Search Results
Search results 361-380 of 1,000. There are more results available, please enhance your search parameters.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Quote from Lord: “In het grijze verleden dat ik nog speelde, kwamen v-mode hoppers uit v-mode als ze tijd hadden voor het spel. Dan een rondje raiden, misschien een crash en eer de slachtoffers online waren, stonden ze alweer in v-mode. Voor mij was dat gewoon spelbederf. Tevens vraag ik me af wat je met de winst doet, als je continu in v-mode zit kun je het ook niet echt uitgeven? Maar het voornaamste is de, in mijn ogen, laffe manier van spelen terwijl je online bent en de v-mode aanklikken vo…
-
Quote from odlaw: “Maar het voordeel van Ogame is wel dat je een uni kan kiezen die dan beter bij je mogelijkheden aansluit, 1x speed, geen def naar puin... er zijn zat manieren om toch te spelen en ook nog wel competatief (als je tenminste die smerige uni-hoppers niet zou hebben). ” Je hebt het inlevingsvermogen van een biljartbal en daarbij ook nog eens het taalgebruik van een debiel .En het is trouwens competitief !! Kami @ 14-03 17.10 | Dit hoeft nou weer net niet, warn voor belediging.
-
Jij vindt het een verbetering, dat mag dus net als een eigen mening hebben. Alleen wat mij stoort is dat jij het letterlijk opvat, VAKANTIE modus. Er zijn meerdere redenen om dit anders op te vatten als alleen vakantie, gelukkig dus. Er is een aantal jaren ook al een openbaar, via discord, stukje discussie gevoerd met oa rood draakje. Toen ook al verworpen. Vakantie modus kan om meerdere redenen gebruikt worden. Maar als het minder leuk is om te spelen.. wat let je ??
-
uni-hoppen
PostQuote from mauricovic: “Dus hierbij...ik noem jou niet meer en jij mij niet meer. Deal? ” Deal !
-
uni-hoppen
PostQuote from odlaw: “Ik vond het allang heel knap dat ik een aanval wist op te zetten binnen die 3,5 seconden dat jij niet in (v) zat, @Boldertje! Ik heb zelfs het risico genomen om de aanval door te laten lopen, nadat jij alweer in (v) zat , Dan had er in het gv een v moeten staan!! dus niet liegen en ik niet meer kon zien of je misschien snel nog een ninja of zo had proberen te zetten (wat ik echt wel een actie voor jou vind, smerig, laag en laf...) ” Kijk dat bedoel ik nu, je liegt de stukken a…
-
uni-hoppen
PostAanvaller: (Meester): 0 Grondstoffen: 65, buit: 75% Puinveld (nieuw) 0 Verdediger: (xxxxxx: 0 Daadwerkelijk gerepareerd: 0 Maankans: 0 % Azijnpisser nummer 1 komt weer met zijn straaltje... Mijntje klikken, def bouwen, mijntje klikken , mijntje bouwen, def bouwen... geweldig speel plezier ! Wanneer leer jij nu eens dat er spelers zijn die een eigen mening hebben over het spel. En geen grammar Nazi's zijn! En niet elk topic onder te pissen met oeverloos gezever. Stel : we hebben een server vol me…
-
[TOT: 174.278.000] Freakertje [DEMA] vs. Muis [Buurman3] (A: 8.585.000, V: 165.693.000)
Bolder - - Hall of Fame
PostQuote from Freakertje: “Als je geen aandacht wilt, trek dan ook geen aandacht. En ook van beginnende spelers zijn slecht gesavede vloten niet immuun voor mijn interesse... ” Dus een spio sturen is eigenlijk al een misdaad zo te lezen... Leuke slag, dat wel. Muis, laat je niet weerhouden om te blijven spioneren anders kun je net jjzo goed e vloot verschroten en mijntjes aan klikken. GL@RB
-
[TOT: 54.694.000] Motu [Vikings] vs. 0fun [TFD] (A: 1.844.000, V: 52.850.000)
Bolder - - Hall of Fame
PostQuote from Atlas: “dit gezeik bedoel ik dus, alles op de persoon gespeeld, gefrustreerd mannetje, Dat ik nog niet op bed lig is om de Waldootjes van ogame van hun vloot af te helpen als ze op hun bedje liggen, misschien vind ik dat beetje vloot van jou vannacht wel. Dat wij meer punten en vloot hebben dan jij is omdat we meer tijd steken in het spel dan iedereen af te zeiken op het forum, en ga niet zeggen dat ik dan waarschijnlijk niet werk, want dat doe ik wel. Misschien een optie voor jou ook…
-
Quote from odlaw: “(Om toch nog iets van ontopic er in te houden...) ” Ja goed zo, want alleen azijn pissen en klagen als een grammar nazi met je maatje die mauwert begint te vervelen. Spelers in hun waarde laten is moeilijk, toch?? Lekker oorlogje spelen Bulgaar. Zet hem op, slopen die hap, praten alleen kan iedereen, toch Waldo??
