Search Results
Search results 141-160 of 402.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Lekker gedaan Beter dan een spiegel hf met de winst Beetje opletten he dames!
-
moet je eens in de spiegel kijken, dan zie je er een echte noob hf met de winst.
-
Quote from DingDongDing: “Quote from Legend.bdr: “Bericht is niet helemaal compleet, wat zijn je eigen losses en neem je nog gs mee? lekker hitje iig en zappert.. gaat niet gebeuren xD hf met de winst ” ik heb het aangepast. ” Nice, zo is die beter Fijne winst
-
Kijk maar uit dames.. ik heb gehoord dat Harry onderweg is. lekker hitje en winst weer Hf ermee.
-
Bericht is niet helemaal compleet, wat zijn je eigen losses en neem je nog gs mee? lekker hitje iig en zappert.. gaat niet gebeuren xD hf met de winst
-
[TOT: 3.710.429.000] PresentDanger [GZV] vs. De Vader [FREE] (A: 620.429.000, V: 3.090.000.000)
PostDoe is gek met je vloot Lekker gedaan en hf met de winst! Gl @ rb
-
Belediging??
Legend.bdr - - Forum
PostOh dear.. kijk maar uit wat je zegt, straks bannen ze je nog Heb je al gevraagd wat er ongepast is in de zin dan? Misschien voelen die hiel klikkers zich wel erg aangesproken al zij voor Belg worden uitgemaakt, zitten tampons scheef, heeft iemand een slechte dag of gewoon om de bolder te pesten? Nja, misschien hoor je nog waarom? Wss gaat het zo dicht omdat het bespreken niet gewenst is.
-
Easy peasy Lekker opgelet! hf met de winst man Geen jump en eigen vloot boost dit keer?
-
[TOT: 2.715.577.000] Zipper [Predator] vs. Donkere papa [AOD] (A: 205.577.000, V: 2.510.000.000)
Postlekker meegenomen en fijne winst hf spening
-
Lekker bezig dames Ht ouwe noodle, save die beetjes die mensen ophalen he
-
[TOT: 30.980.585.000] BeLikeMe [SpG] vs. PartyHatWurmple [TFL] (A: 4.462.999.000, V: 26.517.586.000)
PostLekkere winst weer man Keep em coming!
-
Jezus wat zal het stinken in kaasdorp waar de kaasridders vandaan komen Lekker slapje, hf met de winst
-
[Gevorderde 20%] [TOT: 168.736.000] Gabber [Playbook] vs. Angelo [Legion] (A: 14.151.000, V: 154.585.000)
Legend.bdr - - Rustplaats
PostConclusie is dat je geen slag post als die tegen je is. Net als die tegen je is, zijn de meeste mensen hier tegen.
-
haha, ik zag dat je sorry erbij had gezet. ik heb ook via support een klacht ingediend. Het is niet persoonlijk naar jou hoor die klacht, maar een dergelijk plaatje moet iemand wel tegen kunnen, zeker iemand die wel naar spelers rare dingen kan gaan roepen. En zoals ik het zie nu zie gaat huilen bij een go om het weg te laten halen. It was such a nice pic
-
Hi, Op onze externe hadden wij een leuke pic met tekst erop. Geen scheldwoorden, maar een ervaring die ons rijker heeft gemaakt. Blijkbaar kunnen mensen van alles zeggen en als wij dan besluiten een topic op onze externe te plaatsen wordt het weggehaald. Waarom is zoiets provocerend? Wat is de reden dat onze externe wordt aangepast? Op deze manier geven jullie ons het idee dat het normaal is dat bepaalde spelers van alles mogen zeggen tegen ons, gaan klagen bij het go team dat zij er niets aan k…
-
Tis maar net hoe iemand erop reageert.. Blijkbaar zit het hem heel dwars om het hier nog op te halen Ik ben er overheen en zoals je hebt gemerkt ingame reageerde ik niet meer op je. Je doet wat je doet en je zegt wat je zegt, excuus of niet, mijn mening is gezet en heb je maar te accepteren Niemand haalt hier iets op, Belikeme zegt wat en daar kan je ook met een grap op reageren naar Belikeme toe.. hij zegt niets raars xD Die pagina is voor hem, dan maak hij die fout niet nog een keer. Zap je ko…
-
lekker winstje, hf ermee Gl @ rb def
-
Dan moeten we natuurlijk even reageren. Blijkbaar heb ik er moeite mee omdat jij nog steeds op onze alliantie pagina staat. Dat blijft. Zoiets snap jij niet, maar moeite hebben ermee? het lijkt er meer op dat jij er moeite mee hebt? Ik zal ook er ook ff over beginnen dan... zit je weer met een slok op te gamen en kan jij je weer niet inhouden? HAHAHA. Ik reageer normaal niet meer op je omdat ik je een knuppel vind, maar hier vraag je er zelf om. Zap noob, love and kisses hon