Search Results
Search results 381-400 of 834.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
[TOT: 293.559.500] Independence [GZV] vs. Dummys vreugevetjes [FPR] (A: 37.604.000, V: 255.955.500)
PostSpot sim fly. Niks bijzonders. De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 10-12-2020 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Independence [GZV] ________________________________________________ Licht gevechtsschip 128.956 Zwaar gevechtsschip 8.116 Kruiser 13.408 Bommenwerper 872 Vernietiger 512 Reaper 446 Pathfinder 3.614 _________________________________________ Verdediger Dummys vreugevetjes [FPR] ________________________________________________ Klein vrachtschip 157 Groot vrachtschi…
-
Weer ronde spios aan het doen, kwam ik Havoc tegen. Zag ook zijn main, dacht stuur die kaasnugget geval even een pm. Bleek dat ik hun timers weg had gehaald xD Naja, ik vlieg dan wel eerst, angsthazen. Thx voor de samenwerking he! @Knowledge De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 10-12-2020 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Independence [GZV] ________________________________________________ Kruiser 2.000 Slagschip 3.472 Interceptor 936 _______________________________________…
-
Om maar mee te doen, deze hit ging voorafgaand aan die van kaasnugget geval dinges. GL RB De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 10-12-2020 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Independence [GZV] ________________________________________________ Kruiser 7.500 Slagschip 3.472 Interceptor 936 _________________________________________ Verdediger Belastingdienst [CCG] ________________________________________________ Klein vrachtschip 1.979 Groot vrachtschip 1.648 Licht gevechtsschip…
-
Tsja, ook ik spioneer af en toe weleens hea Leuke knal!
-
[TOT: 161.204.000] Cheese Nugget [FPR] vs. Belastingdienst [CCG] (A: 3.383.000, V: 157.821.000)
PostLekker winstje! Veel geluk ermee
-
Status update: Zijn er tot nu toe mensen waarbij het shizzle niet werkt naar behoren? Los van de AGS missies in Deimos? Verder: IGON krijg je werkelijk een lvl erbij. Dit geld dus ook bij de robot fabriek optie etc.. Expo slots boosters, JA, je kan meerdere tegelijk aan hebben! (Is getest in Oberon) Rond een bouw opdracht direct af: Hierbij moet je DM gebruiken om EN te halveren EN af te ronden! Dus niet alleen "maak af" maar ook het halveren ervan.
-
Quote from B-The-FearlesS: “grappe makers whahaha ik vlieg nog steeds rond met nog steeds de hoogste vernietigende score en ere puntjes dus nu niet naastje schoentjes gaan lopen! volgende keer gewoon je recs beter timen noobs !! ” Mooie slag heren. recs timen? Als iemand zeer actief is ga ik toch echt niet recs sturen om vervolgens een uur te wachten met vloot sturen oid... Uiteindelijk gaat het om de knal
-
Quote from cdh-Soldier: “hoe kan je in een none ags de missie Helping Hand doen. Je moet 2 uur ergen halten zonder dat het mogelijk is in mijn Uni xD ” Ticket ervoor aanmaken. Dit is bekend maar oplossing nog niet... Edit: - Dit geld enkel voor de AGS missies in Deimos. De rest kan men wel ticket van maken, echter we geven ze toch door aan GF gezien wijzelf er niks aan kunnen veranderen helaas... Graag dus alles wat niet lukt/wil hier vermelden.
-
[TOT: 1.136.135.000] King the Fonzzz [AGG] vs. Spatlas [ATLAS] (A: 185.577.000, V: 950.558.000)
PostZo ken ik je weer.... Lekker ouderwets!!!! Mooie klap. pinned
-
sortering van planeten
Independence - - Spel
PostAl een ticket aangemaakt? Zo nee, graag doen
-
Reward System event
PostHet nieuwe systeem zal vanaf 3-12 rond 14:00 uur online gaan. Dit zal 2 weken duren en dus eindigen op 17-12 rond 14:00. Nog een aanvulling voor de tiers: 5 Tiers. Daily tritium limit: 1.000 Tier 1: 2.500 tritium Tier 2: 5.000 tritium Tier 3: 7.500 Tritium Tier 4: 10.000 tritium Tier 5: 12.500 tritium The reward event is starting in all live servers on Thursday 3rd of December at 2 PM server time. It will last for 2 weeks, ending on 17th of December at 2 PM server time as well
-
Uni3 stats discussie
Independence - - Algemeen
PostGraag ontopic, dus welke specs je wil. Volgende krijgt direct warning per onnodige reactie die gegeven wordt.