Search Results
Search results 321-340 of 903.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
lekkere hit weer hoor
-
Poll2021
SailorTwift - - Algemeen
Postper welke datum komt de specs aanpassing
-
mooi gedaan, hele dag aant werk geweest dus alweer vergeten dat ik zoveel had liggen ik duik ff in vm heb het te druk haha
-
Quote from BeLikeMe: “Quote from Azenomei: “Zielige v-hop shit show. Als het inderdaad nr1 NL is, dan is het niets waard. Nog een beetje liegen over de overduidelijke spio rondes die door andere flapdrollen gedaan wordt zodat je weer lekker lui uit de smurf kunt komen. GL@VM voor zippp GL@RB voor klapstoel. ” zielige acc sourche hit bedoel je ?vhop of nr 1 hit mooie slag zipp jij hoef nie meer te saven ” als je nou ook gedurfd had om zo'n grote bek in mijn gezicht op de meeting te hebben, dan ha…
-
ja zeer mooi gespot en goed opgelet, ik had 5 min voor je spio gerefreshed en ging een potje league of legends spelen xD ik had ook nog niet gezien dat je uit vm gekomen was haha, ach ik heb de ruimtewerf plus een hele zooi puin en mijn expo vloot nog, dus dat komt wel goed, succes met de winst
-
Uni spec polls
SailorTwift - - Algemeen
Posthet is heel simpel, als het meerendeel stemt voor een lagere vlootsnelheid of ecosnelheid, gewoon lekker stoppen
-
dikke worst case, maar de winst mag er nog steeds wezen De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 17-01-2021 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Klapstoeltje [RoT] ________________________________________________ Zwaar gevechtsschip 1.016.413 Kruiser 1.007.555 Slagschip 601.926 Interceptor 602.508 Reaper 360.194 Pathfinder 1.003.100 _________________________________________ Verdediger Harrybob [ShadowRe] ________________________________________________ Klein vrachtschip 32.231 Gro…
-
lag lekker te slapen achter zijn defje De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 17-01-2021 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Klapstoeltje [RoT] ________________________________________________ Bommenwerper 15.629 Vernietiger 130.775 _________________________________________ Verdediger MacLuit ________________________________________________ Groot vrachtschip 400 Licht gevechtsschip 28.084 Zwaar gevechtsschip 106 Kruiser 1.060 Slagschip 2.120 Bommenwerper 53 Zonne-energiesatelli…
-
Moest ook hier maar weer eens wat gaan doen, beetje vrachters met wat gs, leuk snackje gl@rb De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 17-01-2021 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Klapstoeltje [RoT] ________________________________________________ Interceptor 15.000 _________________________________________ Verdediger Stroopwafels ________________________________________________ Groot vrachtschip 13.037 Ster des Doods 1 _________________________________________ Na het gevecht ..…
-
wat een gehuil weer zeg, wees gewoon sportief... mooie hit DDD
-
terugkomende expo vlootjes gok ik, amper gs helaas, maar de winst mag er zeker zijn. De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 12-01-2021 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Klapvetjes [FPR] ________________________________________________ Interceptor 21.311 _________________________________________ Verdediger Kale [CCG] ________________________________________________ Klein vrachtschip 15.003 Groot vrachtschip 9.162 Licht gevechtsschip 15.001 Kruiser 1 Slagschip 18 Spionagesonde …
-
na mijn crash van de week heel druk geweest met mijn nieuwe baan en gezinnetje, nu in het weekend toch weer eens tijd om eens rond te koekeloeren De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 10-01-2021 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Klapvetjes [FPR] ________________________________________________ Interceptor 21.284 Pathfinder 2.533 _________________________________________ Verdediger Kale [CCG] ________________________________________________ Groot vrachtschip 6.644 Licht gevec…
-
Quote from B-The-FearlesS: “:whistling: ” ik heb tenminste meer laten zien dan jij jij faalt alleen maar in alle opzichten, Gier en Knabbel zijn tenminste gerespecteerde spelers, dus met mijn nieuwe baan en toekomst vind ik het absoluut geen schande om door hun een keer gecrashed te zijn Zij kunnen tenminste ogamen, jij niet...
-
heel mooi gedaan boys, druk met werk, weinig slaap, veel leren voor examens en nieuw materiaal resulteert dus in het in slaap donderen, toch nog een leuke jumpstart mee kunnen plukken van het puin hf met de goodies
-
Vanmorgen werd ik wakker en toen zag ik een paar spios komen van Baboon, daar zocht ik verder niet veel achter, ik was net immers gerefreshed dus ik ging er vanuit dat ze dat wel door zouden hebben... echter verscheen niet gek lang daarna een rood lijntje, toen nog meer rode lijntjes... Baboon, Belastingdienst/Kale en Insidious dachten me te kunnen crashen... not today vervolgens 5 min voor impact een klasse switch naar generaal gemaakt, in de hoop de snelle boten van Baboon te kunnen timen (aan…
-
gespot, gewacht tot de 3 uurs reset, gelaunched, in slaap gevallen en wakker geworden met deze rapportjes XD De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 03-01-2021 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Klapvetjes [FPR] ________________________________________________ Slagschip 20.992 Interceptor 18.230 Reaper 1.447 Pathfinder 9.115 _________________________________________ Verdediger Drucocu [D-Sky] ________________________________________________ Klein vrachtschip 11.907 Groot vracht…
-
reccies gespot met wat gs op zijn maan... gelaunched, act afgewacht, hij heeft het puin door wat recs over te springen 3 min na de slag, welgeteld 9 seconden voordat mijn recs aankwamen xD De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 02-01-2021 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Klapvetjes [FPR] ________________________________________________ Interceptor 18.229 Pathfinder 8.963 _________________________________________ Verdediger Belastingdienst [CCG] ______________________________…