Search Results
Search results 401-420 of 937.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Sparrie
Jillian - - Ex teamleden
Postwelkom en succes @Sparrie
-
Quote from Eclipse: “Quote from Jillian: “Dit maakt echter maanvernietigingen in beginnende uni's weer "enorm duur" ” Is het in beginnende uni's sowieso niet duur om sterren te bouwen en manen te blazen.Heb nog niet vaak gehoord over een maanvernietigingen in beginnende uni's. Of zijn er al manen geblazen in Polaris? ” op kalyke.us was binnen een maand het maan vernietigen wel "normaal" Polaris is x1 vlootspeed. maan vernietigings missies worden daar pas iets zodra iedereen oud en grijs is..
-
De cijfers achter maan vernietigingen stammen nog uit x1/x1 eco/vloot speeds; dus ja, kans / eco zou "eerlijk" zijn I guess? Dit maakt echter maanvernietigingen in beginnende uni's weer "enorm duur" opties opties....
-
Quote from Spacefighter: “Als een uni oud is en alle topspelers opeens bij elkaar in de ally gaan of de andere partij hebben weggespeeld krijg je vaak het "wij willen de de uni domineren" Als jij nu in Zagadra gaat spelen en je vliegt met meer dan 2 miljard winst rond (80% puin) ben jij gegarandeerd je manen kwijt ” ik vlieg in japetus rond met 20 miljoen punten aan vrachters, geen gevechtsvloot meer, en een hele alli die min of meer in vmodes staat, gestopt/gesloopt is... Ja, Zagadra zou wat me…
-
Quote from Robbendinho: “dan ben je eigenlijk de hele dag in save en heb je niks aan die vloot en kan je hem net zo goed gelijk omzetten. ” als dit elke dag voorkomt, dan doe je sowieso iets fout. waarom hebben zoveel spelers geen problemen met maanvernietigingsmissies? ik zelf heb al jaren niet meer actief gefleet en ben, uhh 1 maan in 2 jaar tijd verloren?
-
Quote from Eclipse: “Maar als ze al manen poppen en ik save op plaatsing en ik kom een keer paar minuten na de plaatsing online kunnen ze mij ook crashen. Je kiest namelijk niet wanneer je plaatsing aankomt en das het grote nadelen. ” nee, maar je kiest wel wanneer je hem verstuurd; buiten dat, kan je hem ook terugtrekken zodat die precies terugkomt wanneer het jou uitkomt! (das nog de veiligere manier om te saven ook, want plaatsen alleen is niet "100% veilig")
-
Quote from Eclipse: “Wat zijn 10 RIPS nu voor de grote fleeters in de NL-server, sommige hebben hier bijna 2 miljard punten. Een speler van 50 miljoen punten kan hier niet van winnen . ” Kortom; activiteit wordt niet meer beloond maar gestraft? Ik ben opzich niet tegen dat het opblazen van manen "wat" lastiger gemaakt wordt, het idee dat je effectief zo'n 500 miljoen (dure) gs moet risken voor een 30% maan vernietigingskans is beetje overdreven. Al helemaal als er gewoon een "veilige" manier is …
-
Quote from Eclipse: “Ik ben net gecrashed door een grote speler via maansvernietiging waarbij de aanvaller maar 6 waves van 10 sterren stuurde en na de eerste was de maan al vernietigd. Ook al lagen er 500 ionkanonnen en 200 plasma's. Gameforge moet echt iets doen aan het feit dat 10 sterren genoeg zijn om een grote maan van meer dan 8500 km te vernietigen. Spelers worden alsmaar groter en kleine spelers moeten zich kunnen beschermen tegen maansvernietigingen. Dus ze zouden de kans moeten verkle…
-
Quote from BeLikeMe: “Quote from Independence: “Ter info, Nog geen nieuws! Ligt nog bij GF! @BeLikeMe ” als of ik de vraag stelde ? wel gemerkt dat teamlers erg op achteruit zijn gegaan met communiceren met GF zal vast ergens aan liggen maar je antwoord wat je gaf had je beter in de bekend making kennen zetten van de pol uitslag hadden er geen vragen in een topic gekomen van een spelers vraag! dus dat je er over heen leest is menselijk! popi Jopie Kan iemand me vertellen hoe ik me ken uitloggen …
-
Quote from Eclipse: “Maar was het beste? Meer metaal of meer kristal voor miners? ” ik heb er geen echte berekeningen op uitgelaten, maar ik ben van mening dat plek 8 het meest efficiënt is. de deut op plek 15 is leuk, maar metaal mines zijn een stuk efficienter als we even ruw rekenen in 3-2-1 ratio's..
-
Quote from Nocturno: “Quote from Ind0: “@Jillian je zet me even goed aan het denken. Weet jij toevallig ook het percentage van de boost op plek 8? Was dat 30%, ik weet ff niet meer waar dat stond. ” Als ik mij niet vergis is dat oppositie 8: 35% positie 7 & 9: 23% positie 6 & 10: 17% ” dit is correct; ogame.fandom.com/wiki/Colonizing_in_Redesigned_Universes deze pagina is toevallig geupdate.
-
HY heeft in de maand voor die stopte hier nog wat tijd in gestoken om het weer op orde te brengen, Er is momenteel echter niemand die zich voor deze tijdsrovende taak inzet. janice.us Alle planeten op plek 8 13x 44-34-35 (sats) Plasmatech 18 japetus.nl alle planeten net geherplaatst naar plek 8 (komen van plek 15 af..) 15x 45-35-38 (fusie 20's / energie 22 tech staan maar draai vol op sats) Plasmatech 20. Doelen, niet echt veel; gewoon doorbouwen met metaal mines. Kristal levert zo weinig op dat…
-
Quote from Eclipse: “Quote from Jillian: “Quote from Eclipse: “Quote from Jillian: “Hebben we het nu over onderzoeksrang of gewoon in puntenaantal/puntenrang? Want het bouwen van de sats, levert uiteraard punten op. "2 rangen" is ook beetje subjectief; ik bedoel, het verschil tussen die rangen maar een aantal punten is dan zegt dat natuurlijk niets ” Onderzoeksrang, gewone puntenrang zou vanalles kunnen zijn, maar het waren echt onderzoeksrangen. En ik had alle punten van de vorige onderzoeken a…
-
Quote from Eclipse: “Quote from Jillian: “Hebben we het nu over onderzoeksrang of gewoon in puntenaantal/puntenrang? Want het bouwen van de sats, levert uiteraard punten op. "2 rangen" is ook beetje subjectief; ik bedoel, het verschil tussen die rangen maar een aantal punten is dan zegt dat natuurlijk niets ” Onderzoeksrang, gewone puntenrang zou vanalles kunnen zijn, maar het waren echt onderzoeksrangen. En ik had alle punten van de vorige onderzoeken al gekregen. ” Als je op toolsforogame.com/…
-
Hebben we het nu over onderzoeksrang of gewoon in puntenaantal/puntenrang? Want het bouwen van de sats, levert uiteraard punten op. "2 rangen" is ook beetje subjectief; ik bedoel, het verschil tussen die rangen maar een aantal punten is dan zegt dat natuurlijk niets
-
zou kunnen zijn dat gravitron 1 punt geeft, maar is iniedergeval niet meer dan 1 punt ,als het al 1 punt geeft