Search Results
Search results 121-140 of 402.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
lekker winstje heur en bedankt! Joost Gl met sparen en de rebuild is zo gedaan
-
Lekker winstje zo hf spending Gl @ rb
-
Hij is net zo blind als jij domineert Gorilla. Domineer je al ergens of niet? Lekkere winst gepakt Unleasher, Gl @ Rb
-
lekker winstje heur meer van dit!
-
Dus je stuurt 1 recje op 10% puin en dan komt iemand vliegen xD Hoe komt iemand aanvliegen als je 1 recje wegstuurt en waarom heeft hij geen vrachters als hij op een beetje gs vloog? Snap er de ballen van.. een rec zorgt ervoor dat iemand gaat vliegen op een bergje gs met zijn halve vloot plus rec en dag erna gaat de rest neer want hij was vm vergeten xD kon je er niet een ander verhaal van maken, dit klinkt zo ongeloofwaardig. Zie niet echt in hoe iemand komt vliegen als er een rec op 10% wordt…
-
Jullie eindigen nog met alle haters... Beetje jammer dat jullie truck hebben misbruikt en kapot maken wanneer jullie dat willen. Matige hit, leuke winst. Veel plezier ermee he..
-
Boefjes, lekker winstje hf spending Gl @ rb Ezra
-
Ouwe luckert xD Hf met de gsjes
-
lekker gedaan dames Mooie winst er ook bij! Hf spending
-
Spioneren van positie 16
Legend.bdr - - Spel
PostMisschien niet.. Je kan nl die plek scannen en op sommige plekken ligt puin die kan je ophalen met navigators. Niet overal ligt puin, maar ik gok dat als iemand vaak expo doet en nooit puin ophaalt dat er aardige bergjes kunnen liggen her en der door het universum. kijk hier bv ligt puin bij. Speler space Klasse: Geen klasse gekozen Kans op contraspionage: 0 %Je spionage neemt geen enkele verstoring in de atmosfeer waar. Activiteit in het laatste uur is zo goed als uitgesloten. Grondstoffen [lis…
-
ha ha still loving it.. Ik stel voor dat er popcorn emo's komen Misschien is het wel handig om pas na 12 of 24 uur na het kicken van iemand die persoon aangevallen mag worden door oude alliantie. Hoe ik het zie is dat elke in vm staande vloot nu eruit gehaald kan worden, gesloopt kan worden onder het mom van hij moest weg want hij viel de verkeerde aan, keek een alliantie lid scheef aan en dat viel niet goed of wat voor reden je maar wilt.. xD Voor truck erg jammer, maar hopelijk kan hij nog iet…
-
Jezus, roestige boel zeker die werf van jou Lekkere winst zo man Ezra, Gl @ rb man
-
Zaphod beeblebrox for president! Ik ga nog een bakje popcorn maken. ==Yoshi [18/2-2020 23:35] warn voor off-topic
-
Tis niet de no1 hit van .NL fire rain. Door zoveel puin de meeste winst, maar niet qua grote van de slag. Wat DJ zegt, als je op een planeet vliegt en je ziet iemand niet aankomen, dan doe je zelf ook wel iets verkeerd xD Zonde van de manier waarop, maar de winst is wel bizar. Truck Gl met wat je gaat doen.