Search Results
Search results 261-280 of 383.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Kerstlogo discussietopic
Robbendinho - - Algemeen
PostIk neem aan dat ik niet gewonnen heb? Mobiel zie je namelijk geen logo...
-
Kerstlogo discussietopic
Robbendinho - - Algemeen
PostWaar kan ik de voortgang van mijn overwinning volgen? Ik neem aan dat er democratisch gestemd gaat worden door de community?
-
Kerstlogo discussietopic
Robbendinho - - Algemeen
Post][Lord][ Verplaatst naar de inzendingen
-
Zie ginds komt de stoomboot uit Zagrada weer aan, hij brengt ons Robbendinho die de loterij heeft gedaan. Tien deelnemers stonden netjes aan de wal te wachten om eventueel hun prijs in de wacht te slepen. Toch zal het net anders gaan dan een simpele loterij. De deelnemers zullen er voor moeten strijden. Net toen Robbendinho de regels aan de deelnemers aan het uitleggen was kwam Gambit nog aangerend. Hij was te laat, maar omdat het Robbendinhofeest mag hij nog aansluiten. De deelnemers zullen op …
-
[TOT: 159.003.500] JamesCameron [Playbook] vs. Robbendinho [ESA] (A: 21.761.000, V: 137.242.500)
PostIk weet niet hoe goedkoop jouw mines zijn maar dit was van een beetje raiden. Alleen vergeten het weg te halen. Veel plezier ermee.
-
Beste zaggers, Heerlijk avondje komt eraan dus dacht ik een leuk initiatief te starten. Een loterij! Hoe doe je mee? Je koopt een winkans door grondstoffen (500k metaal, 200k kristal en 100k deut) te sturen naar een beginnende speler. Deze loterij zal dat de speler Lucky Number Sleven zijn. Zodra hij de grondstoffen binnen heeft doe je mee. Wat kun je winnen? In principe 10 miljoen deut maar omdat het bijna Sinterklaas is doe ik bij elke deelnemer 250k deut extra er bovenop. Dus bij 100 spelers …
-
Jammer swami, maar zoals je aangeeft heb je een mooie avond gehad. Daar geniet je zoveel meer van zonder dat klote spel in je hoofd. James mooi gespot en afgemaakt. Wel adviseer ik om ook leuke dingen te blijven doen
-
Tja netjes gedaan, jammer dat we nu echt afscheid van saw moeten nemen. Ik had gehoopt dat ik nog wat kon bluffen met activiteit maar helaas. Wat ik wel vreemd vind... hebben jullie werk?
-
Gewoon rips uitsluiten van dit idee. Idd gewoon een vlootwaarde, iedere alliantie speelt eventueel in een roulerende battle. Kunnen allianties met minder vloten evt geluk hebben met een free-pass een ronde bij oneven. Tevens kunnen de sterkste elkaar al snel treffen en elkaar dus al ernstige schade toedichten. En zoals HT aangeeft gaan verloren schepen niet mee. Misschien ook dat je verder van alle aanvalsvloten er minimaal 1 mee moet nemen?
-
Solo Nr1 [TOT: 2.488.965.000] MrSaw [Psy Corp] vs. MR-X [UWS] (A: 475.310.000, V: 2.013.655.000)
PostLol sicke slag, Nice man
-
Mooi gedaan heren! Was een leuke samenwerking.
-
Ingefluisterd dit, maar wel lekker
-
Nog eentje dan On 25-10-2018 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker Robbendinho [ESA] ________________________________________________ Battleship 12.500 _________________________________________ Defender Wraxx ________________________________________________ Large Cargo 300 Light Fighter 244 Heavy Fighter 826 Cruiser 407 Solar Satellite 444 Rocket Launcher 8.397 Light Laser 15 Heavy Laser 629 Gauss Cannon 607 Ion Cannon 3.242 Small Shield Dome 1 Large Shield Dome 1 ______________…
-
Een kleintje On 25-10-2018 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker Robbendinho [ESA] ________________________________________________ Bomber 2.000 Destroyer 2.000 _________________________________________ Defender Palpatine [FSA] ________________________________________________ Small Cargo 100 Large Cargo 800 Recycler 1 Espionage Probe 179 Solar Satellite 610 Rocket Launcher 4.800 Light Laser 4.800 Heavy Laser 1.200 Gauss Cannon 300 Ion Cannon 300 Plasma Turret 75 Small Shield Dom…
-
Alsnog inst met die naraids, lekker hoor
-
Lekkere slap, bouw alles maar terug