Search Results
Search results 381-400 of 1,000. There are more results available, please enhance your search parameters.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
[TOT: 1.380.139.000] Password123 vs. Teletubbiebal [PIS] (A: 22.270.000, V: 1.357.869.000)
Bolder - - Hall of Fame
PostQuote from Atlas: “mijn reply ging eigenlijk niet over je dm gebruik maar over je mentaliteit ” ! 18 jaar en 60 servers geleden kon je nog over spelmentaliteit praten.....maar dat is ver..leden..tijd..
-
[TOT: 1.380.139.000] Password123 vs. Teletubbiebal [PIS] (A: 22.270.000, V: 1.357.869.000)
Bolder - - Hall of Fame
PostQuote from Atlas: “erg zielig dit, dat je heavy aanpakt ok, maar dat je net voor je vac mode uit je eigen alliantie stapt, nog geen paar uur terug bent en dan je oude alliantie aanvalt getuigd van een k*t mentaliteit pfff. Je hebt natuurlijk geen alliantie meer nodig daar je gewoon je eigen manen en maanvelden koopt, maar dit is wel erg laag. ” Waar wil je naar toe? In 3voud een aanvraag voor een aanval?? En ff melden dat je een maan gaat schieten? Ook meteen even melden dat je DM gaat kopen ?? …
-
uni-hoppen
PostKijk, dat waldo en mauro van die azijnzeikerds zijn was bekend, en dat ze overal tegen aan schoppen was ook bekend, maar dat je zo dom bent om tegen je zin te spelen.. of is dat een trigger voor jullie ? Je belangrijk voelen in de rol anti ? Span een zaak aan tegen GF !! Bolder had dat lef wel! En heeft ook nog eens gewonnen ! Zeveren, janken en niets doen...dan kom je er wel. Koop wat lego en ga kleuteren..
-
Red Dragon
Bolder - - Ex teamleden
PostJammer, je was een fijn figuur ( genderneutrale benadering anders krijg ik weer comment. Succes met de rest Draakje
-
[TOT: 484.567.000] Staal [PIS] vs. Warface [HEAVY] (A: 128.546.000, V: 356.021.000)
Bolder - - Hall of Fame
PostOch. TaTa steel gaat toch zo op de schop GL@RB
-
[TOT: 1.365.919.000] Hete Pepper [BOT] vs. glimmerman [Origin] (A: 156.315.000, V: 1.209.604.000)
Bolder - - Hall of Fame
PostQuote from odlaw: “een (toe)volstreffer! ” Kan er geen touw aan vast knopen.. Het zit diep.. erg diep als je iemand zijn gv moet gebruiken om je frustratie te uiten, Lekker gedaan zoals ik eerder opmerkte. Jammer dat het topic zo verknald is. GL@RB
-
[TOT: 1.365.919.000] Hete Pepper [BOT] vs. glimmerman [Origin] (A: 156.315.000, V: 1.209.604.000)
Bolder - - Hall of Fame
PostLekker knikkeren GL@RB
-
Herziening v-mode
Bolder - - Ideas Planet
PostQuote from mauricovic: “Tsja Waldo.... ik haat het om te moeten zeggen maar ik vrees dat je ongelijk hebt. We gaan steeds meer naar een inclusieve maatschappij toe waarin we niemand proberen buiten te sluiten. Scholen met gender neutrale toiletten (het schijt niet anders dan anders moet ik zeggen) overheidsgebouwen zijn allemaal voorzien van lage instap (fysiek dan uiteraard) en we moeten overal een beetje begrip en verdraagzaamheid voor op kunnen brengen. GF is en was zijn tijd kennelijk al ver…
-
Eye Of The Tiger
Bolder - - Ex teamleden
PostSucces
-
Herziening v-mode
Bolder - - Ideas Planet
