Search Results
Search results 201-220 of 432.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
[TOT: 1.243.976.000] postduif [SpG] vs. Ref0rmeD [NBAM] (A: 0, V: 1.243.976.000)
ReWinD - - Hall of Fame
PostHaha schandalig met 30% puin zo weinig winst maakt XD. Ref noobie, beter opletten:P
-
[TOT: 159.904.000] Night Crawler [ELR] vs. LordFalcon (A: 22.265.000, V: 137.639.000)
ReWinD - - Hall of Fame
PostHaha kerel lekker slagje! het is nog ook gelukt, BRAVO!
-
Quote from Abremsev: “Snap ik, als je de discord app download op je telefoon gaat het wel erg vlot, maar whatsapp is iedereen goed gewend natuurlijk! Keuze blijft natuurlijk bij de spelers van het spel, was zoals ik hierboven al zei puur een voorstel voor jullie gemak. ” een ap downloaden om een spel te kunnen spelen daar hebben de meeste geen zin in. Zoals je al zei, iedereen is al gewend aan WhatsApp. je gooit iedereen in een groep en boem, klaar:P
-
Server settings
PostQuote from Gorilla: “ook gaat het nu om het nieuwe universum ” Daar ging het toen ook over.....
-
Server settings
PostQuote from Gorilla: “Dat weet jij helemaal niet ” Het is openbaar op het forum gediscussieerd. Nog geen 2 maand geleden.
-
Server settings
PostQuote from Gorilla: “is dit mogelijk dat wij als spelers kunnen voten? ” Hier is ook al over gediscussieerd, gaat niet gebeuren.
-
Server settings
PostLezen is niet de sterke vak van Gorilla. Daarom heeft die het moeilijk.
-
Server settings
PostWie zegt dat we daar zo moeilijk over doen? Wij(de spelers) hebben het nog geen eens gevraagd. Plus jij speelt geen eens , heeft het dan nut?
-
Quote from Toeter: “Eens! Vergelijk dit nou eens met de aankomende nieuwe uni op .US welke maandag start: Economy speed: 7x Fleet speed: 6x Research speed: 14x Debris Field: 80% Defense-into-Debris-Field: Off Deut consumption: 50% Galaxies: 5 Fields: +30 ACS: On Probe storage: On Galaxies and Systems: Circular +25k DM upon validation ” Dat is toch zoon lekkere uni om in te spelen. Gewoon effe een extreme uni maken waar alles gewoon op MAX staat. Met maar 4 melkwegen
-
Quote from Robbendinho: “Quote from Hitsugaya Toushiro: “Quote from TheBunny: “Altijd leuk dat iedereen altijd zegt "ik ga niet spelen" maar vervolgens is het een grote kans dat ze toch een accountje aanmaken voor de 1e maand omdat er dan nog wat te beleven is als we nu eens echt voet bij stuk houden en niet gaan spelen wie weet heeft gameforce dan eindelijk het signaal dat er echt iets moet gebeuren met Ogame.nl met betrekking tot andere landen ” Daar stem ik in mee. Ik speel bij deze niet. ” D…
-
Quote from Unleasher: “maan geplofd, vloot op phalanx, ik vliegen. hun nieuwe maan neergelegd, halt richting maan + maansvernietiging. Maan word 1s voor inslag vernietigd, halt wordt doorgestuurd naar planeet en land directvoor de slag. Wist niet van het bestaan van zo'n soort ninja, maar nu voortaan wel. hf spending dure les voor me ” aaah een duitse ninja. netjes gedaan
-
Geen verhaal? beetje teleurgesteld
-
[TOT: 512.879.000] fire rain [SpG] vs. Kangal [TFL] (A: 16.561.000, V: 496.318.000)
ReWinD - - Hall of Fame
PostQuote from fire rain: “tja tdr de stank hangt er al dus de content erbij moet dan niks uitmaken sterf af was gewoon verkeerd om te zeggen nogmaals sorry daarvoor ookal ingame sorry voor gezegd maar na al dat getreiter enz loopt de spanning op en zeg je soms shit was je niet zou moeten zeggen ht dit is de zoveelste keer dus praat wat je wilt maar je speelt gewoon super zielig en dan stoer doen met je vriendjes dat je zaga owned leuk jo iedereen die in de buurt komt kapot bashen en wegpesten door …
-
[TOT: 512.879.000] fire rain [SpG] vs. Kangal [TFL] (A: 16.561.000, V: 496.318.000)
ReWinD - - Hall of Fame
PostNick, nickje, nickjuh, belikeme, freddy heiniken en fox mcloud. Excuses je hebt zo veel namen dat ik een foutje hebt gemaakt. Waarom maak je hier een grote drama op het forum terwijl je niet meer speelt . Het heeft geen invloed meer op je ja ? Ik zou bijna zeggen dat je toch stiekem onder een andere naam aan het spelen bent. Daarbij moet ik zeggen dat de mods vaak het zelfde tegen jouw moeten zeggen, ik zou zo bijna het vermoeden hebben dat je dit met opzet doet, of doordat je het tijdens de Oga…