Search Results
Search results 41-60 of 402.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
[TOT: 19.731.553.000] Original Gangster [Predator] vs. Nexon (A: 1.969.851.000, V: 17.761.702.000)
PostDoor alle nieuwe updates kom ik alleen nog af en toe uit vm en gisteren lag Nexon lekker off te zijn.. hij had flink doorgebouwd Wil eigenlijk niet posten, maar omdat het gevecht weer een aantal secondes bij aankomst bleef hangen is ontsnappen nog steeds mogelijk als er veel aantallen in het spel zijn en dat wilde ik ff laten weten. De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 21-06-2020 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Original Gangster [Predator] ________________________________…
-
[TOT: 1.977.455.000] Applejack [MLPF] vs. Kaiser Chief [Bananana] (A: 50.141.000, V: 1.927.314.000)
PostIk heb nog zakdoekjes over en doe met je mee Doc. Ooit zo'n leuk spel bruut verkracht. Lekkere winst Mr Saw hf ermee
-
Goed bezig Buckert Hf met de winst! Gl @ rb def
-
lekkere def slap en winst Gl @ rb Noodle
-
zoals ik al zei, je bent een beetje dom vogel, jij valt mij aan, maar dat zal je wel niet snappen.
-
[TOT: 17.407.880.000] Admiral Adama vs. The Script [TROL] (A: 3.411.125.000, V: 13.996.755.000)
PostQuote from Ind0: “Quote from Legend.bdr: “Voorbij gaat niet man, als er nog een klasse is na die 2, dan is het wel heel erg gesteld met sommige ” Hadden we in 10 ook niet een werkwoord van Swami gemaakt? Als iemand paar keer kort achter elkaar was neer gehaald, dan was die geswamied? Toch? OT: lekkere hit, vakhopmodestyle altijd goed ” Klopt helemaal Ind0 Er komt vast wel weer een vm hit aan 1 dezer dagen
-
Quote from Vogel: “Wel grappig allemaal xD ik roep weken niks anders dan dat indep alleen maar pushhits kan maken.. word toch ook niet om gejankt..... het geval hier is dat jullie je snel in de underdog positie willen kruipen... en indep afgelopen week iedereen wel een keer gehad heeft van jullie alliantie.. en dan maak je een hitje terug en dan roep ik ook wat (in sarcasme) en begint de ene nog harder te huilen dan de anderen... nou nou nou... teamlers zijn gewone spelers die ook wel eens wat v…
-
Quote from Gorilla: “Atlas ga vmode dan dikke loser ” Kijk je in de spiegel? Lekker slapje. En Atlas, tijdens versturen van expo op enter blijven rammen, dan zitten ze op dezelfde seconde. Stoppen met dit spel is het beste wat er kan gebeuren want ogame is ogame niet meer.. dit spel wat over is gebleven is een slap aftreksel en de bedoeling van een gratis spel is om zoveel mogelijk geld te verdienen en mogen zij dit spel daarom blijven verkrachten. Het go team wat er tegenwoordig is moet je maar…
-
[TOT: 17.407.880.000] Admiral Adama vs. The Script [TROL] (A: 3.411.125.000, V: 13.996.755.000)
PostVoorbij gaat niet man, als er nog een klasse is na die 2, dan is het wel heel erg gesteld met sommige
-
PostQuote from Caspertvanmierlo: “Beetje zure reactie Elsa. Ik kan me herinneren dat jij bij aanvang van deze klassen een generaalsklasse had en omwille van inkomsten bent veranderd. Om vervolgens met 400k ic (die je zeer hoogst waarschijnlijk ook hebt afgetikt) te gaan expo’en. En als jij een kansje zou zien of krijg gooi je bij mij ook een ploffer innerstelsel en tik je spronger af. Net zoals script vanochtend deed. nee, jullie staan aan de verkeerde kant van de score en de enige reactie die je ku…
-
PostLekker hitje, abbo'tje op script genomen begin van het jaar? Hf met de winst Gl @ rb Script
-
Quote from Smeagol: “Quote from Buckert: “Quote from Smeagol: “Quote from Buckert: “Mooi om smeagol eens aan de juiste kant van de hof te zien ” daarom speel ik ook altijd en ben jij altijd blauw schijtert.. ” Haha ontzettende loser die je bent Niet zo happen joh. ” ga lekker met je emmertje spelen.... ” Speel je om aan de verkeerde kant van het hof te staan? Lekkere slag en winst
-
Uit het hart, niet uit het oog Lekker die bult gsjes Gl @ rb funk
-
onterechte ban
PostQuote from Obi-Wan Kenoobi: “wrm wor k gebanned voor taalgebruik als die tyfes cheaters, botters, scripts lekker hun gang kunne gn. is gwn een corrupte bende hier... ingrijpe! ban eens de valsspelers ipv spelers die leuk wille spele en alles zelf doen... logisch da dat soort spelers boos worre ” En nog moeten afvragen waarom? hahaha
-
[TOT: 31.658.591.000] Zipper [Predator] vs. Twisted [FREE] (A: 5.052.176.000, D: 26.606.415.000)
PostWhoops Had maar geschroot, dan had die er meer aan xD Lekker gedaan en gl met wat je gaat doen Dizzy.
-
Juist, daar wordt de vloot dus gewoon weggehaald omdat die eigenlijk gewoon gesloopt is. In mijn beleving snappen ze daar het spel en wat er normaal gesproken gebeurt als iemand er 2s achter een vloot zit. Goed om te zien man, maar dit veranderd mijn mening niet dat het spel nooit meer hetzelfde gaat worden en als het de richting op gaat wat je ziet in andere topic met training levels etc, dan is het een mooie tijd om eruit te stappen en account in vm te knallen.. komt er alleen uit om te halten…
-
Expogame
PostLeuk uitgewerkt en dat je er de tijd voor neemt, maar als ik het goed begrijp kan je nu dus alleen maar op aanvals missie gaan met expo als je de training levels omhoog hebt gedaan? Dan krijg je dus altijd gs wanneer je launched op expo? Snap niet zo goed waarom ze dit spel op deze manier verpesten, maar dat is mijn persoonlijke mening.
-
@Lord @Yoshi @ht De situatie, de eerste keer dat het gebeurde, was zo dat er een bug was waar betrokkenen open en eerlijk over hebben gecommuniceerd met het team. Er is daarbij vastgesteld dat het om een bug gaat aan de kant van GF, geen opzet vanuit aanvaller of verdediger. Dat betekend dat er in die zin geen bug-abuse is en geen reden om een van beide partijen te straffen of te benadelen. Wat echter wel is bepaald, is dat het opstrijken van het vlootkerkhof naderhand wel bug-abuse is. Er is re…