Search Results
Search results 641-660 of 903.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Quote from Peter Pan: “opzoek naar een leuk accountje in Japetus om mee te draaien in de top aardig wat ervaring en terug van weg geweest stuur maar Pmtje ” *KNIP* ][Lord][ [11-11-19 rond 21:30 uur] Dit lijkt mij niet de manier om met elkaar te communiceren. Voor deze reactie en de pm's krijg je een waarschuwing.
-
niet heel denderend veel tijd en zin meer in ogame in zijn algeheel, op aandringen van een maatje een accountje gemaakt en die heel rustig naar de top20 gemined. Je hebt 8 planeten, 28/23/22 erop en een tweetal planeten met 28/24/22. Geen vloot, overal een klein defje, aardige onderzoekjes. Doe maar een berichtje ofzo
-
Quote from Cathar: “zeer proper slag gier ” kun jij nog wat van leren ipv planeetproducties pakken Gier laat zien hoe het wel moet, ik was te druk bezig met de kleine ogame en een kleine van 11 weken oud gaat dus niet samen haha Doe wat leuks met de winst Gier!
-
[TOT: 175.294.000] Cathar [LEEUW] vs. Chief Ultraviolet [PANDA] (A: 23.152.000, V: 152.142.000)
PostQuote from Cathar: “Quote from Klapstoeltje: “kijk dit zijn fatsoenlijke hitjes ipv iemand zijn sats en gv wegbashen ” pffff, ben je er nog over bezig ? ik heb niet gebashed , ik heb 3 planeten aangevallen eenmalig en op ieders 5 mil winst behaald... wees blij dat ik niet voor minder langskom ...(uw def moet minstens uw dag productie kunnen beschermen HINT HINT) aja en voor je weer gaat beginnen over "bashen " hier is de link naar de termen, misschien kan je dan de juiste woorden is leren gebrui…
-
[TOT: 175.294.000] Cathar [LEEUW] vs. Chief Ultraviolet [PANDA] (A: 23.152.000, V: 152.142.000)
Postkijk dit zijn fatsoenlijke hitjes ipv iemand zijn sats en gv wegbashen
-
Quote from Terra: “proficiat met de kleine Klapstoel! Leuke slag ook, enjoy the goodies ” thnx! komt helemaal goed
-
na een periode van een maand of 3 in vm gezeten te hebben door de zwangerschap en uiteindelijk geboorte van onze kleine vent werd ik gesommeerd door Abremsev en Independence om uit vm te komen en weer te gaan bouwen. Vanavond had ik dus eindelijk meer tijd over om even wat te doen en zag ik dit lekkers liggen geen zin gehad om te simmen, overal 0,0 activiteit en gewoon gegaan.. On 19-09-2019 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker Klapstoeltje [BIRDs] _____________________________…
-
Quote from BeLikeMe: “Quote from monfy: “lekker slagje, zonde van je vloot klapstoel ! knap dat je gaat rebuilden hf met de winst ” ik gun de rebuild wel echt waar maar met kerkhof 4 geloof ik er geen pepernoot van ” haha kerkhof 4 was toch 35% ofzo haha ik ga wel echt rebuilden ja haha
-
mooie hit heren, de kleine had vanmorgen wat aandacht nodig dus dan ben je te laat met inloggen haha, geeft niets, that's the game, ik ga lekker herbouwen
-
Quote from Abremsev: “Quote from Hitsugaya Toushiro: “Slappe winst heren, maar daar kijken we niet naar. Stickied ” hehe het duurde ook even om klappie over te halen die slakken af te stoffen! Het feit dat het een top 10 slag zou worden was de druppel ” uhuh moest er maar eens wat mee gaan doen, abremsev liep maar te zeuren hahaha nee was het wel waard xD sportieve reactie gehad van Immortal
-
Quote from Anuvinda: “Als Hyperion te traag is, dan heb ik ook nog wel een inactieve miner in Gemini met een slordige 40m punten ” ik heb een acc met 102mil punten daar in vm maar ik heb een mooi bod gehad voor een leuk acc in eridanus dus dat ben ik aan het overwegen. tot zover zie ik niets interessants voorbij komen
-
Geboorte zoon
SailorTwift - - Algemeen
PostQuote from Wil-Krikke: “Quote from Klapstoeltje: “Quote from fire rain: “ ” ik vind het sws wel mooi dat mensen waar je tegen speelt ook fatsoenlijk en leuk kunnen reageren!! nouja @fire rain en @Wil-Krikke niet dat wij op verkeerde voet staan haha ” dit is toch iets moois buiten Ogame dat moet je iemand gewoon gunnen !en mis strijden we later wel tegen klapstoel jr ” word gewaardeerd!!
-
Geboorte zoon
SailorTwift - - Algemeen
PostQuote from fire rain: “gefeliciteerd alex fijne tijd toegewenst succes met de slapeloze nachten ps save langer als normaal ivm de gebroken nachten en onverwachte ochtenden dat je na weken eindelijk iets kan uitslapen iets van spreek uit ervaring:D:D ” Thnx Fire! waardeer ik enorm hahah ik moet zeggen hij is heel erg rustig, ik slaap makkelijk 4 uur onafgebroken aan elkaar voordat hij om drinken begint te vragen haha Quote from Wil-Krikke: “Quote from fire rain: “gefeliciteerd alex fijne tijd toe…
-
Geboorte zoon
SailorTwift - - Algemeen
Postdankjullie wel voor alle felicitaties!! De kleine maakt het goed, drinkt, slaapt, poept en huilt (heel weinig gelukkig). Moeders maakt het ook prima en we zitten echt op een grote blauwe wolk