Search Results
Search results 341-360 of 903.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
lang niet zo groot als de andere die hier geplaatst zijn door mijn allygenootjes maar deze mag er qua winst ook wel zijn Gelukkig nieuwjaar iedereen De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 01-01-2021 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Klapvetjes [FPR] ________________________________________________ Interceptor 12.410 Pathfinder 8.661 _________________________________________ Verdediger Belastingdienst [CCG] ________________________________________________ Groot vrachtschip 1.9…
-
Quote from BeLikeMe: “@Dizzyje moe hem gewoon laten kletsen Joh reactie onder ze eigen bootjes geven kan die ook niet hij is hier gewoon aan het vervuilen @Azenomei [TOT: 34.167.162.000] Zippp vs. Vercingetorix [RoT] (A: 3.816.275.000, V: 30.350.887.000) dat is jou afdelen wel zo netjes om daar ook een reactie te plaatsen he @Zippy op naar klapstoel aub effe door bouwen ” wat denk je zelf grappenmaker
-
wat fijn dat je eindelijk je eigen niveau kan omschrijven, te dom om te poepen ben je zeker ja maar dat blijkt ook al wel weer uit je zorgvuldig opgebouwde statements van hierboven @ExXx OT: wat JamesC zegt, ben benieuwd wat er nu in zagadra gaat gebeuren, dit jaar heeft sowieso aardig wat drama geleverd daar.
-
Quote from BeLikeMe: “Quote from Klapstoeltje: “Quote from BeLikeMe: “Quote from Klapstoeltje: “@aanvallers, ik zou de gs als ik jullie was nog niet spenden, gezien er iemand mee vloog (trucker) die mogelijk last heeft van een bug (waar dingdongding ook last van had) en dus niet mee had mogen vliegen... dat zal eerst uitgezocht moeten worden ben ik bang. om de bug even toe te lichten: Dingdongding en Trucker hebben beide gebruik gemaakt van een Token om naar een internationale uni toe te gaan. E…
-
Quote from ExXx: “Quote from Klapstoeltje: “Quote from BeLikeMe: “Quote from Klapstoeltje: “@aanvallers, ik zou de gs als ik jullie was nog niet spenden, gezien er iemand mee vloog (trucker) die mogelijk last heeft van een bug (waar dingdongding ook last van had) en dus niet mee had mogen vliegen... dat zal eerst uitgezocht moeten worden ben ik bang. om de bug even toe te lichten: Dingdongding en Trucker hebben beide gebruik gemaakt van een Token om naar een internationale uni toe te gaan. Echte…
-
Quote from BeLikeMe: “Quote from Klapstoeltje: “@aanvallers, ik zou de gs als ik jullie was nog niet spenden, gezien er iemand mee vloog (trucker) die mogelijk last heeft van een bug (waar dingdongding ook last van had) en dus niet mee had mogen vliegen... dat zal eerst uitgezocht moeten worden ben ik bang. om de bug even toe te lichten: Dingdongding en Trucker hebben beide gebruik gemaakt van een Token om naar een internationale uni toe te gaan. Echter was dat niet volgens de merge regels dus b…
-
oeef wat een geweld, mooi uitgevoerd, zonde dat je vloot kapot is Gambit, @aanvallers, ik zou de gs als ik jullie was nog niet spenden, gezien er iemand mee vloog (trucker) die mogelijk last heeft van een bug (waar dingdongding ook last van had) en dus niet mee had mogen vliegen... dat zal eerst uitgezocht moeten worden ben ik bang. om de bug even toe te lichten: Dingdongding en Trucker hebben beide gebruik gemaakt van een Token om naar een internationale uni toe te gaan. Echter was dat niet vol…
-
dan vraag ik me echt af wat er gelegen heeft als je met zo'n bak kruisers aan komt vliegen xD, leuke ninja tho
-
heerlijk prakje hoor
-
[TOT: 1.051.778.000] Klapvetjes [FPR] vs. J4nniss4rY [OTTOMAN] (A: 129.547.000, V: 922.231.000)
Postja die zit voorlopig in smurfenland denk ik
