Search Results
Search results 381-400 of 937.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Quote from Spacefighter: “You CAN choose, but its indefinitely loading. I don't see a token or something. The whole server is very laggy. It's just live ofcourse, but just checkin' if people know it's a bit laggy ” You are not alone here, I've been watching the loading state for the last 30 minutes myself.
-
[TOT: 319.397.000] Pablo Emilio Escobar [STONKS] vs. Heineken is vies [GZV] (A: 36.636.000, D: 282.761.000)
Jillian - - Hall of Fame
PostBedank voor de spot @Independence Jammer dat het iemand moest zijn met een naam die zo waar is. glrb deff ps. Wie die ene recc puin gestolen heeft... Chapeau On 09-05-2021 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker Pablo Emilio Escobar [STONKS] ________________________________________________ Cruiser 8.000 Battleship 3.412 Battlecruiser 3.029 _________________________________________ Defender Heineken is vies [GZV] ________________________________________________ Small Cargo 2.752 La…
-
Quote from Sempi: “Quote from Jillian: “Hopelijk zijn de meeste ziektes uit dit script nu; op .us en .org is het niet compleet soepel verlopen in afgelopen half jaar ” Wat waren de problemen daar? ” euhh varierend tussen t script wat niets deed / totaal niet werkte, verdwenen accounts en accounts die vast zaten in de limbo uni om een of andere reden; dit is allemaal wat ik op discord/forum daar meegekregen heb tho, en bij de laatste keer dat die geactiveerd was heb ik er niet veel over meegekreg…
-
Hopelijk zijn de meeste ziektes uit dit script nu; op .us en .org is het niet compleet soepel verlopen in afgelopen half jaar
-
[TOT: 264.265.000] Jenske vs. Spookje (A: 113.970.000, V: 150.295.000)
Jillian - - Hall of Fame
Post80% puin is zo heerlijk, zelfs dit soort slagen zijn zoooo winstgevend! van de week kwam je on, vandaag had jenske blijkbaar aan het goede rad gedraait; glrb
-
[TOT: 1.132.232.000] Ghostface [STONKS] vs. GraL (A: 284.516.000, V: 847.716.000)
Jillian - - Hall of Fame
PostViel vandaag op dat gral wat minder actief was; Gaatje gevonden; Gral vrij snel na de slag online om restant van het puin op te halen. Sprongpoort moest nog 1 dag, die maar afgekocht. @Independence bedankt voor poging tot ruimen, jammer genoeg was jouw poortje nog niet af;) On 07-05-2021 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker Ghostface [STONKS] ________________________________________________ Light Fighter 63.995 Heavy Fighter 2.799 Cruiser 11.237 Battleship 3.408 Battlecruiser 2…
-
uh snap het verhaal niet helemaal, leuk gevonden, jammer van het puin? ps. voeg je recs toe als verdediger, dan klopt de winst/verlies samenvatting een beetje; pps laatste zin: wat?
