Search Results
Search results 341-360 of 681.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
[TOT: 74.999.000] Abremsev [TRC] vs. The Skelito [Lord] (A: 6.233.000, D: 68.766.000)
Anuvinda - - Hall of Fame
PostLeuke slag. Wederom geen oorlogsslag. Dat is dan wel weer jammer.
-
[TOT: 21.093.000] Kreela [LEGEND] vs. Bieslook [TRC] (A: 2.270.000, D: 18.823.000)
Anuvinda - - Hall of Fame
PostWaarom wil iedereen Kreela zijn?
-
Bier
Anuvinda - - Space tavern
PostBier Van negen tot vijf, omdat je het anders niet redt. Opstaan en gaan, voordat de wekker het zegt. Een keer of vijf, een week voorbij en dan weer naar bed. Geen gezeik op mij, want dat ben je gewend. Overal pijn, de rekening betaalt zich niet zelf. Huur en verzekering ademt in je nek. Daarom sta je in de file, of in het openbaar vervoer. Beladen met zombies op weg naar je werk. Vijf minuten te laat en dan wordt de baas boos. Blijf daar op je plaats, of ga loos. Orders opvolgen, en hard doorwer…
-
Kaas
Anuvinda - - Space tavern
PostIk merk altijd op dit soort momenten, dat ik toch een like button mis.
-
Quote from LoneRanger: “Jezus wat slecht... nu kost het dus nog meer deut om je nietjes op pad te sturen. Vooral fleeters hebben baat bij grotere opslagcapaciteit? Spelen ze bij GF het spel zelf niet???! Vooral miners met defbunkers hebben voordelen. Nog minder gv’s nodig en de deutkosten van die dingen is toch al laag. Als ik aanval met vloot doe ik dat meestal om andere vlootjes te slopen. Opslagcapaciteit heb je als met een grote vloot vliegt toch vaak al meer dan genoeg. Dit spel begint stee…
-
Quote from Abremsev: “Quote from Abremsev: “:sleeping: ==Yoshi [20-3-2019 14:25] 1 warn totaal voor spam & het posten van een niet gevechtsrapport in een oorlog cr thread ” Ik voorspelde hier wat ik nu ga vermelden, denk dat er een slotje op kan. BAD bestaat niet meer. Was gezellig boys. ” BAD heeft alleen een naamswijziging gehad. Is nog altijd dezelfde alliantie. 16k81gh.png Check ][Lord][ [24-03-19 rond 19:15 uur] De titel van dit draadje en de CR-thread aangepast van BAD vs TRC maar BEGZ vs …