Search Results
Search results 621-640 of 1,000. There are more results available, please enhance your search parameters.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
[TOT: 693.958.000] Bolder [TDP] vs. Azenomei [RoT] (A: 55.860.000, V: 638.098.000)
Bolder - - Hall of Fame
PostEen mooie VHOP slag.. De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 31-01-2021 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Bolder [TDP] ________________________________________________ Slagschip 150.000 _________________________________________ Verdediger Azenomei [RoT] ________________________________________________ Groot vrachtschip 46.283 Spionagesonde 28 Ster des Doods 8 Reaper 14 Pathfinder 14 _________________________________________ Na het gevecht ... Aanvaller Bolder [TDP] __________…
-
Quote from Azenomei: “Daarom spioneert hij natuurlijk steeds. Het enige waarom Zippp uit mijn league (moeilijk woord hoor, stond die op je woord van de dag kalender? Even beter overschrijven volgende keer) is, is omdat Zippp net iets te slim is om in een ninja te trappen en saved met een onkwetsbaarheids knop. En zijn normen gaan mij echt te boven? Weet je wel wat normen zijn? Hoe je dat woord correct gebruikt? En nu we het toch over treurig hebben. Het meest treurige aan deze slag is jouw zieli…
-
Quote from Azenomei: “Zippp pakt nog vloten. ” Tja... dan moet je wel vloot vinden Maar als je denkt dat Zipp iets van je wil... dan is je ego nog groter als ik dacht En je kent de spreuk: schraalhans is keukenmeester... bij jou dan Maar het is wel heerlijk om te lezen hoe diep ik in je hoofd zit, komt wss omdat er verder niks inzit. Eencellig waarschijnlijk !!
-
[TOT: 327.259.998.000] Zippp vs. Klapstoeltje [RoT] (A: 89.883.142.000, V: 237.376.856.000)
Bolder - - Hall of Fame
PostQuote from Azenomei: “Zielige v-hop shit show. Als het inderdaad nr1 NL is, dan is het niets waard. Nog een beetje liegen over de overduidelijke spio rondes die door andere flapdrollen gedaan wordt zodat je weer lekker lui uit de smurf kunt komen. ” De vrolijke noot Azijnzeikerd. Lekker Zipp GL@RB
-
Kaj
Bolder - - Ex teamleden
PostAi Kai, dat gaat goed komen !! Welkom
-
[TOT: 10.151.317.500] Cheese Nugget [PaK] vs. Red Ribbon [CCG] (A: 2.285.448.000, V: 7.865.869.500)
Bolder - - Hall of Fame
PostLekker DM slagje. GL@RB RR
-
[TOT: 181.425.963.000] Opa Koos [Next] & Sexxie Exxie [Next] & McKnotje [Next] & Zippp [Next] & HATSEFLAST [Next] vs. slipper [DEMA] (A: 25.685.146.000, V: 155.740.817.000)
Bolder - - Hall of Fame
PostQuote from ressiv: “Ook hier geldt dat het toegestaan is, mits het puin (minus eigen verliezen) gestuurd wordt naar een lagere speler(s) dan degene die afscheid neemt, of de GO natuurlijk. ” Opa, mocht je iemand zoeken om wat GS te droppen... Vet en dik. GL@RL
-
Uni spec polls
PostQuote from Azenomei: “Aan de meerderheid die v-hoppen de beste speel methode ooit vindt te zien, zullen het wel shit specs worden. ” YES !!!
-
Albert Heijn pannen zegels
Bolder - - Thuisplaneet
PostJezus, wat is het volgende ? Lego?
-
[TOT: 14.156.931.000] Zippp vs. Vogel [RoT] (A: 277.760.000, V: 13.879.171.000)
Bolder - - Hall of Fame
PostQuote from Azenomei: “Bah, vieze v-hop slag. ” Wanneer kom je zelf eens uit vmode, lafaard! Leuke weer Zipp GL@RB
-
Quote from Azenomei: “Je kunt de v-hop klagers gewoon vinden op de fora. NL, DE en EN. Ga maar kijken (tenzij je daar te simpel voor bent natuurlijk, dan kun je je blijven bedienen van de tijdloze "LOL", de solide "Trolliebollie" en uiteraard de naïeve "mijn verhaal is een stuk aannemelijker dan dat van jou ” Een jankende kleuter van formaat met je heksenjacht. Hoeveel jaar is het geleden dat je gepakt bent door mij en dat ik weer in vmode ging? Een kind van 6 kan nog beter tegen zijn verlies al…
-
Quote from Bolder: “Volgens mij spreek jij je zelf erg tegen. ” Dat dus en wat Zap zegt' Ik denk dat het beloningen systeem straks verder ontwikkeld gaat worden. het schijn een stimulans te worden om gerichter te spelen. Dus, alleen maar goed.
-
[DEF BASHE][TOT: 161.466.089.000] HollanderNew [Ex Play] vs. Audi (A: 40.066.720.000, V: 121.399.369.000)
Bolder - - Hall of Fame
PostQuote from Zaphod Beeblebrox: “*Psst, waar is AzeNOVMODE? Want dit is nog erger dan een v-hop slag LOL als je je één keer tegen een vmode-hop slag hebt uitgesproken dan moet je deze slag al helemaal niet kunnen waarderen ” Komt wel!!! Leuk en vet ding, Dong. Audi, ff in vmode en er weer vol tegen aan. GL@RB
-
43d22cf1756b0ad72683f197f9a0d9eb.png gyazo.com/43d22cf1756b0ad72683f197f9a0d9eb Quote from Azenomei: “Een GS sink, net als de veiling, al krijg je daar nog een item voor je moeite. Wat trouwens een mooie bijkomstigheid is voor GF is dat er zelfs spelers zo "gefrustreerd" raken van de v-hopper stijl, dat ze denken dat DM kopen de oplossing is (ik heb al meerdere spelers gesproken die dit als de oplossing zagen en ik heb ze stuk voor stuk geadviseerd om geen geld in dit spel te stoppen. En al hele…
-
Quote from Zaphod Beeblebrox: “De tweede alinea is jammer genoeg één waar Trump trots op zou zijn. 'Feiten' verzinnen om je eigen kijk op de wereld te rechtvaardigen. Hoezo zijn vmode gebruikers ineens de grootste kopers van DM? Laat eens zien waar je dat vandaan hebt... ” Behalve dat Azenomei een chronisch ontevreden spelertje is heeft hij wel een beetje gelijk. Als wij (ik) een beetje bij willen blijven dan moeten we ( ik) soms wat investeren in DM. En wie schrijft mij voor waar ik mijn geld a…
-
[TOT: 1.100.511.000] Zippp vs. peter [ShadowRe] (A: 44.710.000, V: 1.055.801.000)
Bolder - - Hall of Fame
PostMooie Slap Zipp. GL@RB
-
[TOT: 1.240.136.000] Zippp vs. Renegade Gravity [RoT] (A: 4.335.000, V: 1.235.801.000)
Bolder - - Hall of Fame
PostZo, Azijnenomei is weer druk.. Lekker Zipp Dat gaat richting 1 ! GL@RB
-
[TOT: 2.204.586.000] Zippp [Next] vs. VIP3R [WOM] (A: 53.370.000, V: 2.151.216.000)
Bolder - - Hall of Fame
PostHe ? is Azenomei of?? Nog geen replay?? Lekker Zipp. GL@RB