Search Results
Search results 181-200 of 402.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
[TOT: 5.444.626.000] Monfy [Predator] vs. Lucille [MARVEL] (A: 954.106.000, V: 4.490.520.000)
Legend.bdr - - Rustplaats
Postlekker man hf met de winst Gl@rb def
-
Gaat lekker zo Hf met de winst
-
Defbash[TOT: 547.574.000] Independence [BIRDs] vs. Chiomi [l00s] (A: 100.225.000, V: 447.349.000)
PostIk zou ook gewoon volgende keer iets zoets doen en niet worst kaas Klein maar fijn Hf met de winst.
-
[TOT: 177.837.000] PresentDanger [GZV] vs. Wolfpac101 [Predator] (A: 7.055.000, V: 170.782.000)
PostNu snap ik waarom die spio langs kwam daar. Leuk winstje, hf ermee. Gij harige Wolf, bril opzetten he
-
Quote from monfy: “Quote from Illuminati: “@ zandbak, mochten jullie iemand weten, dan hoor ik het wel. Werk i.c.m. studie en gezin noodzaakt mij voor RL te kiezen! ” Ik weet wel een goede bestemming voor je ruimtewerf Gl irl Illu ! ” Zwerver :p Lekker bezig man! hf met de winst. Gl in Rl Illu
-
[TOT: 21.501.760.500] Monfy [Predator] vs. Chiwuahwha [REP] (A: 5.812.275.000, V: 15.689.485.500)
PostLekker hoor Doe flink pijn die def, maar de winst is nais hf spending. Gl @ rb def
-
Midden in GVZ gebied lag dit vlootje er maar verlaten bij. Vlak voor ik wilde launchen kwam er nog wat act, maar uiteindelijk gevlogen met succes. Tijdje terug dat ik zulke spanning heb gehad.. wel of geen halt, wel of geen counter.. Gelukkig geen counters om mijn oren. Sportieve reactie man en Gl met de rb De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 03-11-2019 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Original Gangster [Predator] ________________________________________________ Bommenwer…
-
Ouch, lekker genoodle weer man Volgende x weer gewoon op de normale manier he Gl met wat je gaat doen
-
Zelfde als de eerste, lekkah! Gl @ rb allen
-
Dat zal pijn doen, geen ruimtewerf nu Lekker gedaan dames! Devil, Gl met wat je gaat doen
-
beetje matig defjes bashen Wel fijne winst aan over gehouden Hf spending.
-
Het bewijs is geleverd. Davy heeft een zwarte lijst. Hij geeft het zelf toe. Ik merk het aan de verkoop. Sales van de luiers voor grote kinderen is flink gestegen Thx Davy. lekker slagje Plof
-
[TOT: 662.319.000] Independence [BIRDs] vs. Hidozen [LEEUW] (A: 84.033.000, V: 578.286.000)
Postlekker bezig skaapie! Hf met de winst
-
lekkere snack man hf spending ze goodies.
-
lekker winstje weer
-
Quote from paul-maximilianus: “Eeuh, misschien beter je recs en andere zooi in delen naar een ploffer te sturen? In verschillende speeds ook nog eens? Mooie slag en actie trouwens. ” Eeuh, misschien is het helemaal niet gegaan zoals jij denkt. Hij kan mijn vloot niet aan dus alles zit in 1 slot naar mijn ploffer. Rec zijn sneller dan vn en die had ik er nog achter getimed, daarna gaan gamen. Duss.... die zijn eerder terug en straat zag het.