Nee maar is goed dat je het zegt, want straat zei het al voor lynch1 dus wist hij het al. Straat heeft iig mij niet bekeken want dan zou hij mij niet zo twijfelend aanvallen. @straatveger kun je mij wat meer info geven?
Ik ben wel benieuwd wat Straatveger nu te delen heeft. Hij zou nu een blok kunnen gaan vormen met zijn acties van nacht 1 en 3. Ik voeg me daar wel bij toe. Verder zegt de lynch natuurlijk helemaal niks.
Quote from Yoshi: “Een advies Hysteria, mocht je worden gelynched/gelunched (mocht je een goodie zijn), sta het BM schap dan niet YOLO af, maar kijk naar de gene waarvan je denkt : DEZE PERSOON IS ZEKER WETEN EEN GOODIE. ” Aan mij dus
Als we daadwerkelijk naar Skillz gaan kijken ben ik de enige die BM mag worden. Ik vind dat ik iemand de kans moeten geven om vanuit mijn schaduw en met een opleiding tot aspirant Weerwolver, gegeven door de meester himself, zijn of haar kunsten te vertonen. Ik heb besloten om Wadloper deze gigantische kans te bieden.
Quote from Wadloper: “Oké de uitslag Robbendinho yoshi Spacefighter Yoshi Yoshi Spacefighter Troublemaker Spacefighter Yoshi was de ziener Troublemaker was een burger , geluncht door de rob Rob en Space hadden samen een dubble agenda , en winnen als koppel Gefeliciteerd , zal morgen spelerslijst derop gooien Yoshi beste ziener ooit , Wou telkens lunchtarget bekijken ” wij waren een goed/slecht koppel The King did it again!
Quote from TroubleMaker...: “daarbij zou ik nooit met TDR samenwerken, door alle tafarelen in quantum. Dat is ook een van de redenen dat ik hem eruit wilde stemmen! ” dat is echt een kul argument voor weerwolven Maar Space claimt ziener en jou als wolf gezien te hebben... @Yoshi wat denk jij?