Search Results
Search results 301-320 of 834.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Update itjes script
Independence - - Spel
PostInactieve accounts die in VM staan met gekochte DM erop. Vanaf 60 dagen of meer inactiviteit achter elkaar Deze komen in een Graveyard server. Mochten ze dan ooit nog terug willen, krijgen deze een merge token. Voor degenen die denken, Hey ik ga 60 dagen Vm. Ik kan nog niet zeggen of dit ook voor nieuwe mensen geld die het nu doen of het om accs gaat die nu al die tijd hebben gepasseerd.!
-
Update versie 7.6.4
PostHoi! Vanaf morgen 13:00 is er een fix aan een script tbv Inactives over zetten. Wat houd dit in? Vanaf de merges zijn er talloze Inactives die overal nog rond zweven. Deze worden door de script op gepakt en naar een Graveyard server geplaatst. De script is nog niet actief. Betreft enkel dat deze geïnstalleerd word op de server. Groetjes
-
Onderzoeks- en vlootpunten
Independence - - Spel
PostGraviton wordt gemeten in energie, energie geeft geen punten in de stats.
-
Ter info, was al 24u+ niet meer ingelogd. Leuke slap, leuke winstje
-
Quote from Eclipse: “Ik heb het ook voor nu. Worden de gs in mindering gebracht nadat deze leuke bug wordt opgelost? ” Nah. Bug heeft geen prioriteit, of wil je dit nu opgelost hebben?
-
Jammie Lekkur! @Eclipse heeft dit tijdje geleden ook geleerd
-
Poll2021
Independence - - Algemeen
PostDubbelpost, teamler ftw. De poll eindigt vandaag mensen! Zodra ik meer heb gehoord over resultaten en wanneer deze doorgevoerd worden horen jullie natuurlijk van me
-
Poll2021
PostQuote from ReWinD: “Ik heb nog een klein vraagje: In de uni spec verandering poll in zagadra, stond geen optie om spy raiden aan zetten. Was dit een bewuste keuze? want def naar puin optie was er wel. ” I don’t know. Is wel aangegeven naar GF dat die optie wenselijk was.
-
Poll2021
PostQuote from Ind0: “Oh hij loopt nog.. Hahaha mijn tijdsbesef is aardig aangetast met die lockdowns en avondklokjes. Excuus dan wacht ik het nog even af. Thx voor de info @Jillian ” Komt door al dat VM gehop Nee, weet nog niks over het verwerken ervan en wanneer er iets doorgevoerd wordt. Maar natuurlijk zodra ik iets weet, deel ik dit.
-
Aanblijven "Beloningen"
Independence - - Spel
PostTopic closed Komt alleen maar onzin reacties.
-
Reward System event
PostVanmiddag om 14:00 start hij weer!!! Hello, tomorrow 28th of January we will start a new Reward System Event. The event lasts until 11.02. Same as the previous event: It contains 5 tiers. There will be an event running in the new servers with different rewards and tasks than the rest of the servers. The daily tritium cap for new universes is 1200. The daily tritium cap for older universes is 1000. The amount of tiers and the required tritium per tier are the same values both in new and older uni…
-
Uni spec polls
PostDat kan gebeuren natuurlijk.... Geen garanties, is afhankelijk van wat de spelers stemmen Quote from ExXx: “Als u3 naar 1 speed gaat is het voor mij einde Ogame als de tokens niet terugkomen. ”
-
rev 7.2.0
PostDat is Idd geen bug. Dit is bewust gedaan door GF.
-
Onvoelde opslag
PostQuote from Eclipse: “Ik had dat gisteren ook toen ik aangevallen werd en das best vrij vervelend. ” wordt aan gewerkt. Die aanval kon ik niks aan doen