Search Results
Search results 41-60 of 280.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
[TOT: 628.725.000] Jenske03 [Bananana] & KinG GRiLLiTo [Bananana] vs. Twilight Sparkle [MLPF] (A: 105.118.000, V: 523.607.000)
Plofkop - - Rustplaats
PostDe taal van pushing blijkt een universele taal, wie had dat gedacht. Meer def bouwen Stephan!
-
Quote from Zaphod Beeblebrox: “Quote from Plofkop: “Quote from Doc Holliday: “Quote from Plofkop: “Waarom ik een target was snap ik niet helemaal, maar ach. ” Omdat je je vloot laat liggen. ” Fijn dat je probeert mee te denken, maar blijkt niet je sterkste kant te zijn. ” En iets met trucker... ” Nope, ook fout.
-
Quote from Doc Holliday: “Quote from Plofkop: “Waarom ik een target was snap ik niet helemaal, maar ach. ” Omdat je je vloot laat liggen. ” Fijn dat je probeert mee te denken, maar blijkt niet je sterkste kant te zijn.
-
Quote from LoneRanger: “Is het gek om als je niet in Zaga speelt om deze slag te begrijpen? Ex play en Pleebook zijn toch verbonden? Hitsugaya en James zijn toch matties (evenals blackhawk en James) en jij hebt Hitsu's account gekregen en daarna prak je James.. Zijn er ruzies geweest? En je hebt dus eerst op het Ind0/sepukku account gespeeld en nu op deze? Mijn toch al kleine hersentjes draaien overuren, daarom is het niet gek dat James het al helemaal niet snapt.. Het lijkt me in ieder geval he…
-
Succes met de gsjes! Zoals je op de app hebt gelezen heb ik er wel vrede mee ;). Waarom ik een target was snap ik niet helemaal, maar ach.
-
Ik vroeg me al af wanneer jullie voor mijn vlootje zouden gaan en dat was dus gisteren Speelde al een hele tijd op laag pitje met af en toe een spiorondje naar wat vaste targets. Ik was zelf overdag even weg toen de halts geregeld werden. We hadden verwacht dat het een suicide actie zou zijn, maar uiteindelijk zijn we niet helemaal kapot gegaan. Was weer gezellig allemaal, goed gevlogen van de aanvallers! Tot de volgende slag maar weer
-
Ah vader en zoon die precies tegelijk inloggen om half 4 snachts en vlootcontact hebben (dacht dat dat niet mocht?). Helemaal niet shady..
-
De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 15-03-2020 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Plofkop [BIRDs] ________________________________________________ Kruiser 111.111 Slagschip 66.666 Interceptor 2.820 _________________________________________ Verdediger Raisingrose [GZV] ________________________________________________ Klein vrachtschip 21.745 Groot vrachtschip 10.241 Licht gevechtsschip 87.867 Zwaar gevechtsschip 11.928 Kruiser 38.348 Slagschip 6.960 Recycler 18.343 Spionage…
-
De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 14-03-2020 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Unleasher [GZV] ________________________________________________ Ster des Doods 123 Vernietiger 3.977 Reaper 2.515 Kruiser 12.760 Slagschip 6.719 Licht gevechtsschip 19.308 Interceptor 5.222 _________________________________________ Verdediger Kjoelkast [Zen] ________________________________________________ Klein vrachtschip 3.349 Groot vrachtschip 1.100 Licht gevechtsschip 41.766 Zwaar gevec…
-
Nomnom lekker scaap!
-
We zijn allemaal naar het zuiden getrokken vanwege de kou. Misschien dat we deze zomer weer terug komen. Lekker hitje hoor!
-
Het 'wat als'- spel
Plofkop - - Thuisplaneet
PostDan worden de anti-raid defjes een stuk goedkoper. Wat als je je huis verplicht in 1 opvallende kleur zou moeten schilderen (binnenkant), welke kleur zou dat zijn?
-
Het 'wat als'- spel
Plofkop - - Thuisplaneet
PostWater Wat als Harry Potter bij je aanbelt en je keuze geeft om 3 spreuken uit de verhaallijn eenmalig te gebruiken.
-
[TOT: 26.216.000] Fire rain vs. cmeilink [Pleebook] (A: 0, V: 26.216.000)
Plofkop - - Hall of Fame
PostGoede crash! Dit gaan die noobs bij Pleeboek wel voelen! Doe iets leuks met de winst en geniet ervan
-
Het 'wat als'- spel
Plofkop - - Thuisplaneet
PostDan koop ik een lot voor de loterij. Wat als je een kleine kans hebt om het coronavirus te hebben en je 3 weken in quarantaine thuis moet zitten?
-
[TOT: 4.622.299.500] Plofkop [Ex Play] & JamesCameron [Ex Play] vs. Dutch Rebel [UWS] (A: 72.505.000, V: 4.549.794.500)
Plofkop - - Hall of Fame
Postnee we wachten even tot jamescameron rang 1 is en dan pakken we hem!
-
[TOT: 4.622.299.500] Plofkop [Ex Play] & JamesCameron [Ex Play] vs. Dutch Rebel [UWS] (A: 72.505.000, V: 4.549.794.500)
Plofkop - - Hall of Fame
PostKolosave + maantje plof = vlootje plof De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 27-02-2020 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Plofkop [Ex Play] ________________________________________________ Interceptor 100.000 _________________________________________ Aanvaller JamesCameron [Ex Play] ________________________________________________ Interceptor 100.000 _________________________________________ Verdediger Dutch Rebel [UWS] ________________________________________________ Klein …