-
[TOT: 73.928.125.500] Klapstoeltje [RoT] vs. Khamul [ShadowRe] (A: 6.766.274.000, V: 67.161.851.500)
PostIk werd gisteren aangesproken door Courage met het feit dat hij zeker wist waar Khamul gesaved zou hebben, dus ben ik het in de gaten gaan houden en inderdaad, nergens anders activiteit behalve van die maan.. ik ben normaal niet van de spontane moonblows als ik niet met 100% zekerheid weet waar de vloot gesaved is. 6 waves met 25 rips gestuurd na de serverreset. poging 1 en 2 kapot, 3e poging sterren heel en maan stuk. wekkertje gezet en gecheckt en Khamul had op spio missie naar slot 16 gesaved…
-
lekker hitje heurr niet teveel hits maken anders loop je te hard uit xD
-
Aanblijven "Beloningen"
SailorTwift - - Spel
PostQuote from Independence: “Nog onbekend.... Iig aan onze kant onbekend xD ” aah okee, ik zie graag de volgende lading rewards verschijnen hahaha Quote from gambit: “Zou wel top zijn als ze daarmee bleven doorgaan, echt een topactie. ” ja idd, super leuk initiatief
-
gespot, gesimt en gevlogen, kwam halverwege nog activiteit wat niet meer weg ging... 2 naraids zijn gesneuveld... maargoed dat is even 40mil winst minder... lange dag gehad na een lange nacht, dan wil je nog wel eens maandefjes over het hoofd zien en alleen maar kvtjes sturen xD De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 29-12-2020 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Klapvetjes [FPR] ________________________________________________ Licht gevechtsschip 306.960 Zwaar gevechtsschip 14…
-
Aanblijven "Beloningen"
SailorTwift - - Spel
PostHoi all, ik weet niet of ik het gemist heb of niet, maar ik had een vraagje over de beloningen die nu een aantal weken in het spel zijn, blijven deze beloningen in het spel of houdt het op gegeven moment op? Groetjes, Klappie
-
[TOT: 1.051.778.000] Klapvetjes [FPR] vs. J4nniss4rY [OTTOMAN] (A: 129.547.000, V: 922.231.000)
Postmaar weer eens een hitje gl met de rebuild! De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 29-12-2020 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Klapvetjes [FPR] ________________________________________________ Licht gevechtsschip 305.670 Zwaar gevechtsschip 13.548 Kruiser 50.727 Slagschip 20.486 Interceptor 10.449 Reaper 1.208 Pathfinder 7.468 _________________________________________ Verdediger J4nniss4rY [OTTOMAN] ________________________________________________ Klein vrachtschip 17.000 Gr…
-
[TOT: 3.578.572.000] Cheese Nugget [FPR] vs. JoDussy [ALPHA] (A: 647.529.000, V: 2.931.043.000)
Postlekker prakje weer hoor geen probleem, ik help graag haha
-
[TOT: 2.849.940.000] Klapvetjes [FPR] vs. Belastingdienst [CCG] (A: 535.011.000, V: 2.314.929.000)
Posthahaha ik ben een kerstliefhebber, ik hou van cadeautjes uitpakken en tja, als meneer denkt een uur ongestraft offline kan blijven
-
[TOT: 2.296.934.000] Klapvetjes [FPR] vs. Belastingdienst [CCG] (A: 477.300.000, V: 1.819.634.000)
Posthahaha Spacefighter XD die blijf je er maar in houden of niet xD
-
[TOT: 2.849.940.000] Klapvetjes [FPR] vs. Belastingdienst [CCG] (A: 535.011.000, V: 2.314.929.000)
Postennn hier gaan we weer, fijne kerstdagen iedereen De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 25-12-2020 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Klapvetjes [FPR] ________________________________________________ Licht gevechtsschip 201.167 Zwaar gevechtsschip 9.942 Kruiser 40.213 Slagschip 20.034 Interceptor 10.247 Reaper 1.076 Pathfinder 6.249 _________________________________________ Verdediger Belastingdienst [CCG] ________________________________________________ Klein vrachtschip 16.…