Search Results
Search results 341-360 of 1,000. There are more results available, please enhance your search parameters.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
aanvals vrije zone
Bolder - - Ideas Planet
PostNecrobumpen??
-
Quote from odlaw: “Wat is er hypocriet aan, Bolder? ” Dat dus... Quote from odlaw: “Ik ben ook voor een beter milieu, maar ik rijd toch ook met mijn auto naar mijn werk. ” Dat dus, wel voorop staan, maar er niets aan doen ! Ik ben ook niet echt pro vmode, maar maak er wel gebruik van, laf of niet. Ga nu eens eindelijk met je grieven hoger op, hier bereik je niks nada. Succes
-
Quote from mauricovic: “Ik heb helaas nog geen antwoord gekregen waar we een idee kunnen indienen, kan een van de teamlers dit misschien vertellen? ” Waldo heeft twee keer een forum topic aan gemaakt. Het eerste is gesloten en het tweede zit je nu in. Wil je een nieuw topic openen of een ticket aanmaken Bij klachten en bugs kun je wss ook terecht.
-
Quote from odlaw: “Ik ben ook niet pro-DM, maar gebruik het ook. Niet met 100-en euri, maar wel een beetje... ” Hypocriet dus. Ik ben eigenlijk ook niet pro vmode, maar gebruik het iets meer als gemiddeld. Oke, laten we de vakantie modes omdopen naar rust modes ? Ogame is een 24/7 oorlog spel waarbij elkaar probeert te pakken. Een functie zoals vakantie mode gebruiken om mega winst zonder dat de ander ook maar iets terug kan doen, omdat het twee uur in de nacht gebeurd is spel bedervend. Pardon?…
-
Quote from odlaw: “Ik kan mij wel vinden in, als eerste poging om van deze laffe speelstijl af te komen, ” Ik begin het onderhand zielig te vinden. Al deze tirades in dit topic, misschien had je beter wat kunnen raiden of spio's sturen ofzo.. Als ik stop hier met spelen, kun je er dan vrede mee hebben ?
-
Quote from ReWinD: “VK-hoppen is flessenvoetbal zonder fles spelen, omdat je zelf bepaald wanneer je gaat spelen in een 24/7 game. Je verrast/benadeeld een speler die het spel speelt zoals het is bedoeld. Een VK-hopper heeft nu te veel macht en invloed in een server zonder echt mee te spelen. Dat is de reden waarom ik tegen deze speel manier ben, en het zie als spel bederf. ” Snap je nu echt niet wat je zegt?? Oke, we gaan ogame spelen zonder vloot... Verast ? benadelen? hoezo? Je vloot is gepra…
-
Quote from Lange Giraffe: “Daar staan we met z'n allen op het veld een potje flessenvoetbal te spelen, waarbij een paar spelers persé willen meevoetballen zonder fles. Zodat ze nooit als verliezer kunnen eindigen, want zonder fles valt er niets te verliezen. Vervolgens komt er een voorstel om ook deze spelers een gevulde fles te geven en dan volgt onderstaande reactie.. ” Dat is nu nog dommer als menig andere reactie.. Schoonspringen in een zwembad zonder water, Voetballen zonder doelen.. Basisr…
-
Quote from odlaw: “Zo... zie hier een post met een flinke zwik aannames en kromme conclusies... (en bovendien niet heel lekker leesbaar...) Ik vind het zo apart dat je als voordeel noemt dat de top ook moet saven, omdat je er ieder moment uit kunt komen (uit de v-mode). Je wekt daarmee de suggestie dat iedereen verder 24/7 de tijd heeft en dat v-hoppen daarmee gerechtvaardigd is. Maar ik heb in een eerdere post ook al aangegeven dat ik dat ook niet heb. Het verschil is dat mijn 'foutjes' veel ma…
-
Quote from gambit: “V mode hoppen zou in ieder geval moeten veranderen. 1 van de redenen dat ik ermee gestopt ben. Dus eigenlijk maakt het me niet veel meer uit, maar ik wilde toch nog een andere optie voorstellen, gezien er met bovenstaande allemaal niet uitkwamen. Dus v mode niet veranderen, maar de activiteit belonen. De spelers die dus niet in v mode gaan, zoals ik jaren deed, die krijgen er per maand een behoorlijke percentage aan procenten bij met hun mines totdat ze in v mode gaan dan spr…
-
specs van doeluni
PostQuote from El Patron: “Wtf is odlaW? Ken heel die vent niet, maar hij blijft maar aandacht zoeken op de een of andere manier. Ach, kunnen we eindelijk eens fatsoenlijk kennis maken in uni3 ” Hater van vmode, Wijsneus Watje Maak maar eens kennis !
