Search Results
Search results 261-280 of 402.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Veiling
PostHet spel gaat 24/7 door, maar de veiling niet. Is het niet een idee dat de veiling in de nacht ook doorgaat aangezien er altijd wel een aantal mensen te vinden zijn in de late uurtjes?
-
Lekker opgezet dames, jammer dat er geen winst is! Gl met rb aan allen.
-
Quote from Lord: “Vanuit GF is erg duidelijk gemaakt wat iedere community moest doen om de upgrades zo soepel mogelijk te laten verlopen. Hier is de nodige pushback op geweest, maar de logica van GF is simpel maar treffend. Dat kan betekenen dat topics die je graag zag zijn verdwenen, maar als je eerlijk bent... Keek je daar eens per maand, eens per jaar of toch stiekem veel minder? ” Mag ik aangeven dat als Davy aannames maakt, jij deze ook maakt? Wie weet kijken mensen veel meer dan die ene ke…
-
Hi Abremsev, Het gaat ook niet over de tijd en moeite die het team erin steekt, dat stelt iedereen op prijs. Als jij je aangevallen voelt omdat hij jullie slaven noemt van GF, dan vat je het wel erg persoonlijk op. Het is natuurlijk raar dat er een update gedaan wordt aan het forum (wat weet ik niet, maar dat terzijde, interesse ook laag xD en das mijn fout) en je ineens 90% van je berichten kwijt bent en berichten van oud spelers die er niet meer zijn, verdwijnen of zij nooit bestaan hebben. He…
-
Hij (doc) laat zich niet denigrerend uit over de mods en admins, hij geeft simpelweg aan wat er gebeurt. Jij geeft aan er is intern een gesprek om te kijken wat mogelijk is.. Waarom wordt dit niet vooraf bedacht en moeten spelers er zelf mee komen? Persoonlijk heb ik er geen vertrouwen in en mijn mening is dat jullie te slap handelen daar. Hopelijk komen jullie er ooit uit.
-
Lekker gedaan hoor zappert en will! Stuk beter dan IPR op def afskieten. hf met winst dames
-
[TOT: 1.241.463.000] davy [n00dles] vs. Overkill [FREE] (A: 217.552.000, D: 1.023.911.000)
Legend.bdr - - Rustplaats
PostOmdat hij een mail heeft rondgestuurd dat hij gs nodig heeft en mensen zijn gewoon netjes, die doen dat voor hem. Lekker bergje winst weer. Hf ermee. Gl @ rb Overkill
-
Jezus, lekkere berg ks pak je daar Walter, weer opnieuw sparen en gl met de rb. hf met de winst
-
[TOT: 830.945.000] wolverine [LOT] vs. Zwijn [GZV] & Gier [GZV] (A: 544.888.000, V: 286.057.000)
PostDus omdat iemand een vergelijking maakt moet hij zijn muil houden en kom jij wel ff langs als je zijn adres weet? Wat ben jij voor poffertjesbakker? Love island is de bom zeker? Lekker hitje dames Wolf, gebruik je pack voor info Gl @ rb en veel plezier met de winst.
-
Dus omdat iemand een idee hier neerzet moet ik hier positief op reageren of meedenken? misschien nadenken voordat je iets post. (niet dat dit jou post is) maar, waarom denk je dat je de status van andere spelers niet kan zien? Als je dus de naam van iemand die online is daar ziet staan en je spot iets van iemand die niet tussen de lijst van mensen staat, dan is die dus off. Misschien een keer leren hoe je kan zien of mensen on of off zijn.. zo lastig is het niet, maar blijkbaar voor veel wel. No…
-
Balans binnen ogame. Ik juich het toe, maar realistisch niet haalbaar De balans is ver te zoeken en de houding van GF zorgt ervoor dat die balans altijd uit evenwicht is Misschien kan de oplossing heel makkelijk zijn en die oplossing is wat mij betreft dat grote planeten terug komen in het spel. Als je weer 300 plus planeten krijgt, dan hoor je niemand meer over terra en als zij dan denken aan de toekomst, misschien moeten er planeten van 400 plus komen. hoef je ook niets aan te passen aan onder…
-
Ik ga voor optie 4: Gewoon laten zoals het is en grote planeten zoeken voordat je mines erop gaat bouwen. Als je een goed account hebt van 500 mil punten lijkt het me geen probleem om satjes te spammen en die weer schroten als je terra hebt gebouwd. Dagelijks krijg je genoeg gs die je daar in kan investeren.
-
[TOT: 617.063.000] Zippy [DaS] vs. De Wreker [F-v-P] (A: 40.175.000, V: 576.888.000)
Postlekker hitje en winst hf spending.
-
Quote from monfy: “genieten dit, je kan beter weer fifa gaan spelen Bjorn Lance, fantastisch gedaan ” fifa gaat echt slecht met de huidige joystick, zelfs jij kan van me winnen dan Nogmaals, lekkkah en hf met de winst.
-
Was excel file van de slag aan het invullen en vergat helemaal dat ik weer is een keer uit vm was daar. Niets aan te doen als jij on komt. Hf met de winst.
-
Ploffers en allyleden komen een beetje te dichtbij en liggen dat nog steeds. Helaas niet 2x kunnen vliegen, maar 1 kamikaze run met beetje loss is altijd fun. Hier alvast deel 1, hopelijk blijven de vervolg delen positief voor ons. Vegert, vooral vaker doen en top je sportieve reactie! Gl met rb aan ons allen. De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 15-07-2019 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Original Gangster [Predator] ________________________________________________ Licht …