Search Results
Search results 381-400 of 573.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Odlaw, jij en ik weten beiden dat de MOD in kwestie je heeft vertelt dat het meer overzicht geeft, niet dat het werk gemakkelijker wordt. Ik zou het dan ook fijn vinden dat wanneer je zonder toestemming mijn woorden gebruikt, je dit dan wel juist doet. Overigens weten we sinds je eerste post al dat je het er niet mee eens bent, volgens mij snap je ook wel dat een vijfde keer hetzelfde verhaal posten niet echt veel nut gaat hebben. Ik adviseer je dan ook nogmaals ga het gesprek met een MOD of de …
-
[TOT: 840.070.000] Admiral Adama [LoT] vs. MNK [MARVEL] (A: 23.420.000, V: 816.650.000)
Yoshi - - Rustplaats
PostMeer ic please! stickied
-
bij nadere inspectie is gebleken dat dit inderdaad geen HoF hit is (geen 2 mil puin) en zal daarom ook van stickie worden afgehaald(no top 10)
-
Had zelf niet genoeg deut liggen voor de ic die ik wou zenden, dus berichtje naar Beast toe Zaphod GL@RB On 27-10-2018 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker Yoshi [JIGSAW] ________________________________________________ Battlecruiser 12.800 _________________________________________ Attacker beast [JIGSAW] ________________________________________________ Battlecruiser 8.509 _________________________________________ Defender Zaphod Beeblebrox _____________________________________…
-
[TOT: 286.933.000] Yoshi [JIGSAW] vs. Commander Indus [Veteraan] (A: 3.145.000, D: 283.788.000)
Yoshi - - Hall of Fame
PostOn 26-10-2018 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker Yoshi [JIGSAW] ________________________________________________ Battlecruiser 40.000 _________________________________________ Defender Commander Indus [Veteraan] ________________________________________________ Large Cargo 1.504 Light Fighter 1.565 Heavy Fighter 2 Battleship 3.020 Recycler 240 Bomber 16 Destroyer 580 _________________________________________ After the battle ... Attacker Yoshi [JIGSAW] _______________________…
-
Het houd niet op, niet vanzelf stickied
-
#RoadRunner In De Top 10 stickied