Search Results

Search results 621-640 of 1,000. There are more results available, please enhance your search parameters.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 10-09-2022 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Death by Snusnu [Fubar] ________________________________________________ Kruiser 25.000 Pathfinder 2.000 _________________________________________ Verdediger Rcthans [Series] ________________________________________________ Groot vrachtschip 1.200 Zonne-energiesatelliet 5.000 Crawler 1.200 Raketlanceerder 21.885 Kleine laser 5.879 Gausskanon 213 Plasmakanon 59 Kleine planetaire schildkoepel 1…

• De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 10-09-2022 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Death by Snusnu [Fubar] ________________________________________________ Kruiser 25.000 Pathfinder 2.000 _________________________________________ Verdediger Rcthans [Series] ________________________________________________ Groot vrachtschip 1.550 Spionagesonde 33 Zonne-energiesatelliet 5.000 Crawler 1.200 Raketlanceerder 28.509 Kleine laser 5.883 Gausskanon 213 Plasmakanon 59 Kleine planetai…

• laat zien dan leugenaar. schreeuwen dat je van alles hebt doen de duitsers ook.. ja thuis hebben ze dat dan... jokkebrokje..

• Quote from kale: “vogel volgens mijn heeft terra jou bericht gedaan om zijn account terug te geven ? Dus ik neem aan dat je dat even gaat doen. ” nee hoor. niets gehoord.. anyway.. bang?

• Quote from INSIDIOUS: “ten eerste was dat een reactie van vogel die ik kopppy paste xd goedkkijkenvolgends mij doe jij het een en ander in je neus tijdens je werk of dat is je werk xd (test dummy) XD ik vlieg aleen met xx gapp dusja idd ben ik de snelste xd vraag aan je billiebonker maat zip die toekeek hoe ik smurf bewerkte en zogenaamt een reaper plakte om mij bang te mken xd ik had berekend hun konden me niet terug timenookdroetoer piraat niet xd je bent v mode wegens andere gronden en dat we…

• Quote from INSIDIOUS: “jonge ik heb jou met een week vmode in gebashed huilebalk.. Nou mondje dicht en doe er maar wat aan.@vogel moet zo lache om jou he XD voorlopig ,misbruik jijterra zijnacount om die droeftoeter van een piraat en zip te sponsoren en probeert kale inde val te lokkenXD ten 2de heb jij de afspraak met terra mij niet aan temogen vallen dus jammer joh xd en ten 3de al hadje die afspraak niet had ook jij net als piraat slaag gekregenXDXDXDXD ik zal je even helpen herineren xd heb …

• De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 09-09-2022 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Death by Snusnu [Fubar] ________________________________________________ Vernietiger 7.500 _________________________________________ Verdediger Emperor Crux [4345] ________________________________________________ Klein vrachtschip 1 Groot vrachtschip 20 Licht gevechtsschip 385 Zwaar gevechtsschip 96 Kruiser 366 Slagschip 206 Kolonisatieschip 1 Recycler 538 Bommenwerper 3 Zonne-energiesatellie…

• Quote from INSIDIOUS: “@Vogel is ook jou ali he Xd dus wat kom je zo praten ownee jij suport de tegenpartei XD porbeer mij is te pakke dan XD tot nu toe hebben jullie alemaal een grote mond in uriel maar tot vandaag nog steeds niemand ie uberhaupt iets bij me heeft kunne doen xd droeftoetersxd kom presteren dan praten ” jonge ik heb jou met een week vmode in gebashed huilebalk.. Nou mondje dicht en doe er maar wat aan.

• *KNIP* offtopic na edit originele post - mattieboy @ 12/09 20:27

• De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 09-09-2022 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Death by Snusnu [Fubar] ________________________________________________ Reaper 5.000 _________________________________________ Verdediger Faewks [Whololo] ________________________________________________ Groot vrachtschip 807 Licht gevechtsschip 1 Zwaar gevechtsschip 1 Kruiser 1 Slagschip 1 Kolonisatieschip 1 Recycler 428 Spionagesonde 100 Bommenwerper 5 Zonne-energiesatelliet 500 Reaper 7 P…

• De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 09-09-2022 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Death by Snusnu [Fubar] ________________________________________________ Reaper 5.000 _________________________________________ Verdediger Geologist Orbit [Whololo] ________________________________________________ Groot vrachtschip 353 Licht gevechtsschip 33 Recycler 12 Spionagesonde 10 Zonne-energiesatelliet 15 Pathfinder 320 Raketlanceerder 6.900 Kleine laser 900 Grote laser 710 Gausskanon …

