Search Results
Search results 301-320 of 383.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Op de beurs heet dit voorkennis en ben je gewoon je licentie kwijt. Primal heeft dit alleen met jou gedeeld en verder met niemand. Afgesproken dus. Verder boeit het me niet, lijkt de KNVB hier wel met willekeurig dingen goed en afkeuren.
-
Quote from Kreela: “Quote from Anuvinda: “Quote from Lord: “En dan gaan we nu weer netjes allemaal terug on-topic ipv elkaar te lopen stangen. Ook laten we mensen die nergens iets mee te maken hebben erbuiten, lijkt me niet erg netjes om valse verhalen de wereld in te helpen over de rug van anderen. ” Helemaal mee eens. Meet is 23/24 maart. Wie mee wilt mag @Robbendinho of @TimmiT een lief berichtje sturen voor mee informatie. Als je geen interesse hebt, hoef je niet perse te reageren... ” Moete…
-
Verbrandingsmotor
Robbendinho - - The Docks
PostZou liever hebben dat hij 1% extra sneller wordt per level
-
WW130 STEMTOPIC
PostSpacefighter
-
Beste Ogame vrienden en vriendinnetjes, Aangezien er een hoop onduidelijkheid is over of er nou wel of geen meet is kom ik met dit topic. Er komt een meeting zeker, maar deze komt niet vanuit Gameforge. We hebben met een paar spelers (zelfs uit het beruchte Ogame team) een locatie gehuurd waar we de tofste, de meest geweldige en meest epic meet ever gaan hebben. Wanneer? Zie topicnaam Waar? In de buurt van Bergen op Zoom Met wie? o.a. @Wish2Die, @Vliegende Hollander, @Anuvinda, @TimmiT, @Spacefi…