Search Results
Search results 341-360 of 432.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Wie reageert er na jou?
ReWinD - - Thuisplaneet
Postnope, it is D D D D D Dizzy!
-
Wie reageert er na jou?
ReWinD - - Thuisplaneet
Postnope, Notuul?
-
Wie reageert er na jou?
ReWinD - - Thuisplaneet
PostSempi?
-
heerlijke hit. ga zo door kerel!
-
Wie reageert er na jou?
ReWinD - - Thuisplaneet
PostDizzy???
-
Wie reageert er na jou?
ReWinD - - Thuisplaneet
Postnha Dizzy
-
Wie reageert er na jou?
ReWinD - - Thuisplaneet
Postnope is Voldemort er?
-
Wie reageert er na jou?
ReWinD - - Thuisplaneet
Postnope Is The name who we do not speak here?
-
[TOT: 106.771.000] Fire rain vs. Hitsugaya Toushiro [Ex Play] (A: 7.620.000, V: 99.151.000)
ReWinD - - Hall of Fame
PostQuote from fire rain: “whahahaha loll nieteens alleen poepbroek fans geweldig wel mooi simba je weet dat je van de rots afdondert dus nog ff een wijze bek geven stoer hoor tdr geweldig he die vhoppers vindt het ook super leuk en ben super super trots op deze geweldige slag pff wat een slag wat een spanning pff zit nog te trillen van de spanning lol ” Dit is een perfect voorbeeld van de eerdergenoemde comment waarom spelers niet met jou willen spelen. Quote from ReWinD: “Er is overduidelijk een r…
-
[TOT: 106.771.000] Fire rain vs. Hitsugaya Toushiro [Ex Play] (A: 7.620.000, V: 99.151.000)
ReWinD - - Hall of Fame
PostQuote from fire rain: “saw en klapstoeltje zijn top snap niet wat hun bij zoon zooitje kansloze moeten mja is niet anders ” Er is overduidelijk een reden waarom twee leden van Bro naar Playbook zijn gegaan, alleen wil jij de reden niet zien. Je bent namelijk geen leuke speler om mee te spelen. Plopkop heeft meerdere malen je vloot gered om dat je te hard van stapel liep. Het feit dat je alleen een spot, sim, fly kan doen, niet goed een account kan opbouwen, en geen timing skills hebt, betekent d…
-
ReWinD - - Hall of Fame
PostQuote from Takeoff: “Bang? Ja misschien een beetje als in dat ik niet wil dat mensen met downsyndroom op me kwijlen misschien. Dus blijf uit m'n buurt please met je dwangneurose om op alles te reageren wat ik zeg. ” Kom gewoon uit VK-mode als je zoon grote mond hebt.
-
ReWinD - - Hall of Fame
PostQuote from Vliegende Hollander: “Ben benieuwd was HT gaat doen ” Weinig Firerain gaat snel naar opties > vakantie mode
-
Mooie wist kerel. Netjes gedaan. Nu weer 2 uurtjes slapen? Def gl@rb
-
Wie reageert er na jou?
ReWinD - - Thuisplaneet
Postnope, DIzzy?
-
Wie reageert er na jou?
ReWinD - - Thuisplaneet
Postnope scaapie
-
OPSLAG HEINEN
PostQuote from Independence: “Quote from Plofkop: “Is me teveel moeite om op te zoeken, maar staat sowieso bij de update uitleg toen de verschillende classes er kwamen (in de testservers). Ik check het zelf altijd op de .org forums maar op .nl moet het ook ergens staan ” Waarom check je alles op .org forums eigenlijks? ” .ORG is meestal sneller, en daar hebben ze een coma die antwoord geeft op de vragen op wekelijkse basis.
-
Wie reageert er na jou?
ReWinD - - Thuisplaneet
Postklapu
-
Wie reageert er na jou?
ReWinD - - Thuisplaneet
Postklapi
-
Wie reageert er na jou?
ReWinD - - Thuisplaneet
PostInde