Search Results
Search results 561-580 of 903.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
lekker bezig pik
-
Quote from ReWinD: “Quote from Legend.bdr: “Wat DJ zegt, als je op een planeet vliegt en je ziet iemand niet aankomen, dan doe je zelf ook wel iets verkeerd xD ” De mensen die dit zeggen hebben hier helemaal gelijk in. Ik had er een lanx over moeten doen.Alleen was geen vijand in zagadra die uit VK-mode was in die tijd om mij een ninja te geven. Plus wie zou bij een vriend nou gaan halten? Mijn tijd dat ik paranoia was, dat ik zelfs mijn alliantie genoten niet vertrouwende zijn voorbij. Gelukkig…
-
Quote from Hitsugaya Toushiro: “Wil toch even zeggen dat we op deze slag niet bepaald erg trots zijn. Van mijn part had ik het niet eens als top10 willen laten noteren, maar de rest wilde het wel ( grootte van de slag en de winst ). Naar mijn mening ben je in een alliantie om elkaar te kunnen helpen waar en wanneer nodig. Niet enkel van 1 kant af moeten komen. Eerste zaak: Trucker valt oud alliantiegenoot van hemzelf aan. Deze zit in de wing alliantie, dus aanvallen doen we dan niet. Hierbij is …
-
Quote from bassie36: “Wat Lone Ranger zegt. Hilarisch hoe de aanvallers dit recht praten. Voor dit soort "slagen" zou een hall of shame moeten worden geopend op het board. ” lekker azijn blijven pissen jij tot jouw 2k rips op een ninja worden gepakt door een allygenoot, dan piep je wel anders en wil je ook wraak
-
Quote from Call of Duty: “Dus vlak voordat je gaat vliegen kick je Trucker uit je ally? misschien dat Trucker niet helemaal goed bezig is geweest met de ninja etc.. maar dit is gewoon keihard backstabben.. zou ik niet trots op zijn als ik jullie was! ” een koekje van eigen deeg noemen we dat.. hij zet een ninja in op een allymaatje, dan crashen wij dat allymaatje terug.. karma
-
Quote from Trucker: “Hmm, waar te beginnen? Bij mij is ogame altijd een fijn tijdverdrijf geweest, heb dan ook niets anders te doen. (blabla, korsakov, dat is wel geweten ondertussen) Volgens mij is ogame een spel waarbij je vrienden verdedigt. Dat heb ik in het geval van Alien toen ook gedaan. Als ReWinD (niet in mijn (ex)allie) slim was geweest had ie die slag tegen hem ook kunnen voorkomen door simpelweg de lanx te gebruiken. (ja die aanval was op een planeet van Alien) Wat mij vooral tegen d…
-
Quote from ReWinD: “Heren van Ex-play bedankt voor het vliegen. Hoewel ik weinig kon doen behalve deut leveren en mee reccen hadden jullie toch besloten om mijn rug te hebben. Ik ben zeker dankbaar dat uit jullie winst 20 miljard naar mij gaat om mijn rips opnieuw te bouwen. @trucker: Het is heel raar dat je dat je helemaal niks van je hebt laten horen toen je mij een backstab gaf. Wat je wel hebt gedaan is mij uit je vriendenlijst en mij op block gezet . De winst van de 2k rips vond je dus bela…
-
Quote from GeneralDuke: “Lekker boys! Mij werd wat in het oor gefluisterd dus dan kom ik even kiek’n. Zo’n slag met dikke winst, mooi gedaan. Blijkbaar zijn 5 vloten gewoon genoeg dus Het achterliggende verhaal is me niet helemaal duidelijk. Als ik het goed begrijp vallen Playbook-mensen niemand aan die in de wing zit, maar Trucker zit niet in Playbook dus die zou het dan wel mogen. Lijkt me best redelijk, maar dan riskeer je wel gesloopt te worden. Tsja. Hoe dan ook, lekkere winst ” Trucker zat…
-
ja het is een verhaal apart, maargoed, we hebben alles geprobeert om Trucker tot zinnen te brengen, dit lukte niemand... dus dan maar deze oplossing om de rips van ReWind te vergoeden.. Leuk genoodle sochtends vroeg haha, was gezellig boysss Trucker gl met wat je ook gaat doen
-
dat is een beste klapper om weer terug te komen in de uni!! zeker na een ban van ruim een jaar haha, op naar de volgende
-
leuke slag, maar waarom stuur je je vrachters mee? die zorgen toch alleen maar voor meer losses aan jouw kant...
-
huh? wil je mij niet associëren met hits waar ik niets mee te maken heb? -_-* maar leuke 2e hit, slordig van de verdediger. gl met de rb def
-
[TOT: 30.980.585.000] BeLikeMe [SpG] vs. PartyHatWurmple [TFL] (A: 4.462.999.000, V: 26.517.586.000)
PostQuote from BeLikeMe: “Quote from Klapstoeltje: “als de verdediger die vloot moet inleveren is het net zo fair dat de aanvaller de winst moet inleveren, niet strak genoeg getimed, waardoor de bug ontstaat omdat de verdediger er dus duidelijk in is geslaagd om binnen een paar seconden zijn vloot in veiligheid te brengen? maar volgens mij is er al druk onderzoek naar, dus laat het team zijn werk gewoon doen en een weloverwogen beslissing maken? OT: nogmaals, leuke slag, leuk winstje (mocht de slag …
-
Knigge
PostQuote from Lord: “Quote from Knigge: “Beste spelers, Na iets meer dan een half jaar heb ik besloten dat ik afscheid neem van het gameteam. Groetjes, Knigge ” Quote from Knigge: “Quote from Klapstoeltje: “Succes.. denk ik, 1+1 = 2, ik zie dit als gerechtigheid, en je weet zelf wel waarom ” Ik zal de waanideeën besparen jongen. Het heeft niks met jou te maken. ” Met andere woorden, het afscheid is een eigen keuze en daar kunnen we het dan ook bij laten. Het lijkt me overbodig om verder te proberen…
-
[TOT: 30.980.585.000] BeLikeMe [SpG] vs. PartyHatWurmple [TFL] (A: 4.462.999.000, V: 26.517.586.000)
Postals de verdediger die vloot moet inleveren is het net zo fair dat de aanvaller de winst moet inleveren, niet strak genoeg getimed, waardoor de bug ontstaat omdat de verdediger er dus duidelijk in is geslaagd om binnen een paar seconden zijn vloot in veiligheid te brengen? maar volgens mij is er al druk onderzoek naar, dus laat het team zijn werk gewoon doen en een weloverwogen beslissing maken? OT: nogmaals, leuke slag, leuk winstje (mocht de slag goed gekeurd worden)
-
PostQuote from Doc Holliday: “Mooie hit Nick, have fun with the goodies. Lijkt me niet dat dit ten koste kan gaan van de aanvaller als hij er echt zo strak opzat. ” nou blijkbaar kun je in 3 seconden gewoon je vloot springen, dus zou zuur zijn als dit ook ten koste gaat van de defender, puinsave tot daar aan toe, maar als je het presteert om binnen die korte tijd je vloot toch in veiligheid te brengen... Goed getimed BLM, mooi hit, Def gl met de rebuild