Search Results
Search results 561-580 of 937.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Expo
PostQuote from fearlessz: “Quote from Alpatsjino: “Soms heb je geluk, soms heb je pech ” Als je niets anders te melden heb als dit...ga dan lekker andere topics vervuilen ” @Alpatsjino 's antwoord is anders wel het goede antwoord. kijk nog een paar dagen aan, ik zie iniedergeval geen verschil met 2 weken terug qua expeditie resultaat. PS. Als je niets zinnigs te reageren heb, ga dan even lekker andere topics vervuilen.
-
tooltips/popups
PostQuote from Alpatsjino: “En als ze toch bezig zijn kunnen ze gelijk de traagheid eens aanpakken, dat is ook om te huilen ” Inderdaad, het is echt niet anno 2020 dat de pagina's soms zo traag laden, en ja ik kan garanderen dat het niet aan mijn netwerk of computer ligt.
-
ik adviseer niet om opnieuw dm of geld uit te geven, In het verleden eenmaal gedaan, en toen na 7 weken antwoord gehad van payment dat ze er niets aan konden doen. na wat doorgevraag kwam het gewoon neer op voorwaarden etc, "je betaald niet voor het halveren, je betaald voor de donkere materie" etc blabla k.u.t. bedrijf.
-
Expo's zijn zeker goed verbeterd, afgelopen 2 dagen zijn dit een aantal van de resultaten: op ganimed, vliegende met Schepen: Groot vrachtschip: 1.900 Slagschip: 1 Spionagesonde: 1 Padvinder: 200 Kan ondertussen wel beter bootje meesturen dan slagschip tho. - Van: vloot commandoOp een kleine astroïde vond je expeditievloot wat grondstoffen die meegenomen konden worden. Er is Kristal 8.100.000 buitgemaakt. - Van: vloot commandoJe vloot stuitte op een eeuwenoud, volledig geladen en verlaten konvoo…
-
[TOT: 1.842.171.000] JamesCameron [Playbook] vs. Contractor (A: 3.400.000, D: 1.838.771.000)
Jillian - - Hall of Fame
Postwow dit topic is echt allemaal ziektes die niet genoemd mogen worden.
-
Werking marktplaats?
PostNu deut aanbieden is alleen hopen op iemand die kristal kwijt wilt voor deut; De slimme zullen alsnog kristal aanbieden voor deut, en er dan alsnog meer voor vragen. (tot 1:2 kris/deut ratio;) Ratio voor kristal naar deut verkoop: 100 kristal = 70 tot 200 deut Ratio voor deut naar kristal verkoop: 100 deut = 69 tot 198 kristal Maar hier komt het lachertje: Ratio voor kristal naar metaal verkoop: 100 kristal = 67 tot 194 metaal Ratio voor deut naar metaal verkoop: 100 deut = 67 tot 192 metaal Met…
-
Quote from Anuvinda: “Quote from Trinorae: “Speciaal voor deze thread nog eens op zoek gegaan naar mijn login van het board; Ik heb 7 planeten in Kallisto en computertechniek 5. Vandaag heeft Gameforge plots beslist om een nieuwe versie uit te rollen op Kallisto en heb ik 2 vlootslots minder. Dus in de plaats van 8 vlootsloten heb ik er nu nog maar 6... Hoe moet ik nu de vloten op al mijn planeten kunnen saven?! ” Computertech 2 lvls uppen of officieren nemen ” Switchen naar generaal dan heb je …
-
Werking marktplaats?
PostQuote from gixxer: “De mijnen zijn dan zoveel duurder om te bouwen ten opzichte van wat het oplevert dat ik beter zelf de resources in metaal/kristal mijnen kan stoppen ” Dat is waar, het maakt voornamelijk planeten op plek 15 nogal overbodig...
-
Werking marktplaats?
PostEen ding wat de marktplaats doet is deut een relatieve waarde geven aan wat het voor de persoon zelf waard is. Je hebt niet meer een handelaar die onbeperkt voor top ratio's opkoopt; Het is wel beetje krom dat het totaal buiten de handelsratio's volgens de regels gaat... aan de andere kant, kunnen die regels op de schop; want goedkoop deut verkopen is niet echt meer pushen, want er is geen handelaar die het voor de gepushde omzet naar kristal/metaal. (waardoor die er winst uit haalt)
-
Opiniepeiling
PostQuote from Wish2Die: “Overigens, jullie weten dat ik van ieder van jullie ontzettend hou en jullie zijn allemaal schatjes etc.etc. maar man man man wat zijn jullie als community soms ook echt een stel bloedhonden om mee te hebben moeten dealen geweest ” In our defense, Een hoop teamler/GF drama vraagt er ook gewoon om om afgeblaft te worden. Dat is nu overigens het grootste probleem; voorheen was jij er nog om brandjes te blussen.
-
Gezien de hoeveelheid gs die er ligt, met de pauper mines die ze hebben, werkt het dus wel.
-
[NINJA] [TOT: 15.964.000] Hitman [Praktijk] vs. Tom Marvolo Riddle [Legion] (A: 12.422.000, V: 3.542.000)
Jillian - - Hall of Fame
PostIk zet vraagtekens bij "legaliteit" van deze slag; Maar hé, dat zal vast wel (niet) boven water getoverd worden
-
Quote from BeLikeMe: “Quote from Jillian: “Quote from Scaapiee: “Quote from Jillian: “Quote from Spacefighter: “ik ben inderdaad een betalende klant en heb alsnog die spam. Lobby is tegenwoordig aan een mail gekoppeld en die mail aan dm. Dus zou goed in mijn recht staan om geld terug te vragen. ” Jammer genoeg is geen van de dm functies, of dm kopen uit zich zelf een vrijbrief om geen reclame van ze te krijgen; tenzij nadrukkelijk aangegeven. En dat geven ze niet aan. ” Lees maar even de voorwaa…
-
Quote from Scaapiee: “Quote from Jillian: “Quote from Spacefighter: “ik ben inderdaad een betalende klant en heb alsnog die spam. Lobby is tegenwoordig aan een mail gekoppeld en die mail aan dm. Dus zou goed in mijn recht staan om geld terug te vragen. ” Jammer genoeg is geen van de dm functies, of dm kopen uit zich zelf een vrijbrief om geen reclame van ze te krijgen; tenzij nadrukkelijk aangegeven. En dat geven ze niet aan. ” Lees maar even de voorwaarden van Commander. Ik koop mijn dm om die …
-
Quote from Spacefighter: “ik ben inderdaad een betalende klant en heb alsnog die spam. Lobby is tegenwoordig aan een mail gekoppeld en die mail aan dm. Dus zou goed in mijn recht staan om geld terug te vragen. ” Jammer genoeg is geen van de dm functies, of dm kopen uit zich zelf een vrijbrief om geen reclame van ze te krijgen; tenzij nadrukkelijk aangegeven. En dat geven ze niet aan.
-
Klasse keuze
Poststeeds opnieuw betalen als je wilt wisselen
-
lekker snoepie heurrrr
-
Quote from Hysteria: “Maak even een ticket aan waar aangegeven staat welke uni dan is het wat makkelijker helpen. ” een lobby account heeft niet zoveel te maken met een uni tegenwoordig