-
Paar dagen terug raiden GraL een van me verse kolonietjes in de nacht; Vandaag toch maar de knoop doorgehakt om deze gs weer terug te halen; Jammer genoeg de 2e expo die 4 seconden voor de aanval zat wel kunnen saven, strak. Meneer had echter tegen de 50 mil gs liggen; dus moest beetje overkill vliegen om evt. ninja's af te schrikken. Heb een hilarisch gesprek gehad met meneer de beste ogamer van de wereld, Succes met het bijspijkeren van je Nederlands verder, On 28-04-2021 --:--:--, the followi…
-
gevaarlijke I'tjes
PostQuote from Lange Giraffe: “Ze mogen me best benaderen als enkele uren op weekbasis afdoende is. Maar dat neemt niet weg dat spelers wel iets meer zorgvuldigheid mogen verwachten van de huidige GO's. Zoals spelers de kans geven om zichzelf te verklaren binnen 72 uur, in plaats van na 12 uur al bans plaatsen tot 2038 ” Vergeet hierin niet dat een pushing ban, altijd een perm ban is op eerste gezicht; want het is een ban om contact te forceren, en eventuele verdere fouten te vermijden. Voel je bij …
-
gevaarlijke I'tjes
PostQuote from Lange Giraffe: “Ik vind jouw uitspraken anders een stuk gevaarlijker en acht je eerder ongeschikt als GO. Bij een verdachte situatie maar direct overgaan tot het verbannen van accounts waar ook echt geld in kan zitten. Er zijn genoeg tussenoplossingen te vinden zoals de speler in kwestie benaderen en desnoods verzoeken om enkel het opgehaalde deel af te staan zonder verdere escalatie. ” Beter kunnen is beter doen; Ik denk dat Hysteria en Independence uw aanmelding graag tegemoet zien …
-
gevaarlijke I'tjes
PostQuote from Lange Giraffe: “Zolang er niet bewezen kan worden dat jij de transport hebt afgestemd met de hogere speler, zou er niet eens ingegrepen mogen worden. Of op zijn minst contact met je gezocht moeten worden voor een verklaring, voordat er ook maar aan een ban gedacht wordt. In Oberon was het van de week ook al raak, een alliantielid direct een ban, terwijl de 72 uur nog niet eens verlopen was.. ” Dit is een beetje een gevaarlijke opmerking; je neemt een risico om het naar itjes te sturen…
-
[TOT: 10.077.228.000] Zippp [Next] vs. Krokodillenvanger87 [DEMA] (A: 1.906.210.000, V: 8.171.018.000)
Jillian - - Hall of Fame
PostLekker gesnoept zippp; glrb deff
-
[TOT: 7.005.000] Ghostface vs. freddy krueger [SPCO] (A: 3.112.000, V: 3.893.000)
Jillian - - Hall of Fame
PostQuote from KoekieMonster: “Eh, niet geweldig natuurlijk maar alsnog grappig om te zien. Geen GO meer in Polaris " Jillian (g v) " of toch wel? ” Oberon en Zagadra nu; GO accounts worden over het algemeen gebanned als hun termijn er daar op zit. ot; rebuild is ondertussen gedaan voor mij, was een flinke tegenslag om die winst mis te lopen
-
[TOT: 7.005.000] Ghostface vs. freddy krueger [SPCO] (A: 3.112.000, V: 3.893.000)
Jillian - - Hall of Fame
PostQuote from Azenomei: “Quote from Jillian: “Quote from Azenomei: “Wat een verrassing, een bekende speler onder een onbekende naam. GL@nog meer geld in de zakken van GF stoppen. ” Wow, wat een verassing.vertel mij de laatste uni dat ik onder de naam Jillian gespeeld heb. ga a.u.b. weer gewoon alleen op de topics van zipp en bolder reageren, dan weten we allemaal waar we aan toe zijn als we een topic openen. ” Ow jee, vond je het niet leuk wat ik daar had neergezet? Wat spijtig zeg. Moeten we weer …
-
Jillian - - Hall of Fame
PostQuote from Azenomei: “Wat een verrassing, een bekende speler onder een onbekende naam. GL@nog meer geld in de zakken van GF stoppen. ” Wow, wat een verassing. vertel mij de laatste uni dat ik onder de naam Jillian gespeeld heb. ga a.u.b. weer gewoon alleen op de topics van zipp en bolder reageren, dan weten we allemaal waar we aan toe zijn als we een topic openen.
-
Jillian - - Hall of Fame
Postde theorieën maar gelijk afbreken? Zag dat freddy beetje idle tussen zijn expo's door, dus maar gokje wagen. activiteit bleef staan na spio maar ging er vanuit dat het terugkerende expo was; wat ook het geval was. spijtig genoeg kwam freddy vlak na de slag online om te ruimen. dus uhh, niet echt winst i guess; On 24-04-2021 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker Ghostface ________________________________________________ Cruiser 138 Pathfinder 38 __________________________________…
-
[TOT: 827.618.000] Jenske [GZV] vs. Kale [CCG] (A: 8.585.000, V: 819.033.000)
Jillian - - Hall of Fame
Post@kale is @swami_dude wel voorbij ondertussen. desalnietemin, mooi gesnoept. GL SP HF