PostHelaas gaat het niet altijd over jou, het was hier normaal voor de lockdown toen het kleuteronderwijs dicht moest En een knikker nodeloos ruim 2 weken op mij af sturen, dom dom, je kent de spelregels niet eens En ja, daar heb ik een ticket voor aan gemaakt, maar dat heb ik je zelf in pm laten weten. Om zo iemand te pesten is natuurlijk niet laf, Conclusie : Je bent erg gefixeerd op mij ! Je begrijp het spel niet echt als je met je laffe actie denkt dat ik niet in vmode kan en dat je met je maatj…
-
Herziening v-mode
Bolder - - Ideas Planet
PostWil je mijn vlootje slopen ? En wat weet jij nu van mijn speelstijl ? En van de omstandigheden? Je hebt de kans nu Azenomei was ook al gefixeerd om mij te slopen, hij is inmiddels gestopt.. Succes Ciao, er zijn meer leuke en betere uni's als polaris
-
[TOT: 2.350.174.000] Gamer vs. henk71 (A: 277.446.000, V: 2.072.728.000)
Bolder - - Hall of Fame
PostQuote from Kamikaze: “Lekker Bolder! En nu lekker uit V blijven en meer posten! ” Dat eerste is tegen de regels, en het laatste doe ik zelden vanwege regel een
-
[TOT: 2.350.174.000] Gamer vs. henk71 (A: 277.446.000, V: 2.072.728.000)
Bolder - - Hall of Fame
PostDe volgende vloten kwamen elkaar tegen op 16-01-2022 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Henk was er niet op zijn maan, dus maar gaan. Puin in 2x opgehaald. Zo.. kom maar op met die vmode haters : Waldo Aanvaller Gamer ________________________________________________ Licht gevechtsschip 455 Zwaar gevechtsschip 803 Slagschip 19.477 Interceptor 2.026 Reaper 15.090 Klein vrachtschip 105.959 _________________________________________ Verdediger henk71 ___________________________________________…
-
Quote from odlaw: “Er zit geen v-mode in deze uni, Bolder... dus jij gaat er zeker niet spelen... Tis een uni voor échte mannen, niet voor lafaards... Ik overweeg nog of ik... oh nee... ik vind Polaris al heftig genoeg. Zéker nu je vandaag weer 3 minuten uit v-mode was! ” Whahaha, wat een vent.. 2 dagen uit vmode geweest, wa..s je zelfs te bang om een spio te sturen?? watje... een echte vent right out a comic book.. Lafaards zijn mijnen klikkers
-
[TOT: 2.329.835.000] Hete Pepper [BOT] vs. Senna [FEAR] (A: 237.830.000, V: 2.092.005.000)
Bolder - - Hall of Fame
PostQuote from Jester: “Kijk dit bedoel ik nu dit is de soort zelfverzekerdheid die tot arrogantie gaat leiden. En dat moeten we natuurlijk niet hebben. Helaas kan ik het u enkel proberen uit te leggen ik kan het niet voor u begrijpen. ” De laatste zin.... absurd en dom. Geloof dat jij echt aandacht tekort komt ventje ( of meisje). Elk topic krijgt 4 of meer threads van jou oeverloos gezever en breekt steeds meer af aan de slag. jammer ! Mooie slag pepertje. GL@RB
-
[TOT: 10.862.570.000] Hete Pepper [BOT] vs. Senna [FEAR] (A: 1.303.204.000, V: 9.559.366.000)
Bolder - - Hall of Fame
PostQuote from Jester: “Meneer @hete pepper Ik heb het in mijn voorgaande posts subtiel gepoogd om u duidelijk te maken maar uw spelling laat regelmatig te wensen over. Woorden die ik u vaak fout zie spellen zijn trug --> terug; en egt --> echt. Ik hoop dat u deze opmerking niet als negatief opvat zo is deze namelijk niet bedoeld. Zolang niemand het u opmerkt en iedereen achter uw rug om blijft lachen kunt u uzelf namelijk niet verbeteren. ” Egt het idee dat je trug achter loopt.... Vette slag, stra…