Search Results
Search results 581-600 of 937.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
ik heb dit probleem nog niet ervaren, bij mij werkt het gewoon
-
ik zou maar oppassen angelo, straks komt jan met ze ballen langs
-
Quote from Spacefighter: “Als ik nu naar de mobiele pagina van Ogame ga krijg ik een enorme reclame banner op mijn scherm die net een fractie seconde later op beeld komt waardoor je er al op klikt als je naar je uni wilt. Een beetje reclame is goed, maar dit schaamteloze gepush vind ik wel erg ver gaan. Een pop-up die alles blokkeert en die je actief weg moet klikken. Werkt bij mij averechts. Zou dit doorgevraagd kunnen worden? Dit is echt heel irritant namelijk ” Ik ben hem ook tegen gekomen, h…
-
Quote from Atoompje: “Quote from discordia: “Quote from Atoompje: “Duidelijk voorbeeld dat skill niet te kopen is. heerlijk afgestraft hoor heren. ” Blijkbaar wel of verwacht jij dat de aanvallers geen dm gebruikt hebben ? ” Als mensen met wat basis kennis er euros tegenaan gooien zal dat altijd wel helpen, het biedt alleen geen garantie ” Veel verder dan basiskennis komen de aanvallers ook niet
-
puinsaves zijn wel echt, heel 2005.
-
Opiniepeiling
PostQuote from Knigge: “Over het GF gedeelte dan nog specifiek. Ik moet ook wel bekennen dat GF wel beter is geworden. Van alle Coma's die wij hebben gehad is de huidige in mijn ogen veruit de beste. Daarnaast is het contact tussen team en GF ook intensiever dan eerst. Dat betekent helaas niet dat er altijd naar de spelers en het team geluisterd wordt. ” echt niet, vroeger hadden we transfixer als coma; dat was gewoon een nederlander; en die was actief op IRC, forum en alles;
-
Quote from discordia: “Quote from Jillian: “geen discussie, gewoon laten doodbloeden. nothing to see hereeee ” Quote from Jillian: “Quote from Klapstoeltje: “iedereen last van infocompte en antigame die niet werken in de uni? ” ja die werken niet; geen van me dingen niet trwns. Vind het ook laggy aanvoelen, en dat met 19 spelers. ” Daar kan ik natuurlijk alles van vinden maar je weet het zelf wel neem ik aan ” Waarom reageer je dan?
-
Quote from Klapstoeltje: “Quote from Jillian: “Quote from Klapstoeltje: “iedereen last van infocompte en antigame die niet werken in de uni? ” ja die werken niet; geen van me dingen niet trwns. Vind het ook laggy aanvoelen, en dat met 19 spelers. ” ja ik merk het ook heel erg ” ik heb in de instellingen alles wat klinkt alsof het iets aan cpu of whatever kost uitgeklikt, is iets minder nu.
-
Opiniepeiling
PostQuote from Abremsev: “Zie mijn bovenstaande punt. Na 4 uur reageer je omdat het je te lang duurt, en verwijt je meteen de BA dat hij het forum niet snapt. Het begint al met op een andere manier dingen verwoorden, er zit per direct zo’n zure ondertoon in alles. Ik snap dat er frustratie is, maar als er zo’n probleem is met GO’s en Mods die zich niet vriendelijk opstellen of machtsvertoon laten zien, dan komt dat misschien ook door de omgang met die mensen. Lees; Mensen. ” Zie punt "Teamlers roepe…
-
Opiniepeiling
PostGezien de poll niet werkt, De reden(en) waarom ik mij niet aanmeld als teamlid; - Ontbrekende kennis in het team - Dit topic is een mooi voorbeeld, een BA die niet weet hoe het forum werkt. (ja, ik weet dat er meer achter de functie zit dan kennis van het forum) - Er ontbreekt een algemene spelkennis in het team - dit zorgt voor een negatief gevoel bij het team, wat het dus een team maakt waar ik niet perse een deel van uit hoef te maken. (al helemaal niet voor de "waardering" *lees coupons* die…
-
Opiniepeiling
PostQuote from Hitsugaya Toushiro: “We zijn bezig om te kijken wat de fix kan zijn voor het niet kunnen voten momenteel. ” Heel simpel - het forum waarin het geplaatst is heeft iedereen alleen maar leesrechten behalve de fuhrer's. Dus ook niet de rechten om te voten op een poll