Search Results
Search results 341-360 of 402.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
saven van grondstoffen
Legend.bdr - - Spel
PostJe kan van planeet naar planeet plaatsen, maar dan kunnen ze nog erachter hangen en dan kijken wanneer je pulled om je alsnog terug te timen. Je kan ook een aantal dagen plaatsen en dan bv na 1 dag je vloot pullen, dan is je vloot niet meer zichtbaar op de lanx. Beste is natuurlijk een maantje.
-
[Nr 1][TOT: 18.519.464.000] Trucker [FSA] & Mrs Stinsfire [Playbook] vs. MrSaw [Psy Corp] (A: 3.210.089.000, V: 15.309.375.000)
Legend.bdr - - Rustplaats
PostHet is fout gegaan op het moment dat je ligt te pitten en je wordt gesloopt. Logisch dat HT Heel weinig rec heeft en trucker heeft nooit meer nodig gehad.. Dus dames.. bijspammen die rec. Lekker hitje met winst Hf ermee. Gl @ rb Saw
-
coords
PostIk heb 2 verschillende coords, nja 1x verschillend, maar een andere planeet is niet meer op 12 te vinden.. dat geeft toch extra deut op. en ik heb geen gratis herplaatsingen? Edit, nog geen koffie gehad en zag het niet staan xD
-
De merge, En nu?
Legend.bdr - - Algemeen
PostWat... 20 november dicht.. en ik heb me nog wel zo verheugd erop.. ik heb kaartjes, maar als die dicht is.. hahhaa.. da was een leuke Gf moet veranderen of zij nou willen of niet en door te klagen krijg je verandering.
-
De merge, En nu?
Legend.bdr - - Algemeen
PostHij zal niet de enige zijn die zijn pas gekochte dm gaat zien verdampen. GF doet elke 2 weken of sneller dm acties en dan komen zij niet in actie wanneer spelers accounts plus dm dreigen te verliezen. Dit mag echt wel gecompenseerd worden en een antwoord waarin wordt aangegeven dat het niet kan is natuurlijk dikke vette onzin. Ik kan er niet bij hoe amateuristisch GF elke keer toch veranderingen als een merge etc opzet. Van te voren nadenken is er niet bij en als je dan ziet hoe zij mensen behan…
-
De merge, En nu?
Legend.bdr - - Algemeen
PostJillian, denk aan je bloeddruk.. uurtje geen forum Dit zoals gewoonlijk is weer slecht opgepakt.. je wordt keihard genaaid en het is niet eens lekker..
-
De merge, En nu?
Legend.bdr - - Algemeen
PostZe gaan lekker met ons om en hopelijk zit er iemand met geld die het leuk vind om gf te pesten door er een advocaat op af te sturen
-
Merge
Legend.bdr - - Spel
PostWanneer worden de specs gedaan? Mindere specs krijgen omdat gf geen zin heeft om het merge verhaal goed te regelen. Graag snel achteraan gaan aangezien wij ook worden opgescheept met een merge die niet goed geregeld is. van x7 eco naar altijd minder en punten aantal x5. Bedankt daarvoor, nu nog een passende oplossing.
-
Quote from Wish2Die: “Jongens, ik waardeer echt jullie moeite om mee te denken over de merge en jullie voorstellen en gedachtegangen lees ik graag en ik zie op veel vlakken wel goede punten voorbijkomen. Maar ik ben bang dat de merge simpelweg zo gaat zijn zoals in de nieuwspost is aangegeven. Iets beters kunnen we er voorlopig niet van maken, dus ik raad aan om je dan ook vooral alvast voor te bereiden op de merge zoals aangegeven, hoe vervelend die ook eventueel voor je uitpakt. ” No offence W…
-
Merges en specs doel unis
Legend.bdr - - Algemeen
PostAls nou eerst de specs etc worden aangepast en daarna pas gekeken wordt naar een eventuele merge.. welke uni's passen goed bij elkaar, waar zijn de verhouding niet al te scheef.. Hoe moeilijk kan het zijn.. er wordt gezeurd en gezeurd om een merge en dan komt die er niet.. spelers stoppen en geven de hoop op en dan ineens komt er een verandering in specs voor alle uni's (gaat in feite ook nergens over) en nog voordat het geregeld is, komt er een merge.. Een uni die nog geen half jaar open is moe…
-
Merges en specs doel unis
Legend.bdr - - Algemeen
PostWaarom wordt een server die net open is zoals cygnus verhuist naar een server zonder dezelfde specs? Iets goed plannen zit er ook echt niet tussen...
-
Spelbederf
Legend.bdr - - Algemeen
PostNiets van aantrekken Hysteria en uitleg geven in een dergelijke situatie waar jij je in bevind is echt niet nodig. Sterkte iig en lekker in vm blijven staan. Je komt vanzelf weer terug als je schatje weer beter is
-
Spelbederf
Legend.bdr - - Algemeen
PostIk ken maar 1 voorbeeld eigenlijk en dat is verbal. Deze man zag je kleintjes slopen met IPR en dan met vn eroverheen gaan en dan nog vliegen voor 75k. De kleintjes kunnen niets doen en na een aantal x zo te zijn geraid stoppen zij ermee en dat is het doel van sommige spelers. Gelukkig, maar uiteraard te laat voor sommige heeft 1 ally ervoor gezorgd dat zijn def wat minder werd en alles wat hij er voor moest doen om het te laten stoppen is kleintjes met rust laten, althans.. niet IPR'n en raiden…
-
Forum dood maken??
Legend.bdr - - The Docks
PostWe kunnen het iig proberen bolder En Wish, ik heb nooit echt aandacht gegeven aan de titels op het forum. Klinkt misschien rot, maar een go is voor mij een go, vandaar go Maar een mod dus Zal kijken of ik het kan onthouden..