-
[TOT: 18.883.524.000] Warface & Atlas [HEAVY] vs. 0fun [TFD] (A: 5.864.484.000, V: 13.019.040.000)
Bolder - - Hall of Fame
PostQuote from Atlas: “whahaha, Die eet nog eerder zijn pc op dan dat hij ons pushed. Zal wel op de bank in slaap gevallen zijn denk ik. Trouwens bedankt voor de lieve opbeurende woorden, zoals mooie slag, goed gespot etc. Verdediger good rebuild. Je bent ook een echt forum beestje hé Waldo? Als het jouw kantje niet opvalt is het alleen maar negatief. Een ingame naam zal je wel niet geven, anders kunnen we even kijken hoe goed je bent? ” 10 punten Atlas ! GL@RB
-
[TOT: 214.720.500] Mauricovic [Hooligan] vs. Chancellor Vostok [NcF] (A: 9.798.000, V: 204.922.500)
Bolder - - Hall of Fame
PostQuote from odlaw: “Blijf vooral blauw... kun je tenminste zeggen dat je daar écht héél goed in bent! ” 21spio rondjes maken.. 1000 gv met wat def afschieten.. Tja, dan ben ik liever in vmode Maar iemand moet aan die dooie paarden trekken toch Geweldige slag, vostok : GL@RB
-
[TOT: 214.720.500] Mauricovic [Hooligan] vs. Chancellor Vostok [NcF] (A: 9.798.000, V: 204.922.500)
Bolder - - Hall of Fame
PostWauw.... 1000 gv en wat satjes?? Yep, daar heb je echt de juiste skills voor.... wat een slap slapje... O, wacht.. ook 2 koepels en wat crawlers.. pf GL@RB
-
[TOT: 3.840.726.000] Password123 [TFD] vs. Partyraiser [HEAVY] (A: 547.872.000, V: 3.292.854.000)
Bolder - - Hall of Fame
PostQuote from mauricovic: “Ik hou ook niet van V-mode hoppers (Lees...Bolder) het is een hele laffe manier van spelen en zeker niet de mijne, maar het is een manier van spelen. ” De meest domme opmerking die ik in de laatste tijd heb gelezen, een soort Poetin opmerking om je eigen tekortkomingen te rechtvaardigen. Wie bepaalt hoe je een spel speelt??? Juist: DE SPELER ! En wat jij en de rest er van vindt zal mij een worst zijn... ik speel zo als ik het wil en niet niet zo als jullie het willen. En …
-
[TOT: 1.380.139.000] Password123 vs. Teletubbiebal [PIS] (A: 22.270.000, V: 1.357.869.000)
Bolder - - Hall of Fame
PostQuote from odlaw: “Ik vind je wel een tikkeltje negatief, nu hoor, Bolder! Ik vind het wel mooi, eigenlijk! Gewoon uit de alliantie stappen en dan direct met gestrekt been er in vliegen! Goed bedacht, eigenlijk wel! (positef én genuanceerd! En, voor de MOD ook fijn, redelijkerwijs ontopic!) ” idd dus een kwestie van mentaliteit ! Zelfkennis siert de mens.... soms
-
[TOT: 3.000.031.000] Password123 vs. Interstellar Funk [HEAVY] (A: 410.746.000, V: 2.589.285.000)
Bolder - - Hall of Fame
PostAls jij nu eens optieft en je eigen server ontsiert met je ongenuanceerd comment en niet praat waar je geen verstand van hebt... Geen enkele thread van jou toetsenbord is positief.. enkel zwartgallig, onfatsoenlijk, niet ter zake doende, lullig, kwetsend.... Leuke slap. GL@RB Quote from odlaw: “Oh sorry... ik vergat even te vragen of mijn post wel conform jouw mening was... dom van mij, zeg... ik kan me overigens niet herinneren dat ik om jouw mening gevraagd hád... dus wil jij wel gewoon ff net…