-
specs van doeluni
PostQuote from Klapstoeltje: “misschien een algehele gentlemans agreement voor mensen die naar Deimos gaan? Niet gaan defbashen voor een klein beetje winst? ” Dan ben je helemaal onaantastbaar..
-
Quote from odlaw: “Er is niets zo irritant als een spel spelen met mensen die het spel niet spelen... dat frustreert en zorgt er voor dat minder mensen enthousiast gaan mee spelen... dat merk ik beroepshalve, maar dus ook hier in Ogame-land. ” Eigenlijk wil ik je podium niet nog groter maken maar....als je leven al zo irritant is en zo gefrustreerd bent, geniet er nog even van. Je geeft rekenles als leraar, maar je kunt niet rekenen... dan rekent er niemand op dat het hout snijd.. Denk aan je ha…
-
Quote from odlaw: “Nou... volgens mij heb ik het toch netjes verwoord, weer... maar toch duidelijk laten blijken hoe ik er over denk. ” Hoe jij er over denkt. Netjes verwoord? Het zou zo uit een stripboek kunnen komen vooal dat laatste. Feit: we hebben vmode. Feit: jij en enkele andere zijn het er niet mee eens. Feit: je haalt alles uit de kast om hier aan te tonen dat jij gelijk hebt. Feit : het is een spel wat door GF word gepresenteerd. Waar moet je dan zijn ?? Juist... Je kunt vast de email …
-
Quote from odlaw: “En die vervelende (v)-hoppers mogen wat mij betreft dus ook uit het spel verdwijnen... ” Dat dus. Maar, als je leest, ook ik leg mij neer bij de regels. Dus verander ze dan !! Als het spel het toelaat speel ik het. Als het spel mijn speelstijl niet meer toelaat dan stop ik, simpel. En nee, het gaat zeker niet over mij, er zijn veel meer vhoppers, maar de naam Bolder word wel veel gebruikt in dit topic. En schreeuwen tegen iedereen ?? Over hoe oneerlijk iedereen tegen mij is ??…
-
Quote from Jillian: “Ik ben zelf van mening, dat als je alleen maar een enkel paar uurtjes op een dag kan spelen, ogame niet het spel is voor jou. Je gaat toch ook niet aan een voetbal competitie (of iets dergelijks) mee doen, om na een kwartier je goal om te draaien en te roepen "oh ik ben morgen weer terug jongens, ga gerust door met je balletje trappen" Hoe meer ik van dit soort opmerkingen zie, hoe meer ik je niet serieus kan nemen. Er wordt nergens gezegd dat een bepaald ras speler "weg moe…
-
Quote from odlaw: “Dit is toch geen valide argument?! We hebben allemaal wel eens minder tijd... nou, dan save je langer, óf je gaat in (v)-mode, maar daar zit, bij beide keuzes, een consequentie aan vast. Maar dát maakt het nou juist leuk, Ogame spelen... Dat je keuzes moet maken om om te gaan met meevallers en tegenslagen. Je gaat bij ganzenborden toch ook niet de 3 van de dobbelstenen halen, omdat het even niet uitkomt? ” Volgens mij is ogame voor jou niet meer leuk als ik alles lees Maar wat…
-
Quote from odlaw: “. ik doe echt mijn best... héél hard zelfs... ” Demonisering van Vmode, zo zie ik het. Met inloggen zou ik haast denken aan grensoverschrijdend gedrag.. Nou, echt niet, ik doe mijn best om mijn speelwijze te handhaven, heel hard zelfs. Een optie sta ik wel achter: Maak er een DM optie van, hoe ? eerder in vmode dan 24 uur, betalen ! Verder zal GF toch niet gaan. Succes met je Missie
-
Quote from odlaw: “Bolder komt uit (v) en ik val hem aan. Kansloos, dat wist ik ook wel. Vervolgens komt Bolder even later weer uit (v) en raid mij voor een paar miljoen. Tegen de tijd dat ik weer aan wil vallen, is Bolder a) online, of b) weer in (v) gedoken... Als hij 48u uit (v) moet blijven, dan kan ik er tenminste voor kiezen om in die 2 dagen al zijn manen aan gort te schieten en daarna zijn hele def weg te ipr-en... Nu heb ik geen enkele mogelijkheid tot wraak. En dat is laf... ” O, dus h…
-
Quote from odlaw: “Het is toch te gek voor woorden dat iedereen maar vóór het misbruiken van een functie moet zijn, omdat jij 'omstandigheden' hebt? Doe ff lekker normaal... ” Als je dit nu leest! begrijp je dan wat je schrijft?? Hoe kun je legaal een functie misbruiken ? Omdat het jou niet past is het misbruiken???? Pleur op met je pvv principes. Vmode is een voorziening om te gebruiken en jij bepaalt niet hoe!! De meest stomme redenering die ik ooit heb gelezen.. je bent rijp voor de politiek