Search Results
Search results 661-680 of 937.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
[TOT: 86.645.000] INSIDIOUS-RIPPER [F-E-L] vs. kale [LmS] (A: 5.365.000, V: 81.280.000)
Jillian - - Hall of Fame
Post@Spacefighter Het houd niet op, niet vanzelf glrb, maar weer
-
Blijmakers!
Postsuperthumb.gif Speel niet in pegasus tho.
-
[TOT: 742.943.000] Gsus-sees-us [Pirates] vs. Angel of Death [Playbook] (A: 160.526.000, V: 582.417.000)
Jillian - - Rustplaats
PostQuote from Gsus-sees-us: “Quote from Jillian: “paar uurtjes na de slag de ban in, curiouuuuss curiouuuus ” Vermoeiend dit.. Zulke opmerkingen zijn karaktermoord. Heb een ban omdat minimaal 1 GO zijn of haar onderzoek niet heeft gedaan. Laatst heeft een lager gerankte speler me geholpen met naraids omdat ik even vracht tekort kwam. Deze aanval ging in AGS en deze persoon is hiervoor rijkelijk beloond door mij, maar heeft uiteraard een deel van de opbrengst naar mij gestuurd de ochtend na de slag.…
-
[TOT: 742.943.000] Gsus-sees-us [Pirates] vs. Angel of Death [Playbook] (A: 160.526.000, V: 582.417.000)
Jillian - - Rustplaats
Postpaar uurtjes na de slag de ban in, curiouuuuss curiouuuus
-
Jillian - - Rustplaats
Postjammer Angel, kom je wel weer overheen, glrb
-
[TOT: 131.708.500] postduif [SpG] vs. plopkoek [NBAM] (A: 26.940.000, V: 104.768.500)
Jillian - - Hall of Fame
PostQuote from BeLikeMe: “Quote from ReformeD: “Quote from BeLikeMe: “3 weken ongeveer ?? maar das niet jou probleem toch ??lekker duifie! ” Ik bedoel maar te zeggen.. wel een grote mond hebben en anderen noobs noemen maar zelf niet durven spelen. ” met saxxor had je het over respect hebben nou weet je niet wat er met mij aan de hand is dus hou dan ook je mond dicht! sorry duif voor het vervuilen ” Saxxor is ook iemand die respect verdiend. Jij niet. Daar is alles ook wel mee gezegd denk ik. De bijn…
-
Quote from dutchpride: “Lijkt me een leuke taak voor de Go's al die IPRS optellen en uitrekenen wie wat moet vergoed krijgen XD IPR moet natuurlijk ook gewoon vergoed worden. ” Go's die winstverdeling maken? Ik heb nog nooit een GO een winstverdeling voor mij zien in vullen. Kan je die ergens kopen?
-
Merge van Fidis
PostQuote from GGMM: “Quote from Jillian: “eerst noem je hem nog een vrijwilliger, daarna doe je alsof die persoon in loondienst is. Over blok voor je kop hebben gesproken ” Het is beide werk. Quote: “Werken (arbeid) Werken is het aanbrengen van wenselijk geachte veranderingen in de omgeving door menselijke activiteit. Werk kan zowel lichamelijk als geestelijk zijn. In economisch verband spreekt men van arbeid. Er wordt onderscheid gemaakt tussen betaald en onbetaald werk. Onbetaald werk voor derden…
-
Merge van Fidis
Posteerst noem je hem nog een vrijwilliger, daarna doe je alsof die persoon in loondienst is. Over blok voor je kop hebben gesproken
-
wakker worden met 700 berichten. pfff mooi om te zien dat dat vlootje nog ergens voor gebruikt wordt
-
metaal naar kris is ook wel te doen
-
volgens mij lopen de kosten voor deut via de handelaar van 5-3-1 t/m 3-2-1, overigens; zijn die exacte waardes echt heel belangrijk? deut kopen met de handelaar gaat je altijd kosten.
-
deut kopen met de handelaar is op zijn best 3-2-1, anders alleen maar slechter.
-
heeft even mogen duren nadat die gespot was, maar uiteindelijk toch gelukt, mooi! Deut, volgende keer gewoon vmodes aantikken wanneer IRL naar boven vliegt! je ben veel tussendoor wezen kijken, die extra handeling had ook gekund!
-
je hebt de enerige nodig om het te onderzoeken, vanaf het moment dat je het onderzocht heb, heb je de kennis. Echter ben ik het met je eens, als het onderzoeken al zoveel energie vereist, zou het in praktijk brengen (sterren bouwen) dus ook energie vereisten. Of het hele onderzoek is om het met weinig energie toe te kunnen passen
-
Deut vs Deut, das wat we graag zien. Gezien de hoeveelheid deut die meegenomen is in de raid, damn. Hij had echt deut nodig.
-
Bier
Jillian - - Space tavern
Post[url]https://www.youtube.com/w…-M&feature=youtu.be[/url]