Search Results

Search results 181-200 of 937.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• Zagadra 170m punten

Jillian - - Account aangeboden / ruil

Vergeven / slotje //edit Slotje 26-04

• Goedemorgen, Na het netwerk onderhoud, wat niet verlopen is zoals gepland is er een attack blokkade geplaatst tot 18:00 Met vriendelijke groet, OgameNL Team

• Maintenance verloopt niet zoals gehoopt; informatie is nog onduidelijk.

• On Monday, 25 of April, between 6:00 and 9:00 CEST, we will have a network maintenance. During this time OGame game rounds might have a short downtime or degraded performance. Any interruption should not be longer than a minute. Excuses voor de late berichting

• Quote from Kamikaze: “Beter DDD niet uit je lijst kunnen verwijderen... maar dat is achteraf. ” Gezien de slagen van DDD had dat denk ik niet veel uitgemaakt hoor Jammer Vogel, Gl verder met wat je besluit te doen!

• Quote from Kamikaze: “Non de ju... mooie winst! @DF, succes met sparen Pinned ” Ja, elke keer als die astro in de buurt komt dan verzaak ik weer, dit is al de 2e keer

• Met de paasbrunch toch iets vergeten; Heeft er nog lang gelegen, sinds uur of 12 Mooi gespot, glrb me. ooit, denk ik.

• April 20: Versie 8.7.0

Jillian - - Nieuws - Spel

Beste spelers, Woensdag, 20 April, zal het spel worden bijgewerkt naar versie 8.7.0 Deze update zal in 2 fases uitgevoerd worden - om 10:00 CEST, Ogame.org en de graveyard - om 13:00 CEST, alle andere communities/servers - Een probleem werd opgelost waarbij planeet tooltips zichtbaar bleven nadat de speler er niet langer overheen bewoog. - Een probleem werd opgelost waarbij alliantie-uitnodigingen en kicks leidden tot doorlopend laden - De kleuren op de topscore wisselen nu correct tussen zwart …

• DM banner

Jillian - - Klachten en bugs

Ahoy! Tomorrow, 12 do April, at 10:00 CEST the PTS game rounds will be updated to version 8.7.0-rc2. The only fix added besides the mentioned ones on 8.7.0-rc1 is: - Fixed an issue on phone and tablet where some banners would be overlapping the game, making it difficult for users to play Dus er is weer een fix-update die hier betrekking tot heeft; Rolt morgen de test server op, dus misschien binnenkort eindelijk een oplossing!

• Het laat wel zien waar het niveau op spica heen gegaan is, als deffbashes de moeite waard zijn geworden om te posten - zelfs als ze eigenlijk niets voorstellen Glrb Droog, en uhh, toppe slag smurf

• Zagadra 170m punten

Jillian - - Account aangeboden / ruil

hik al een tijdje aan tegen de hoeveelheid actieve accounts, deze stond op de agenda om "voor eeuwig in vakantie modus" te gaan; dus mag die weg. nog 1 mil dm, ca 2 weken commander/offi, 6 weken expo/vloot dingen en een vrij gul gevulde inventaris. (oa 2x ontdekker 1x verzamelaar 1x generaal) geloof dat infocompte niet echt fouten heeft gemaakt; kan alle kanten op met t acc. nog 2 herplaatsingen over vanwege merge. eea eruit geknipt, want limited aan post formaat. Account details of Al Capone un…

• Login events

Jillian - - Nieuws - Spel

korte vertaling: Login even is gedeactiveerd vanwege, jawel ik zeg het: Bugs. Op nieuwe servers zou het "naar behoren" moeten werken. Due to some issues with the Login event it is deactivated on the old servers for now. We will let you know when it will be activated again on the old servers. It should be working without issues on universes open today.

• heb je de deutkosten van dat misvliegen toch nog ergens opgehaald! glrb deff

• Paasevent 2022!

Jillian - - Algemeen

Dames und Heren, Je mag maar een keer meedoen; posts die worden aangepast kunnen we niet veel aan doen, maar graag het bij een bericht in dit topic houden. Hys liked de posts die verwerkt zijn; als mensen 3 vakken kiezen, en 2 ervan zijn al gebruikt, dan heeft die dus 2 vakken waar diegene geen prijs op kan winnen.

• Als iemand aan het erplaatsing is naar coords waar jij op gezet bent, dan faalt diegene zijn herplaatsing; maak even een ticket, dan kunnen we het naar @Lorovus doorzetten want het is een rare bug die ik nog niet eerder gezien heb deze merge

• Deftige hit, niet dat er skills aan hangen; Courage en Klappert hadden best wel een "onsloopbaar" vlootje liggen voor non-ags deimos. Dat de slag ruikt; ja. Echter is dat natuurlijk onderdeel van het spel. Een alliantie is maar zo sterk als de zwakste schakel, en als een besluit te vertrekken; dan is die balans waar je eerder veilig was, gebroken. GLRB courage, en tot de volgende keer Klapstoeltje,

• DM banner

Jillian - - Klachten en bugs

@Independence hoi! het is iets wat, jammer genoeg bekend is. En zal wederom een melding maken;

• specs van doeluni

Jillian - - Spel

Quote from paul-maximilianus: “Volgende merge is de hele boel naar .org denk ik. Prima vind ik. ” Tegen de tijd dat we weer aan de beurt zijn voor een merge hebben we weer 15+ servers hoor

• Herziening (v)-mode deel II

Jillian - - Ideas Planet

vmode play, vmode heroes vmode fleeting blue players heb meerdere synoniemen ervoor gezien, denk dat vmode play het meest herkenbaar is.

• Herziening (v)-mode deel II

Jillian - - Ideas Planet

Vroeger was er het Origin board voor uitgedachte plannen; zal eens kijken of dat nog bestaat. //edit laatste post october vorig jaar en bijna alles staat op slot voor nieuwe posts. Dan blijft Hysteria's weg zoals hierboven beschreven een optie, eventueel is het suggestie forum op board.en.ogame.gameforge.com/i…hp?board/653-suggestions/ te gebruiken, dit is de "officiele" vervanger van het origin board.