Search Results
Search results 201-220 of 402.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Tsja, ook foutjes gebeuren bij mij. Nja, zoals ingame al gezegd, lekker winstje foutje van de zaak dat wordt afgestraft xD En puin en counter.. haha, liep niet helemaal soepel allemaal waardoor ik puin niet pak en je rec niet kan counteren
-
Lekker man 70% mag je mijn kant op sturen hf met de winst. Gl @ rb gekkie
-
Tijd om meer opslag te bouwen Lekker hitje en winst Hf ermee
-
Thanks Gozer We zagen dat je nog ff had gecheckt. Gl in RL en log gewoon af en toe nog ff, dan kan je nog met ons praten Puin zat er weer strak achter..
-
[TOT: 1.968.443.000] Hitsugaya Toushiro [Playbook] vs. BaHCuN (A: 197.938.000, V: 1.770.505.000)
PostGoed bezig! Lekkere winst gepakt man Mag je tegenwoordig techs laten zien?
-
[TOT: 2.355.573.000] Middnight vs. Von Stauffenberg [Prussia] (A: 234.019.000, V: 2.121.554.000)
PostVergeef monfy, hij heeft zijn bril niet op en ziet dan niet goed. Das em niet joh gek Lekker hitje en winst
-
*KNIP* ~Abremsev [02-10-19][16:39] Dit gaat natuurlijk alle grenzen te buiten Legend. Hiervoor krijg je toch een waarschuwing. Dit kan je in een PM met iemand bespreken, en dan nog zou het fatsoenlijker kunnen. Maar absoluut niet bij een topic op het forum
-
Regels
PostCasper, ook jij snapt er niets van.. Als jullie het niet snappen, wat komen jullie dan posten? Zeker net als met drank he Casper? Je snapt niet wat je doet als je drank drinkt.. logisch toch dat je helder er ook vrij weinig van snapt Dat je pas na weken snapt dat ik je een kleine maan wilde geven omdat die makkelijker te blazen lig ik wel krom om. En ik handelde volgens de regels, maar die ken je niet, wil je niet kennen en neemt niet de moeite om ze te lezen. Dus niet huilen over spelbederf.. 6…
-
Regels
Postwow het zit je wel dwars dat je niet kan winnen he? Zo moet het nu onderhand wel voelen als je nog gaat antwoorden hier.
-
[TOT: 5.708.223.000] nuts vs. flup [DEMA] (A: 1.164.891.000, V: 4.543.332.000)
Legend.bdr - - Rustplaats
PostLekker hoor! Jammer dat de spaarpot niet vol zat. Toch een leuke winst hf ermee. Gl @ rb Flup
-
Wilde deze al eerder doen, maar door nieuwe games kwam het er niet van. Soms idlen, vaak gewoon offline als vloot er ligt en dat hou je niet lang vol De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 01-10-2019 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Original Gangster [Predator] ________________________________________________ Licht gevechtsschip 500.000 Kruiser 235.436 Slagschip 1.000 Interceptor 60.000 _________________________________________ Aanvaller Famke [Predator] ____________________…
-
Subjes saven davy Lekker hitje en winst Maakt de losses weer goed?? Gl @ reb def
-
Misschien toch handig om te kijken wat je achterlaat als verdediger 70 mil winst vliegen de meeste toch wel op. Lekker winstje! Hf ermee.
-
Een aantal dagen terug heb ik iemand aangevallen met rips en nog wat mensen meegenomen. De persoon in kwestie had dit kunnen zien aankomen aangezien hij met zijn maatje bij mij inner is geploft en al geprobeerd heeft mijn maan te slopen. Helaas voor hem lukt dat niet en als je dan 4 maantjes verliest waarvan 1 afgekocht met dm levert dat dus blijkbaar frustratie op. Hij ligt ook inner bij allymaatjes en kan ze ook slopen. Nu hebben wij een datum gekozen en die dag zijn wij gegaan.. target komt e…
-
Bug: Berichten
PostGaat vanzelf een keer weg.. kan ff duren, maar hijs wel irrie idd
-
klein maar fijn hf met de winst. Gl @ rb
-
[TOT: 7.243.264.000] Fair play vs. Kevin87 [DEMA] (A: 1.368.279.000, V: 5.874.985.000)
Legend.bdr - - Rustplaats
Postlekker man fijne winst weer. gl @ rb
-
Ze gaan overal naar toe waar je ze wil hebben. Sommige doen er wat langer over dan andere. Als je 2 mw'n over moet is het logisch dat je er iets langer over doet aangezien je verder moet vliegen. En veranderen van planeet, is dat een grote opgave?, moet je daar eerst je tv, bank en tafel voor opzij zetten voor je er bij kan? Leuk idee om spio overal op 100% naar toe te kunnen sturen, maar persoonlijk voor mij hoeft er geen verandering in te komen.
-
Regels
PostHet is aan het team om de regels over te nemen vanuit org of zij moeten aangeven hoeveel runs in nederland legaal mag. ik mag ingame zaken niet bespreken hier toch? het team ziet alles dus zij kunnen de beslissing maken. En als je echt iets wil opzetten om te zien wat het doet, dan zou dit misschien in samenwerking met het go team gedaan kunnen worden. En iedereen ervaart wel eens een keer een lagg, misschien kwam jou moment tijdens je lanx. Misschien moet je eens kijken wat je allemaal aan hebt…