Search Results
Search results 361-380 of 937.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
[TOT: 154.246.000] Jenske [GZV] vs. Mr_Meurs [EMP] (A: 13.690.000, V: 140.556.000)
Jillian - - Hall of Fame
Postof save op kolo of save op onzichtbaar puin bij een itje, save op spio op expo er zijn zoveel betere opties, maar puinsave op een plek waar zichtbaar puin is (of gemaakt kan worden) is dumdum
-
[TOT: 154.246.000] Jenske [GZV] vs. Mr_Meurs [EMP] (A: 13.690.000, V: 140.556.000)
Jillian - - Hall of Fame
Postpuinsave anno 2021 mind is blown
-
[TOT: 1.333.484.000] Fluttershy [STONKS] vs. Spookje [EMP] & Jenske [GZV] (A: 1.004.329.000, V: 329.155.000)
Jillian - - Hall of Fame
Postjammer @Independence Je zei het op discord al voor je aankwam dat je er klaar mee was nadat die online kwam. Jammer! Lekker verdedigt jenske en spook, Ik zal het restantje puin mooi in de spaarpot stoppen
-
Quote from Wish2Die: “Klopt het dat je je inactieve accounts nu niet meer ziet in je lobby? Sinds de update is namelijk mijn oude account ineens verdwenen. ” Dit is correct; Er is mij verteld dat dit opgelost wordt zodra v8 overal uitgerold is.
-
Populariteit Ogame
PostHet is ook niet te verwachten dat spellen van deze tijd geen pay to win features hebben; noem een browserspel van een uitgever die geen pay to win features heeft; Het gaat allemaal om hoe baanbrekend deze features zijn, en hoe het spel evolueerd. In ogame wordt je gecrashed, en ben je zo X maanden aan "inzet" kwijt; Meeste mensen op ogame spelen voor ranking, het moment dat je dus x maanden inzet kwijt bent, en dat moet inhalen; zijn er maar weinig die dat als een leuke uitdaging zien om te herb…
-
Populariteit Ogame
PostQuote from Woozy: “Quote from Jillian: “die ken ik dan weer niet; weet alleen de grote 2, die hebben eindspel, ” Ik weet niet welke jij met grote 2 bedoelt ,maar Forge of Empires heeft 6 realms met ieder tussen 40k en 50k spelers alleen op NL al ” herformulering: de titels waar ze groot mee geworden zijn Foe heb ik echt geen beeld bij, heb het nooit langer dan een week interessant gevonden. maakt ook niet echt uit voor het discussiepunt; er moet iets verzonnen worden om ogame interessanter te ma…
-
[TOT: 1.350.538.000] Pablo Emilio Escobar [STONKS] vs. Marshal Indus [GZV] (A: 248.851.000, D: 1.101.687.000)
Jillian - - Hall of Fame
PostQuote from Atlas: “Jij zet mensen op de ignore lijst omdat je geen kritiek kan hebben. ” ik kan kritiek wel hebben hoor, maar elke spio of poging die ik doe een berg verwijten naar me hoofd krijgen hoeft niet van mij, dan zet ik je net zo lief op ignore. hoop dat het niets serieus was waardoor je niet kon opletten, overigens apart hoe je de spio;s gezien had, terwijl je compleet inactief was.. maar dat terzijde. Zie dat je er weer bent, dus glrb.
-
Populariteit Ogame
Postdie ken ik dan weer niet; weet alleen de grote 2, die hebben eindspel,
-
Populariteit Ogame
PostInnogames heeft voornamelijk spellen met een "eindspel" wat eindigt, en dan sluit de wereld na een tijdje (met uitzondering van een paar werelden) compleet ander concept; maar ja, neemt niet weg dat er wat moet gebeuren natuurlijk
-
Aankomende update?
PostNee nog niet... Alleen gaan ze de server versies nu gelijk trekken.
-
Afscheid / TOP 10[TOT: 2.413.361.000] Koekie Monster [koffie] vs. Technocrat Vektor (A: 253.317.000, V: 2.160.044.000)
Jillian - - Hall of Fame
PostJammer Koekie! was leuk om wat leven te zien op het board, GL met wat je nieuwe ondernemingen zullen zijn.
-
2 - De taal op dit forum is te allen tijde Nederlands, tenzij anders aangegeven door een OGame.nl teamlid1. zwart op wit heb je een punt ressiv, echter wordt engels ingame ook gedoogd tegenwoordig; hoe het precies voor het forum zit weet ik niet; maar lijkt me niet meer dan logisch dat als de coma aangesproken wordt dit gewoon in het Engels mag. Buiten dat, is independence die in het Engels wat schrijft; een vrijbrief om in dit topic Engels te schrijven. ff opsomming van de antwoorden tot so far…
-
[TOT: 1.350.538.000] Pablo Emilio Escobar [STONKS] vs. Marshal Indus [GZV] (A: 248.851.000, D: 1.101.687.000)
Jillian - - Hall of Fame
PostQuote from Spacefighter: “moet je eens nagaan hoe weinig Jillian eigenlijk kan xD DM bestaat zodat n00bs zoals Jillian eindelijk ook eens kunnen ogamen ”
-
Jillian - - Hall of Fame
PostGisterochtend werd ik wakker met het droevige nieuws dat Fluttershy een van ze maantjes verloren was, en daarmee een subje; Een van de aanstichters hiervan was Indus; die stond al op me lijstje; mja nu iets meer opgelet. Voor ik ging slapen zag ik een timertje staan, en toch maar even gekeken, en ja hoor; spotfly enzo. Rest van het puin heeft indus zelf; die 6k nogwat recs gekocht heeft om te ruimen. Wel mooi, 1 of 2 weken terug had ik m nog op de ignore lijst gezet omdat ik constant gejank van …
-
[TOT: 1.132.232.000] Ghostface [STONKS] vs. GraL (A: 284.516.000, V: 847.716.000)
Jillian - - Hall of Fame
Postwel een grotere dan dit, geen 2 mld jammer genoeg
-
[TOT: 1.776.558.000] Bukowski [ALPHA] vs. The Chief [HZN] (A: 175.170.000, V: 1.601.388.000)
Jillian - - Hall of Fame
PostDe reapers geven ook een ruim rapport, de key daarvan zou je moeten kunnen toevoegen aan de cr zodat die dat wel laat zien; mooie slag, glrb deff
-
[TOT: 211.991.000] Pablo Emilio Escobar [STONKS] vs. ikke (A: 24.020.000, D: 187.971.000)
Jillian - - Hall of Fame
PostVerdediger was er na de slag bijna direct bij om ze recs die elders lagen over te springen, spijtig genoeg. On 12-05-2021 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker Pablo Emilio Escobar [STONKS] ________________________________________________ Cruiser 10.672 Battleship 4.545 Battlecruiser 4.085 Pathfinder 1.296 _________________________________________ Defender ikke ________________________________________________ Small Cargo 2.571 Large Cargo 2.527 Light Fighter 8.566 Heavy Fighter …