Search Results

Search results 141-160 of 390.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• Leuk winstje De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 16-07-2022 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Courage [STU] ________________________________________________ Interceptor 60.000 Klein vrachtschip 120.000 _________________________________________ Verdediger Black Goku [OBE] ________________________________________________ Klein vrachtschip 33.800 Groot vrachtschip 140.000 Ster des Doods 1 Raketlanceerder 19.000 Kleine planetaire schildkoepel 1 _______________________________…

• Mijn afgetrainde kruisers geven niks om RIPS De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 05-07-2022 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Courage [STU] ________________________________________________ Kruiser 400.000 _________________________________________ Verdediger Obi12try ________________________________________________ Klein vrachtschip 16.400 Groot vrachtschip 19.400 Licht gevechtsschip 31.000 Zwaar gevechtsschip 10.000 Kruiser 2.400 Slagschip 2.200 Kolonisatieschip 2 Recycle…

• daar zat inderdaad wel een verschil in van 7,8 en 6 levels

• savede al een poosje niet.. toch maar even bezoekje gebracht. De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 30-06-2022 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Courage [STU] ________________________________________________ Interceptor 250.000 _________________________________________ Verdediger Kakkerlakje [J JOH] ________________________________________________ Klein vrachtschip 42.376 Groot vrachtschip 7.000 Licht gevechtsschip 22.541 Zwaar gevechtsschip 5.090 Kruiser 3.029 Slagschip 1.…

• De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 29-06-2022 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Courage [STU] ________________________________________________ Bommenwerper 50.000 Reaper 250.000 _________________________________________ Verdediger lantaarnpaal24 ________________________________________________ Klein vrachtschip 3.530 Groot vrachtschip 530 Licht gevechtsschip 5.300 Zwaar gevechtsschip 265 Kruiser 1.000 Slagschip 3.000 Recycler 265 Spionagesonde 112 Bommenwerper 2 Zonne-en…

• Saaie uni, saaie slag... prima winstje De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 24-06-2022 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Courage [STU] ________________________________________________ Reaper 100.000 _________________________________________ Verdediger Consul Neso [OBE] ________________________________________________ Klein vrachtschip 14.739 Groot vrachtschip 269 Slagschip 1.838 Recycler 310 Spionagesonde 370 Bommenwerper 2.218 Zonne-energiesatelliet 615 Vernietiger 2.347 …

• Weinig spelers, minder targets en zeldzame hitjes tegenwoordig... Na vele pogingen toch weer een leuk winstje weten te behalen. De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 22-06-2022 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Courage [STU] ________________________________________________ Interceptor 1.250.000 Spionagesonde 1 _________________________________________ Verdediger MrR ________________________________________________ Klein vrachtschip 39.971 Groot vrachtschip 89.729 Licht geve…

• Wie reageert er na jou?

Courage - - Thuisplaneet

misschien wel.. nu even niet. Hysteria komt hierna

• niets persoonlijks hoor.. er is gewoon niets anders te vinden én je saved zelf niet dusja.. prettige v modus dan maar De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 07-06-2022 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Courage [STU] ________________________________________________ Interceptor 25.000 Klein vrachtschip 75.000 _________________________________________ Verdediger deutboer [FUBAR] ________________________________________________ Klein vrachtschip 66.881 Groot vrachtschip 30.300 L…

• Bij gebrek aan targets kom je nu eenmaal vaker bij dezelfde langs.. wederom een goede rebuild gewenst en tot ziens maar weer De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 06-06-2022 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Courage [STU] ________________________________________________ Interceptor 250.000 Klein vrachtschip 50.000 _________________________________________ Verdediger END OF THE ROAD [Psycho] ________________________________________________ Klein vrachtschip 4.000 Groot vrach…

• Quote from Vogel: “Als leider van Fubar verklaar ik hierbij de oorlog aan de alliantie Deut. you know who you are. geen eisen geen woorden, alles kapot. Let the bashing begin!! (rond 04:45) morgenvroeg. HF met het ontwijken lieverds! ” Griep um

• weer een miljardje gevonden De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 05-06-2022 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Courage [STU] ________________________________________________ Interceptor 50.000 Klein vrachtschip 100.000 _________________________________________ Verdediger deutboer [FUBAR] ________________________________________________ Klein vrachtschip 83.289 Groot vrachtschip 60.491 Licht gevechtsschip 1.036 Zwaar gevechtsschip 455 Kruiser 109 Slagschip 29 Recycler 1.249 …

• klein maar fijn De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 01-06-2022 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Courage [STU] ________________________________________________ Interceptor 100.000 Klein vrachtschip 100.000 _________________________________________ Verdediger deutboer [FUBAR] ________________________________________________ Klein vrachtschip 77.289 Groot vrachtschip 71.179 Licht gevechtsschip 4.230 Zwaar gevechtsschip 1.858 Kruiser 447 Slagschip 119 Kolonisatieschip 1 Recy…

• Gisteravond dreigde meneer met moonblows vanwege een paar spionage bezoekjes van mij. Benieuwd waar meneer straks mee komt dreigen. Slagje uiteraard niet voor de winst gemaakt, puur reactie uitlokken. De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 21-05-2022 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Courage [STU] ________________________________________________ Interceptor 50.000 _________________________________________ Verdediger Vadertje Tijd [Slaapzak] __________________________________…

• Het resultaat van een spiorondje in Deimos. 1 geslaagde aanval 1 mislukte aanval waarbij weer iemand v modus klikt helaas 1 belofte dat ik mijn vloot kwijt raak vannacht toch wel leuke opbrengst De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 20-05-2022 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Courage [STU] ________________________________________________ Interceptor 250.000 Klein vrachtschip 125.000 _________________________________________ Verdediger samdmx [BRDRS] _______________________…

• Quote from Vogel: “Kom ik een keer even uit vmode zie ik puin liggen bij Courage xD dacht al wat gebeurt hier dan xD lekker hoor ” Het puin wat je had zien liggen was van een andere maanvernietigings poging. Die poging liep gelukkig vast op de maanverdediging. Ik was even vergeten dat het een def naar puin uni is haha, vandaar dat het er nog lag. Mijn overige vloot was in save. Die 1000 Rips kon ik niet snel genoeg van de ene maan naar de andere maan springen. Ook met sprongpoort 5 duurt dat te …

• I've been watching you A lalala Allanon A llalala Allanon long lee long long long,come on A lalala Allanon A lalalala long long lee long long long, hey-a De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 13-05-2022 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Allanon [Psycho] ________________________________________________ Ster des Doods 300 _________________________________________ Verdediger Courage [STU] ________________________________________________ Ster des Doods 1.005 Raketlanceerder 20.…

• specs van doeluni

Courage - - Spel

Quote from Courage: “Even terugkomen op de allereerste vraag... Kunnen de specs alsnog worden aangepast ? Deimos zou van mij wel een hogere eco mogen krijgen dat x7 schiet niet zo op. ” is een serieuze vraag... is het mogelijk om de specs nog aan te passen na de merges? eventueel een poll opstellen o.i.d. ?