Search Results
Search results 761-780 of 1,000. There are more results available, please enhance your search parameters.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Leuke slag heren. Zal ik er maar een stickertje op plakken dan...
-
Gewoon fleaut blijven pompen en neer blijven halen Stickied
-
Leuke hit. Pinned
-
aanvalsblokkade
PostQuote from barcodeplayer: “Quote from Hysteria: “Quote from JazztheJack: “weg maankansen ook in Izar. Die 08:00 aanvalsblokkade slaat nergens op naar mijn mening.. ” De maankans aktie is een dag verlengt.Alle vloten zijn terug geroepen..stel jij moet werken of wat dan ook en je hebt je vloot gesaved tot morgen. Je bent in de veronderstelling dat je vloot veilig is. Je logt morgen in en...oeps je vloot is weg terwijl jij netjes hebt gesaved... ” stel je hebt net een maan geknald, je hebt 15 rips …
-
Quote from Caspertvanmierlo: “Maar ik vind dit soort teksten toch een beetje vreemd op een forum Dan kom je hier niet regelmatig :P En nog vreemder dat deze worden gedaan door een SGO (van een anderen unie?) Knigge is al een poosje geen teamler meer. Hij weet echt wel wat kan en wat niet kan En het allervreemdst dat deze uitspraak dan ook nog steeds te lezen is hier in deze discussie Omdat het sowieso niet persoonlijk opgevat hoeft te worden? Ik zag meteen dat het met een knipoog is naar de spel…
-
Achja, dan vraagt ie er gewoon om als je zoveel gs erachter hebt liggen Stickied
-
[TOT: 149.000.000] Barney Stinson [TRC] vs. Captain Pierre [Motu] (A: 26.970.000, D: 122.030.000)
PostQuote from Barney stinson: “als ik goed gelezen heb is dit een top10 maar kan verkeerd zitten. ” Goed gezien Stickied
-
Gewoon er doorheen knallen stickied
-
Rdet
PostWelkom terug gozer. For old times sake
-
Handelswaar & Diplomatie Regels Staat nergens vermeld dat er aan eisen voldaan moet worden om de oorlog te kunnen beëindigen, dat is enkel wat spelers zelf erop kunnen naleven aan de hand van eventuele gestelde eisen. Hierom is het opzetten van een oorlog zonder eisen dus ook gewoon geldig. Bashen toegestaan vanaf 11 juni 2019 om 7:22 uur Succes
-
[TOT: 9.050.437.000] Yoshi [JIGSAW] vs. Ariana Grande [NPK] (A: 1.894.714.000, D: 7.155.723.000)
PostDie gek gaat helemaal los hierzo. Ff 3,5 miljard winst. Stickied
-
Wel netjes afgehandeld Stickied
-
Het mooiste van de slag is je signature Stickied
-
Lekkere nummer 1 solo te pakken. Stickied
-
Kom je zo weer bovenop Goofy... Stickied
-
Dikke winst te pakken man. Geniet ervan. Stickied
-
[TOT: 2.512.393.000] Equilibrium [LOT] vs. MightyMike [D and P] (A: 501.589.000, V: 2.010.804.000)
PostDas wel een mooie hit en een dito winst. Stickied
-
[TOT: 307.483.000] DeGroteJamesCameron [Playbook] vs. Nimitz [KDP] (A: 32.963.000, V: 274.520.000)
PostLekkere winst te pakken man.