Search Results
Search results 41-60 of 126.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
visuele update
L.J.E - - Ideas Planet
PostJa, gewoon Ogame voor PS4 Pro. Beetje in UHD raiden. 50 euro, dan nog ultimate edition voor 30 euro meer. Dat je dan voor 50 euro aan DM.krijgt.
-
NINJA [TOT: 170.599.000] wolverine [LOT] vs. Terra [GZV] (A: 137.433.000, V: 33.166.000)
L.J.E - - Rustplaats
PostHadden die 12xxers nou echt nut?
-
aanvals vrije zone
L.J.E - - Ideas Planet
PostJullie kunnen hem wel uitlachen, maar doordat iedereen elkaar crashed loopt dit spel leeg!!! Fuck fleetsaven, dit idee is goud
-
Een met dit topic hoor, vooral om de content dan om het nummertje ja. Alsof iemand dat boeit, behalve Bolder dan Quote from Bolder: “KIJK NU..!!! Als Bolder het onderwerp op het forum zet dat hij zijn post's mist en zegt dat het niet om de postcount gaat maar over de, zoals Tuin het omschrijft, waardevolle post's, dan komt er ineens een aardig antwoord!!! Vervolgens gaat het los en gaat het dicht!! Hoe moet je vertrouwen blijven houden in het Team??? Sluit me dan ook bij Leg aan. ” Jij hebt echt…
-
IPR 2.0
L.J.E - - Ideas Planet
PostSlecht idee, komt er gelukkig toch niet in.
-
Alsof iemand cared dat het dicht mag van Boldertje, topic is niet speciaal voor jou gemaakt hoor. Maarja deal der maar gewoon mee. Hoop dat je steun kunt vinden in deze moeilijke tijden.
-
Bolder: Droog je tranen jongen.. Je bent een grote knul nu, alles wat je niet dood maakt, maakt je sterker!!! Kop op! Schouders hoog! Je hebt 99 problemen, maar GameForce is er geen.
-
Hebben ze nou ook alle oude warns verwijderd? Vraag t voor een vriend
-
Quote from fearlessz: “Quote from Robbendinho: “Het spel (dus de unies) zijn minder dood dan dit forum. Ik had een samenvoeging zeker zien zitten. Dan maar over op Engelands ” Prima, Maar zolang er nieuwe uni's geopend worden en de post in de nieuwe universa's om je oren vliegen is het forum niet helemaal dood. Dus ook hier weer, zolang er nog steeds gepost word zullen er nieuwe verbeteringen zijn. Wij leven in een 24/7 maatschappij, het is gewoon niet maar als voorheen, het levendige forum.Maar…
-
Wat is er veel belovend aan? Wat is er uberhaupt veranderd behalve dat het er wat anders uitziet? Een forum blijft een forum. Niet dat het mij veel uitmaakt maar, om voor dit allemaal oude posts te verwijderen is een beetje..
-
bijdrage
PostMaarja, nu ziet het board er helemaal uitgestorven uit. Misschien is dat waar ze voor gingen.
-
bijdrage
PostTenminste is het nu wel een correcte afspiegeling van het aantal bewaarde posts. geen idee waarom ze al die oude posts en users überhaupt verwijderd hebben. Zelfs mijn oude inbox was leeg. Archiveren snap ik nog wel, maar verwijderen? Kan me niet voorstellen dat het om geheugen te doen is, wat characters in een MySQL database. Met al die DM sletjes, houdt 't zich wel draaiende hier.
-
aanvalsblokkade
PostMisschien de anti aanvalsblokkade officier een idee?
-
aanvalslabel
L.J.E - - Ideas Planet
PostGoed idee, je moet dan ook automatisch een deel van de winst krijgen, desnoods dmv een officier.