Search Results
Search results 161-180 of 192.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Wish2Die
davyyyh - - Ex teamleden
PostNog steeds t lekkerste teamlid?
-
Meeting Ogame.nl
PostWanneer is dit dan?
-
Meeting Ogame.nl
PostQuote from debeste: “Nouja zonder ogame teammies zullen er waschijnlijk ma 10 andere spelers komen omdat dat het wel z'n beetje is :)” Klopt, ze moeten wel komen alleen moeten de spelers niet voor hun kosten betalen.
-
Meeting Ogame.nl
PostQuote from Kresreb: “wtf moest je betalen voor het team ??????” dat kon een dag langer komen toen en we betaalden allemaal evenveel...
-
Meeting Ogame.nl
PostAls we niet als gewone members weer moeten betalen voor het team doe ik mee.
-
Wish2Die
davyyyh - - Ex teamleden
PostWish sowieso, wish.
-
Wish2Die
davyyyh - - Ex teamleden
Postjij bent wolf
-
Wish2Die
davyyyh - - Ex teamleden
PostGefeliciteerd schatje
-
Quote from Lord: “Bij deze maak ik bekend dat ik mijn GO taken naast mij neer zal leggen en enkel als Moderator verder zal gaan. Deze week zal ik mijn rechten voor Draco verliezen, Rdet heeft mijn taken reeds overgenomen (zoals ook op het forum te zien is). Reden voor mijn vertrek als GO is het gebrek aan motivatie. Toen ik mij aanmeldde als GO wilde ik graag spelers van dienst zijn met mijn ervaring. Dat heb ik gedaan en dat heb ik met veel plezier gedaan. Ik merk echter dat er weinig tot geen …
-
Hoe hoger het niveau van computertechniek, des te meer slots je hebt voor je vloot. Elk extra niveau van deze techniek geeft je 1 extra slot. Computertechniek wordt gebruikt voor steeds krachtigere gegevensverwerking en om controle-eenheden te maken. Elk niveau verhoogt de verwerkingskracht. Des hoger het niveau, des te meer vlootslots je tegelijkertijd kunt gebruiken. Hoe meer vlootslots een koninkrijk heeft, hoe meer activiteit er plaats kan vinden om meer inkomsten te genereren. Vlootslots wo…
-
queen sylvia
davyyyh - - Ex teamleden
PostQuote from BlubFla: “Hmmm Ik spring wel een keer bij je in pm op IRC (ja daar kom ik zo heeeeeeeel af en toe nog wel eens) Zo dichtbij en nooit dat ik echt bij je op de stoep sta... Ik schaam me er zelfs een beetje voor :P” Er is nog iemand die dichtbij je woont en die wel bij je op de stoep wil staan!
-
Quote from Pendragon: “Quote from dutchsoldier: “Je zult echt in geen enkele melkweg een beter bod krijgen. enkel” Niet aangepast. Naar mijn mening is het óf geen enkele melkweg, óf geen enkel melkwegstelsel. Quote from Syrabi: “Breid je terraformer uit om meer velden te krigen” aangepast, bij de volgende taalupdate zal het veranderd worden.” Niet alleen naar jouw mening, maar ook volgens de Nederlandse taal edit: foutje gevonden Als je je muis boven de commander houdt(rechtsboven bij de officie…
-
MiniMe
davyyyh - - Ex teamleden
PostJe zei het gisteren al, nogmaals gefeliciteerd met het binnenhalen van je FULL-GOschap:)
-
MiniMe
davyyyh - - Ex teamleden
PostQuote from swami_dude: “Quote from Poppedoos: “Jij moet mij eerst Uno leren spelen :P” Dat kun je beter tegen Davy zeggen, die snapte er na anderhalf uur nog geen hol van :P” meeeeh omdat jullie niet spelen volgens de Davy regels! Davyregels zijn simpel: -Mij mag je niet pesten -Mij laten winnen Verder was t wel leuk hoor! En anderhalf unoén? had meer het idee dat ik anderhalf uur lang aan het proberen was jou dat flesje uit je hand te rukken:P