tomorrow (15.09.2021) at 12:00 CEST until next Wednesday (22.09.2021) 12:00 CEST we are having a login reward event. The event will have 7 tiers. You will be able to collect 100 tritium per day after login (20%…

• Klapstoeltje out

Jillian - - Afscheidsforum

Spijtig maar begrijpelijk Klap! Zal je elders vast nog wel tegenkomen, success!

• Uni3 account gezocht

Jillian - - Account gevraagd

Ik heb een accountje of 2 in de graveyard, maar denk dat met 10-20 mil punten wel alles gezegd is over die accs, kan echter tegenwoordig in graveyard niets meer zien dus geen idee wat het precies is

• u3 top 2 acc !

Jillian - - Account aangeboden / ruil

Semi-interesse, maar alleen als het acc niet in uni3 hoeft te blijven. X2 vloot speed is echt, niets voor mij

• wat kun je beste op expeditie sturen

Jillian - - Spel

Quote from Trucker: “Resource find (max): Resource find (max): * Metal :Crystal :Deuterium : * 30.000.00015.000.00010.000.000 Volgens die tabel wat men hierboven aangeeft van de te vinden gs. Klopt eigenlijk ook niets (meer) van. Er zijn uitschieters van boven de 100mil (metaal) heb ik al gemerkt en ook ver boven de 30mil zoals die tabel aangeeft Je expeditievloot meldt de ontdekking van een gigantisch onbekend scheepswrak. Ze waren niet in staat om te leren van hun technologieën, maar ze waren …

• winst is winst zullen we maar zeggen

Jillian - - Spel

Ik ben al de hele dag in dit stelsel bezig, en gister ook de hele dag; mijn laatste ronde: Let op dat de laatste van de ronde hiervoor, druk was (Logboek van de communicatieofficier: Onverwacht komen we puin van oude schepen tegen, iemand is hier eerder geweest.) 1) Logboek van de communicatieofficier: Deze sector lijkt nog niet eerder verkend te zijn. 2) Logboek van de communicatieofficier: Deze sector lijkt nog niet eerder verkend te zijn. 3) Logboek van de communicatieofficier: Het voelt alti…

Jillian - - Spel

Quote from Spacefighter: “uitputting van een stelsel bestaat nog wel, maar dan moet je goed je best doen. Ik heb destijds met die expo items iets van 15 expedities in hetzelfde stelsel gehad. Dan krijg je als je spio meestuurt op een gegeven moment hilarische berichten (over feestjes omdat het zo druk is enzo). Dan gaat de yield wel echt achteruit Maar 7 a 8 expedities non stop zelfde stelsel, gaat wel ok de hele dag. ” Ook in 1 wave expedities dat de 1e zegt dat het druk is, de 2e zegt dat er e…

Jillian - - Spel

expeditie activiteit in een stelsel is al een paar updates redelijk kapot, dus het is niet de moeite om naar andere stelsels te gaan om te expo-en

• ik kreeg een paar dagen terug een spiorapport gedeeld via flessenpost; On 28-07-2021 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker Pablo Emilio Escobar [STONKS] ________________________________________________ Light Fighter 424.906 Cruiser 43.657 Battleship 10.828 Battlecruiser 40.248 Reaper 1.614 Pathfinder 5.881 _________________________________________ Defender Pokermaximus [UWS] ________________________________________________ Small Cargo 5.000 Large Cargo 4.593 Light Fighter 93.648…

• Beetje dode dagen op werk, afleiding gezocht dmv maantjes van sam slopen, plaatsing gespot, traag % aangehangen, teruggetimed, 1e percentage was te snel, 2e percentage kwam echter wel uit; fullfleet want simmen is moeite. grapje heeft in totaal iets van 50 mil deut gekost (alle vluchten+recs) On 23-07-2021 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker Pablo Emilio Escobar [STONKS] ________________________________________________ Deathstar 1 Light Fighter 482.497 Heavy Fighter 7.505 Crui…

• Deze oorlog was eigenlijk al gewoon voorbij , vanwege meer dan zoveel dagen geen slag? Quote from Lord: “[*]Een oorlog stopt automatisch na 30 dagen non-activiteit (geen reacties in de CR-thread voor 30 dagen). [/list] ”

• Zag timer bij de maan, maantje leeg; echter wel een plaatsing missie die nog 5 minuten te gaan had op lanx... Toch maar op de gok gevlogen met hieronder t resultaat. Had hoeveelheid recs beetje onderschat, restant puin bij verdediger; On 21-07-2021 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker Pablo Emilio Escobar [STONKS] ________________________________________________ Cruiser 39.805 Battleship 10.869 Battlecruiser 39.997 _________________________________________ Defender Final [AOK] …

• was mij ook al opgevallen, zal wel te maken hebben met die update; zal vanzelf wel opgelost worden.

• Quote from Trucker: “72698c47d553c8ead6bb0c897d37f8e7.png Als ik naar men alliantie ga, overzicht of interface, blijft dit maar draaien. Communicatie / Aanmeldingen / Klasse lukken wel ” +1 *doet ticketen*

• Ander hitje kwam online, nadat die 2u offline was... achja, shit happens. In ieder geval is er altijd nog Bob als we wat willen slopen; On 17-07-2021 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker Pablo Emilio Escobar [STONKS] ________________________________________________ Light Fighter 745.557 Heavy Fighter 7.567 Cruiser 40.540 Battleship 10.809 Battlecruiser 40.225 Bomber 17.196 Destroyer 1.501 Reaper 1.281 Pathfinder 5.030 _________________________________________ Defender HarryBob …