Search Results
Search results 381-400 of 402.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
hahaha.. kijk maar uit.. straks worden ze nog boos.. Het is allemaal teveel werk bij gf.. teveel.. (hoor je al jaren) het enige wat niet teveel is als mensen dm kopen.. dan kan je nooit teveel halen. Het is net als de Nederlandse politiek.. ze doen geen ene ruk voor je, maar willen wel al je geld hebben. Gf is kansloos en luistert alleen als ze geboycot worden.
-
Quote from Wish2Die: “Quote from gambit: “Tja ik ben niet iemand die snel kritiek geeft of zomaar commentaar, maar dit is niet leuk, te snel alles op elkaar nu. Als je ogame nl wil bewaren dan moet dit niet doorgaan. Unies bloeden al dood, maar dit zal nog eens een doodsteek geven. Ik doe in ieder geval niet mee. ” Je bezwaar is geen vreemde en speelt in elke community die nu continu van nieuwe universa wordt voorzien. De klacht ligt reeds bij GameForge, maar helaas hebben zij bepaald dat, met u…
-
account vernal!!
PostVernal is een top speler! Ik zou het account geven, dan zie je het snel genoeg terug op het forum.
-
Verbrandingsmotor
Legend.bdr - - The Docks
PostOf.. of.. ik weet een optie.. bouw vrachters bij?
-
Koloboten boost
Legend.bdr - - The Docks
PostLeuk voor je..
-
Koloboten boost
Legend.bdr - - The Docks
PostWaarom zou een functie als kolo boten verkracht moeten worden door DM? Als je een stuk of 6 tegelijk wegstuurt, dan heb je vast wel een keer een grote planeet, heb je die niet, dan probeer je het nog een keer. Dit is puur gemakzucht en dat zijn de meeste ideeën.. En ik draaide ook compleet op sats en ik heb niet meer dan 2k sats per planeet. (zag iets over sats dacht ik :P) 1 planeet heeft 3k sats en de rest draait tussen op 1600 tot 2200 satjes. (energietech 19) 41 35 37 41 35 37 41 35 37 42 35…
-
BEDANKT
Legend.bdr - - Algemeen
PostSterkte Red! Hopelijk wordt je beter En alpha
-
Mijn oude account staat al jaren in vm en is nog steeds niet weg ivm dm wat erop staat. heel klein beetje dm, maar genoeg om als betaald dm gezien te worden. Stond er helemaal geen dm meer op aangezien je altijd haalt? als er dm op zou staan dan zou je account nog moeten bestaan. Als je er geen dm op had staan is het je eigen schuld aangezien je weet dat wanneer je er dm op hebt staan, je account niet verwijderd kan worden.
-
niet door een schoothondje, maar door een allylid. Beetje frustie en is je rec op aanval een laatste stuiptrekking? Veel plezier ermee, ik heb er geen last van. Verdediging - 3e567d6f16d040326c7a0ea29a4f41.gif Raketlanceerder 5.805.454 - 3e567d6f16d040326c7a0ea29a4f41.gif Kleine laser 4.996.482 - 3e567d6f16d040326c7a0ea29a4f41.gif Grote laser 1.998.843 - 3e567d6f16d040326c7a0ea29a4f41.gif Gausskanon 99.550 - 3e567d6f16d040326c7a0ea29a4f41.gif Ionkanon 9.114 - 3e567d6f16d040326c7a0ea29a4f41.gif P…
-
Rechten voor Likes
Legend.bdr - - Forum
PostNu snap ik waarom ik geen likes kan geven..
-
Veilingen Updaten
PostDat is nou precies wat ik bedoel, je kijkt niet dus weet je ook niet wie ik ben.. Die gozert die je altijd overslaat..
-
Veilingen Updaten
PostWat is je plezier in ogame geweest dan? Je bouwt vloot, maar doet er nooit wat mee.. je vriendjes vragen je niet mee en jij beschikt niet over het talent om zelf te gaan zoeken. (i) raiden en de veiling winnen is alles wat je doet. De kleintjes komen niet omdat de top100 nog steeds raid en denkt als een beginneling. Verbal aanpakken en laten weten dat hij moet ophouden met kleintjes bashen.. dit soort spelers heb je in elke uni nodig waar bully's rondvliegen en klasse dat het is gebeurt.. Je kan…