Search Results
Search results 241-260 of 402.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Lekker dames Heman, je kwam goed weg en gelijk maar door gaan vliegen wat in een leuke klappert eindigt. hf met de winst! Gl met de rebuild Grim
-
Beetje rustig aan doen man lekker winstje weer hf spending
-
Oproep aan alle ogamers!
Legend.bdr - - Algemeen
Postik ben ook nergens begonnen waar ik actief speel. Enkel maankans account xD Fidis was de laatste en die werd na een half jaar al gemerged.. dat was zo eerlijk echt. sta je 13e met 6 miljard punten en ineens kom je in een uni waar de no1 100 miljard heeft xD Nja, echt.. ik begin nooit meer een uni. Dussssss.. NEE!! ook geen maankans accountjes meer
-
Oproep aan alle ogamers!
Legend.bdr - - Algemeen
PostLord, misschien is het handig als je echt een topic wil maken voor een nieuwe server met veel nieuwe mensen, dat dit topic op het dashboard te zien is tot het topic gesloten wordt. Nu zie je het nergens meer terug en zal niet iedereen het lezen. Persoonlijk zeg ik, succes dames! ik begin geen nieuwe meer.
-
lekker hitje en winst hf ermee
-
Quote from Anuvinda: “Quote from Legend.bdr: “Laat zien hoe triest sommige zijn. ga lekker ergens anders trollen. ” Je bedoelt hoe triest sommige zijn door ideeën af te zeiken waar ze zichzelf niet in kunnen vinden.Want dan ben ik het helemaal met je eens. ” Heb jij een idee dan? Waar is een idee? Als je een idee hebt mag je het zeggen.. wat jij voorstelt is gewoon triest. Dan snap je er helemaal niets van. Mja, ik heb het gevoel dat er meerdere zijn. En NGGM, je bent wat je schrijft, jij zeker …
-
Veiling
PostSlecht idee, De spelers welke voornamelijk snachts/ tot laat spelen doen dit om de volgende reden: Weinig spelers online dus grotere kans op geluk bij aanvallen Ze zijn veelste actief Wanneer je de veilig door laat lopen zullen deze spelers meer baat hebben bij snachts spelen dit zal niet ten goede komen van de balans in het spel en zeker niet voor de nachtrust van deze spelers, je moet immers als spel de verantwoordelijkheid nemen om de nachtrust van je klanten te beschermen wink.png voor de sp…
-
Grote van vloot tijdens aanval
Legend.bdr - - Spel
PostI remember the times. geen deut meer over om te saven.. scheiiiissssseeee
-
De uithoek waar niemand kijkt lijkt wel lekker man al die hitjes en heerlijke winsten rips zijn bijna klaar!!
-
Hij zal vast een beetje overdrijven en zijn vloot wel vaker in de save hebben gehad. Hoe dan ook, Gl in Rl Willy!
-
Spotte Shelby en eerst mocht ik me nog ff lekker ouderwets druk lopen maken over deut wat er blijkbaar niet was Na wat onderzoek of het haalbaar was om te vliegen kwamen we de tot de conclusie dat het niet haalbaar was.. Net niet genoeg deut en iemand die mee zou kunnen moest RL even voor laten gaan. Balen en balen en hij bleef maar off.. uiteindelijk had iemand zijn verkeerde bril op en toen hij eindelijk uit de drukte van RL kon komen, zag hij een deutsub die hij gemist had. Na 3 uur balen kon…
-
[TOT: 830.945.000] wolverine [LOT] vs. Zwijn [GZV] & Gier [GZV] (A: 544.888.000, V: 286.057.000)
Legend.bdr - - Rustplaats
Postwat is er mis met een lafaard? Onze koninklijke familie vluchten naar de UK en kwamen weer heelhuids terug. Als mn scherm niet kapot gaat overleef ik het wel. Lekker schuilen erachter.
-
[TOT: 830.945.000] wolverine [LOT] vs. Zwijn [GZV] & Gier [GZV] (A: 544.888.000, V: 286.057.000)
PostBeter sluiten ze dit topic al zal het in een ander topic wel weer doorgaan. Jij vervelend mannetje zonder hersens (zal je vaker horen) ik zeg dit ook in je gezicht en als jij iemand bent die dus blijkbaar alleen met vuisten dit kan oplossen omdat jij een snapper hebt ten grote van een pinda, dan lach ik je vierkant uit voor ik op je ga zitten. Niemand zegt een slecht woord over je vrouw, je kind, jij bent een heethoofd die net aan kan lezen, maar begrijpen is een brug te ver. Nogmaals, ik hoop d…
-
PostJij bedoelt dat jij vrij weinig hersens hebt en jezelf eigenlijk helemaal voor mini me zet? Ik lach me rot hier.. jij gaat helemaal uit je stekker om niets.. gewoon omdat jij niet de moeite neemt om te lezen en of het te begrijpen wat mensen zeggen.. Jij hebt niet het vermogen in je om in te schatten hoe oud mensen zijn als ik alleen al hier kijk wat jij schrijft. ik hou mn hart vast voor die kleine en hoop dat je een schat van een vrouw hebt die je kan begeleiden om minder uit je stekker te gaa…
-
Ask the OGame developers
Legend.bdr - - Algemeen
PostIs het 1 april? smile.png Slechte grap dit.. Als GF niet naar de go's luisteren die input krijgen door spelers, spelers die nu ineens allemaal vragen mogen stellen, maar niet alle vragen worden beantwoord (welke?) zal gf dan echt luisteren? Mja, om dan ook maar input te geven.. stel voor dat ze een keer luisteren en ingrijpende veranderingen van te voren duidelijk maken zodat er over gediscussieerd kan worden.
-
PostQuote from Plofkop: “Quote from INSIDIOUS: “moetje in me gezicht zegge lafaard@discordia ” Aan je teksten te zien begin ik toch erg te twijfelen of je wel de legale leeftijd hebt om een vriendin te hebben, laat staan een kleine op komst.voor insi: anje teste tezien ik twijve wel of je niettu jong ben vor un schatjuh +baeby ” +10