Search Results
Search results 141-160 of 175.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Laat ma weten wat je er voor in ruil hebt. mmorpg-stat.eu/base.php?ftr=100206.dat&univers=_145&pays=14 Edit: is nog steeds beschikbaar, hij had niks er voor in ruil wink.png
-
hey heb een leuk spica in de ruil van 30m puntjes heb je wat te ruilen laat t maar weten via prive of in de unis zagadra en U3 onder de naam I Am Gonna Kill
-
[TOT: 10.058.023.000] Kapitein 1 oog [hop] vs. Marshal Deimos 5 (A: 179.605.000, V: 9.878.418.000)
PostQuote from Piraat: “Quote from hadjo: “De nummer 3 tegen nummer 100 ofzo heel knap! ” dan weet je dat ik naar iedereen kijkwinst is winst .... doe ik het niet is het iemand anders ” dat is idd waar piraat
-
Quote from tripeltje: “zonde een oorlogsverklaring zonder resultaten.... @Piraat, vraag dan een hele rapportage, zodat jij hem kan delen... niet halve informatie. @ i am Gonna Kill, mocht je weer meer tijd hebben, post me een berichtje... we hebben elkaar al eerder gesproken... ” zal ik doen stuur me anders van de week ergens wanneer je er aan denkt ff een ingame bericht
-
merge maart 2023
Postpff hou het ontoppic en ga prive met zn 2 e.
-
lekker hitje staat ie meteen weer op zijn plaats
-
Quote from Piraat: “Quote from I Am Gonna Kill: “Nope ik heb zijn accounts overgenomen ben nu kijken wat ik hou en wat niet ” dan wil ik mijne spica acc terug als dat gaat , stuur maar privee ” ik weet er niks van af dat die van jou is, dus denk niet dat ie zo maar weg gaat en daarbij laten we het ontoppic houden