Search Results
Search results 361-380 of 834.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
[TOT: 3.794.444.500] Middnight [GZV] vs. Lieutenant Genesis [CCG] (A: 865.954.000, V: 2.928.490.500)
PostGoed gedaan kerel! Soms werkt een beetje extra motiverende woorden best goed
-
Reward System event
PostHoi allen!! 17 december gaat de nieuwe event weer van start. Let wel, het AGS issue in Deimos zal in deze event als goed is niet meer voorkomen! Deze zal vrijwel gelijk zijn als de vorige. Enige aanpassing is in de nieuwe universa zal het Max tritium 1200 zijn in plaats van 1000 per dag excl officieren. Hieronder het volledig bericht in het Engels: From 17th of December till 31st of December we will have the next reward system event running. It starts and ends at 14:10 server time. We will have …
-
sortering van planeten
Independence - - Spel
PostClosed
-
sortering van planeten
Independence - - Spel
PostGrrmrmmmbl... -_-“
-
sortering van planeten
Independence - - Spel
PostTop. Ter info, deze door gezet naar gameforge. Dan kunnen ze het op pakken. Is wel lage prioriteit wat ik je wel kan zeggen.
-
Slipper vertrekt
Post@Middnight zie je wel, je bent noob
-
Tokens
Independence - - Spel
Post@BeLikeMe Omdat gameforge het niet zegt. Anders raad ik je aan een brief er heen te sturen om te vragen wanneer ze de tokens weer invoeren. En game gerelateerde zaken kan je overigens of aan mij of Minime vragen. Lord weet veel, maar hij is wel Board Admin. Mini en ik zijn er voor deze zaken
-
Quote from motu: “Quote from Knowledge: “En weer iemand van ccg die laat zien hoe het NIET MOET, wat een stelletje gebakken peren zeg. Goed afgestraft motu ” Ik ben niet voor niks de koningwie mij aanvalt zal gestraft worden , gl@rb en kom zeker terug kan nog wel wat gs gebruiken xD ” Oh koning... Vul volgende keer ook ff in dat u t puin hebt. Hier staat nu dat u verliest heeft! aanvaller... Uhh, noob.
-
[TOT: 2.014.148.000] Independence [GZV] vs. Belastingdienst [CCG] (A: 482.183.000, V: 1.531.965.000)
PostSpot Sim fly. Was anders 500mio winst. Hij komt 1 min na de slag online en begint te pendelen en elke x recs af te kopen...... Lang leve DM! Hij heeft dus rest van het puin, is hieronder niet verwerkt. Sterkte met rebuilden voor ons beide... De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 10-12-2020 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Independence [GZV] ________________________________________________ Licht gevechtsschip 140.472 Zwaar gevechtsschip 12.195 Kruiser 16.084 Slagschip 3.450 …
-
Beste spelers, Het heeft even op zich laten wachten maar de winnaar van de wedstrijd is bekend. De gelukkige winnaar van de coupon is Freakertje! Van harte gefeliciteerd en veel plezier met je prijs! De woorden waar we naar op zoek waren zijn: ogame japetus kruiser slagschip onderzoek melkweg expeditie metaalmijn kristalmijn lasertecniek raketsilo. We willen iedereen die heeft meegedaan hartelijk bedanken! Met vriendelijke groet, Jullie Ogame-team
-
Tokens
Independence - - Spel
PostGeen idee. Als goed is komen ze ooit nog eens terug. Dat is alles wat wij weten..