Search Results
Search results 721-740 of 1,000. There are more results available, please enhance your search parameters.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
[TOT: 2.933.736.000] Zippp vs. Viceregent Flame [FEL] (A: 76.492.000, V: 2.857.244.000)
Bolder - - Hall of Fame
PostQuote from dogwar: “KNIP by Inde 14-10 ” WHa ha ha, Lekker Zippp. De juiste !!
-
[TOT: 106.365.227.000] Zippp & Khamul [ShadowRe] & Anunnaki [ShadowRe] vs. Slaytanica [RoT] (A: 22.702.019.000, V: 83.663.208.000)
Bolder - - Hall of Fame
PostQuote from Jillian: “Saven is ook echt voor pussies (en vmode al helemaal) ” Zo is dat! Heerlijk dames.. Maar ehhh geen comment van de grote 3 ? lol GL@RB Slay
-
[TOT: 8.489.950.000] Zippp [Next] vs. Zodiack (A: 187.964.000, V: 8.301.986.000)
Bolder - - Hall of Fame
PostDrive in.. drive out!! lekker GL@RB
-
[TOT: 22.670.051.500] Bolder vs. Viceregent Flame [FEL] & Yukihira Soma [RoT] (A: 21.468.250.000, V: 1.201.801.500)
Bolder - - Hall of Fame
PostQuote from JamesCameron: “Beste om dan te stoppen ” Als jij dat zou doen... wat een verademing voor Ogamenl
-
[TOT: 22.670.051.500] Bolder vs. Viceregent Flame [FEL] & Yukihira Soma [RoT] (A: 21.468.250.000, V: 1.201.801.500)
Bolder - - Hall of Fame
PostQuote from Supermercado: “En wederom maakt bolder zich belachelijk hier. Gozer stop toch eens met het aanvallen van HT. Hij doet het volgens de regels en daar is iedereen het over eens behalve jij. ” Welke van de 3 ben jij, Aapje bedoel ik dan..
-
Bolder - - Hall of Fame
PostHeerlijk verhaaltje, ingefluisterd door HT? LOL... GL@RB at my self..
-
Quote from Zaphod Beeblebrox: “Ah ja, HT word verdedigd door iemand die zich graag bezighoud met pushing, multi, bashing, probing...nog meer?.. Ik denk dus niet dat jou mening heel veel waarde heeft TDR. En je helpt HT zeker niet in z'n geloofwaardigheid, die hij zelf al heeft verprutst met z'n naai acties eerder. Als er niets gedaan word kan het beter in de groep gegooid worden, misschien word er dan eindelijk goed naar gekeken. ” Eens Zaphod, niet om te slijmen maar omdat het de waarheid is. V…
-
936fd844224ee19f02ed0212885fe53d.png Misschien je onderschrift eerst eens waarmaken!! De bewuste bootjes waar jij over praat staan er soms zeker wel 2 minuten op!! Verder weet iedereen dat het geen janken is maar huilen.. Dan, ten overvloede, alles en iedereen danst naar de pijpen van HT. Trouwens je mag wel een slag posten als niemand van de deelnemers een forum acca heeft en dit verzoekt aan een speler die dit wel heeft. Tenminste, zo was het in vroegere tijden, toen de personen die Ogame een …
-
Quote from renegade vesta: “Daarnaast is het wel prima als een speler die op dat moment nog nummer 12 staat een speler van rang 60 aanvalt, maar dan boos word als diegene iemand heeft gevonden om bij hem te halten. Iedereen kan vrienden worden op ogame en elkaar halten. Feit blijft dat je niet vertraagd heb en daardoor je vloot bent kwijtgeraakt. Dat heeft verder niks met vals spelen te maken zoals ik het bekijk ” Ik kan natuurlijk hier weer op reageren, en doe ik ook.. De nummer 60, heeft nano …
-
Quote from fearlessz: “ik heb na de verdubbeling van de vloot van ht mijn go opgezegd, dit kom voor mij niet door de beugel. Gf heeft mijn rechten nog niet weggehaald ” Hier kun je alleen maar respect voor hebben, Fearlessz, top dat je dat gedaan hebt. Tenminste nog iemand die eerlijk is en weet wat integer zijn inhoud. En niet naar iemands pijpen danst. Maar, we gaan gewoon verder en blijven het, nu zeker, met argus ogen volgen.... helaas kunnen we niet in de keuken kijken..
-
Quote from Hitsugaya Toushiro: “1) Ik sliep gewoon hoor toen de slag blijkbaar door een speler is gepost die niet deelgenomen heeft aan de slag en daarmee indruist met de regels op het forum. 2) Iemand maakt Ruimers op de marktplaats en krijgt er max waarde gs voor. Ik ben niet de enige die deze Ruimers heeft gekocht. 3) Iemand werd aangevallen door Bolder die iets van 200 stelsels vliegt op een planeet. Ik keek toevallig op OGame en had 1 minuut de tijd om te halten. Achja, waarom niet. 4) Als …
-
Ja, mijn thread is ook weg natuurlijk. Kijk de slaafjes van HT doen knap hun werk : HT zegt: nanao 10 aan en ruimers bouwen voor mij. Dat ik voor een stuk gesloopt ben is mij eigen schuld, had simpel moeten vertragen, maar Darts was even belangrijk en dus vergeten. Maar het is wel erg in Japetus om zo te moeten spelen, en als teamlid dan de slag verwijder die trouwens ook nog door een slaafje was gepost, maar dat mag natuurlijk !!! En nu is de post weg!!! Dan kan er natuurlijk nog veel meer in o…
-
[TOT: 13.948.862.000] Zippp vs. Baksmurfje [ShadowRe] (A: 2.148.832.000, V: 11.800.030.000)
Bolder - - Hall of Fame
PostQuote from Zippy: “ow enne welkom inner ” Wha ha GL@RB Baksmurfje
-
Voortgangstopics
PostEgo topic!! Tja, het moet ergens vandaan komen.... Is er ook een troll topic? Maak ik ook nog eens kans !!
-
[TOT: 14.445.939.000] Zippert vs. Renegade Gravity [RoT] (A: 2.051.401.000, V: 12.394.538.000)
Bolder - - Hall of Fame
PostGood job !! GL@RB
-
Quote from ReWinD: “Ik snap niet waarom we nog serieus in gaan op belikeme en bolder gaan. ” Nee, dat weten we en snappen wij wel !! Maar aangezien mijn vraag is beantwoord, mag er een slotje op.
-
Quote from Kikero: “Incorrecte analogie. Als er in het politiebureau van Amsterdam door een agent een moord is gepleegd, is het maar logisch dat een onafhankelijk onderzoek wordt gestart door het politiebureau van Eindhoven, bv. Hier dus ook. HT mag niet aan de touwtjes trekken van z'n eigen uni, dat moet Syrabi doen, die er zelf niet speelt. Dat komt ook overeen met wat HT zegt. ” Begrijpend lezen is moeilijk voor je?? Verder bespreek ik ook geen ban, ook dat kun je lezen!!!
-
Quote from Hitsugaya Toushiro: “Over wat een speler eventueel in Japetus mogelijk heeft gedaan of doet laat ik me niet over uit. Dat is voor de Admins om te bekijken, daar Syrabi daar als GO dient en ik er een speler ben. ” Dus, als je als agent in Amsterdam bent gestationeerd en je rijd door Eindhoven en je ziet voor je neus een overval gebeuren dan zeg je doodleuk: daar heb ik niks mee te maken want ik werk in Amsterdam/ Dan ben je voor mij je beroep niet waardig. Maar hopelijk zijn er andere …