Search Results
Search results 161-180 of 402.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
[TOT: 7.371.789.000] Zaphod Beeblebrox [SpG] vs. Pertur4bo [NBAM] (A: 587.595.000, V: 6.784.194.000)
Legend.bdr - - Rustplaats
PostDit is beter Zappert Nu in andere uni's alles nog een beetje heel houden xD Hf spending
-
Matig winstje Nick.. Nu die andere dingen bijbouwen he meer van dit!! Gl @ rb def
-
Handelaar
PostGeen SAD politie, dan krijg je dat xD
-
Lekker bezig weer is het niet gewoon swami die erop zit? Gl @ rb iig
-
Goed bezig! Klein maar fijn winstje Gl @ rb Frank
-
Geen klasse keus
Postik dacht dat het ergens in 2042 open ging
-
Geen klasse keus
Postbij andere uni's kwam een popup en bij gemini niet xD Dus ja, net aan 1 koffie gehad en dan heb je sneller hulp nodig
-
Geen klasse keus
PostHi, Wat nou als je in 1 uni geen klasse keus hebt? Ik heb geprobeerd 1 van die nieuwe bootjes te bouwen via werf, maar geen enkele keus wordt gepakt omdat er geen klasse is geselecteerd. Wat nu? Btw, betreft Gemini. Edit: hulp gehad, is opgelost.. mag dicht Boven in je scherm naast dm functies, commander etc.. daar zie je een groot vraagteken als die velden niet automatisch tevoorschijn komen waar je op kan drukken.
-
[TOT: 1.216.355.000] Scaapiee [BIRDs] vs. ROEL [GZV] (A: 140.265.000, V: 1.076.090.000)
Legend.bdr - - Rustplaats
Postlol, altijd fun als iemand helemaal niets kan doen tegen een aanval.. wachten tot je gesloopt wordt Lekker winstje, hf ermee
-
[TOT: 3.797.423.000] Devilworm [Predator] vs. Cannondale [FREE] (A: 520.003.000, V: 3.277.420.000)
PostLekker gedaan hoor, vooral na die reactie xD Hf met de winst
-
Werking marktplaats?
Legend.bdr - - Spel
PostIk gok dat zij deze functie zelf ook niet snappen. En wat ik me afvraag is waarvoor tax moet worden afgedragen? Wat gaat gf met onze gs gaat doen? tax afdragen in een spel, dat slaat echt helemaal nergens op. Of gaat gf nieuwe asfalt leggen op de interstellar highway of een brug van maan naar planeet.. ik zie het nut er niet van in.. nu worden gs ingehouden omdat? Mja, dat is vrijwel altijd, uitleg is er niet tot minimaal en dat moet je allemaal maar snappen.
-
Deff bssh[TOT: 930.186.000] BeLikeMe [SpG] vs. Fatboi Cartman [NGM] (A: 14.535.000, D: 915.651.000)
Postbeetje kansloos defjes bashen voor winst. hf spending
-
Zelf posten, not done.. Ik zal een proef pakket opsturen met zakdoekjes. Lekker vloot bouwen en terug pakken, niet hitjes posten die je niet maakt. Mocht je ze goed vinden en je vind het lekker ruiken, neem jaar abbo , dan ben je voordeliger uit.
-
Netjes dames Hf met de winst gl @ rb def
-
Lekker weer zippert Beetje jammer dat je zo laag en me geen tax mag betalen xD Gl @ rb def