• De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 09-09-2022 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Death by Snusnu [Fubar] ________________________________________________ Reaper 4.000 _________________________________________ Verdediger Red Light [PROUD] ________________________________________________ Klein vrachtschip 13 Groot vrachtschip 441 Licht gevechtsschip 44 Zwaar gevechtsschip 3 Kruiser 3 Slagschip 2 Kolonisatieschip 1 Recycler 24 Spionagesonde 10 Bommenwerper 1 Zonne-energiesat…

• De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 07-09-2022 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Death by Snusnu [Fubar] ________________________________________________ Kruiser 25.000 Pathfinder 5.000 _________________________________________ Verdediger 1550 [Solo] ________________________________________________ Groot vrachtschip 1.144 Zonne-energiesatelliet 274 Raketlanceerder 30.522 Kleine laser 5.628 Kleine planetaire schildkoepel 1 Grote planetaire schildkoepel 1 __________________…

• De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 05-09-2022 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Death by Snusnu [Fubar] ________________________________________________ Reaper 10.000 _________________________________________ Verdediger Admiral Janus ________________________________________________ Klein vrachtschip 1.709 Licht gevechtsschip 544 Zwaar gevechtsschip 14 Kruiser 16 Spionagesonde 2.052 Pathfinder 1.130 Raketlanceerder 25.877 Kleine laser 6.592 Grote laser 500 Gausskanon 100 …

• De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 05-09-2022 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Death by Snusnu [Fubar] ________________________________________________ Vernietiger 20.000 _________________________________________ Verdediger Lord Galaxy ________________________________________________ Groot vrachtschip 878 Licht gevechtsschip 590 Recycler 152 Zonne-energiesatelliet 2.242 Vernietiger 283 Ster des Doods 1 Crawler 350 Raketlanceerder 22.903 Kleine laser 4 Grote laser 617 Ga…

• De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 05-09-2022 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Death by Snusnu [Fubar] ________________________________________________ Vernietiger 20.000 _________________________________________ Verdediger Lord Galaxy ________________________________________________ Groot vrachtschip 751 Licht gevechtsschip 793 Recycler 150 Zonne-energiesatelliet 1.996 Vernietiger 182 Ster des Doods 1 Raketlanceerder 37.635 Kleine laser 66 Grote laser 744 Gausskanon 37…

• De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 05-09-2022 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Death by Snusnu [Fubar] ________________________________________________ Reaper 5.000 _________________________________________ Verdediger Admiral Janus ________________________________________________ Licht gevechtsschip 330 Zwaar gevechtsschip 92 Kruiser 138 Slagschip 2 Recycler 1 Pathfinder 1.000 Raketlanceerder 9.499 Kleine laser 320 Grote laser 162 Gausskanon 29 Ionkanon 1.105 Plasmakano…

• De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 05-09-2022 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Death by Snusnu [Fubar] ________________________________________________ Ster des Doods 500 _________________________________________ Verdediger Ipr [LMS] ________________________________________________ Groot vrachtschip 3.297 Zonne-energiesatelliet 800 Raketlanceerder 117.050 Kleine laser 28.163 Gausskanon 541 Plasmakanon 793 _________________________________________ Na het gevecht ... Aanv…

• Sim gaf aan flawless De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 05-09-2022 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Death by Snusnu [Fubar] ________________________________________________ Ster des Doods 250 _________________________________________ Verdediger 1550 [Solo] ________________________________________________ Klein vrachtschip 4.280 Groot vrachtschip 3.681 Licht gevechtsschip 389 Zwaar gevechtsschip 49 Kruiser 81 Slagschip 11 Recycler 531 Bommenwerper 14 Vernietiger 11 Ster …

• Quote from Moonshots: “Quote from smurf: “Quote from Vogel: “Yaaaaaaay ripjes... gotta love them.. ” I dooooo..Nog 14 uurtjes dan kom die weer aan yippyyyy ” Wat een luxe, zo vrij met je ripjes kunnen rondvliegen. Als ik dat doe dan ben ik ze allemaal kwijt aan Zippy ” doe ik ook in Virgo.. gewoon de beste (grootste zijn) maar goed zippy heeft in Kevin dan ook precies de goede sugar daddy gevonden