Search Results
Search results 741-760 of 903.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
ik zit al 2 dagen op 340k vloot hoor @Bunnyxd
-
~Abremsev [03-07-19][16:32] Van de troon gestoten, tijd voor rust. Mogguh all, werd vanmiddag getipt dat Kale op zijn maantje lag en dat diegene hulp nodig had omdat hij hem niet alleen aan kon maar toen had ik even een andere planning. toch een uur later een poging gewaagd maar gepulled omdat er activiteit verscheen. Tijdens mijn spioronde van vannacht bleek Kale zonder enige activiteit op zijn maan te liggen, even gesimd en wat recs bijgebouwd en gelaunched. overal verscheen mooi de 15 min tim…
-
Quote from Treinrek: “*kuch* afgesproken pushhit *kuch* ” ga jij anders even lekker je azijngezeik lozen in het toilet voor je gaat reageren op prima legit slagen @Barcode lekker gedaan pik
-
lekker hoor, zag je al vliegen op de lanx, vlootje alleen niet thuis hahaha
-
ennn deel 2 On 22-03-2019 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker Kreela [LEGEND] ________________________________________________ Cruiser 1.250 Battleship 752 Battlecruiser 500 _________________________________________ Defender Bieslook [TRC] ________________________________________________ Large Cargo 70 Cruiser 88 Battleship 83 Recycler 50 Espionage Probe 10 Bomber 6 Solar Satellite 21 Battlecruiser 2 Rocket Launcher 911 Light Laser 230 Heavy Laser 20 Gauss Cannon 10 Ion Cannon…
-
terug van weggeweest, alleen een beetje jammer van de nickname @Jillian On 22-03-2019 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker Kreela [LEGEND] ________________________________________________ Cruiser 1.250 Battleship 750 Battlecruiser 500 _________________________________________ Defender Bieslook [TRC] ________________________________________________ Small Cargo 2 Large Cargo 96 Heavy Fighter 1 Cruiser 188 Battleship 85 Recycler 10 Espionage Probe 20 Bomber 5 Solar Satellite 20 Ba…
-
Leuke hit hoor, even een update voor jullie, Jillian heeft gisteravond mijn account weer terug gegeven, dus er zal nog 1 nickchange plaatsvinden en dat is die van mijzelf... alleen een beetje jammer dat ik mijn eerste 2 hitjes na terugkomst moet posten onder de nickname Kreela xD
-
dit is in Hyperion, niet in uni 3 xD
-
mooi gedaan kerel! ja we hadden het er al even over, jammer maar helaas, het is en blijft maar een spelletje he hahaha mooie winst, doe er wat leuks mee en @JamesCameron, dat word rips rebuilden als een malle
-
deze mag verplaatst worden naar de hofsectie, is gewoon een 20% hofje hoor haha
-
Quote from Mighty-Me: “Hmmmz dat ruimtepuin van hem hoef ik dus niet meer naar te zoeken .... Leuk gedaan, dito winst ... Vakantieman beter opletten heh!! Dis nu al de tweede x binnen n week... zonde man... gl@rb btw... had je met ss/ic al dan niet met wat lgs niet een leukere winst eruit kunnen halen dan met je nietjes ?? die krengen zuipen als n malle ” neuh verschil was maar 2 mil deut, en dan heb je meer losses in kristal als je met ic en ss vliegt
-
spotte hem al eerder alleen toen nog met rode getalletjes van een ruimtewerf, verscheen activiteit en toen lag zijn ruimtewerf er wel klaar om te gaan. 15 min afgewacht van mn spio en gelaunched, er verscheen nog wel even act in mw5 maar toch de gok genomen en doorgevlogen. met dit als resultaat On 15-03-2019 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker Venom [NBAM] ________________________________________________ Destroyer 39.936 _________________________________________ Defender vaka…
-
eerste hitje nadat ik weer terug ben in gemini, spotte deze zonder act op zijn planeetje, leuk snel winstje. On 15-03-2019 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker Venom [NBAM] ________________________________________________ Destroyer 10.000 _________________________________________ Defender cryptmaster [U.S.O] ________________________________________________ Light Fighter 8.371 Cruiser 1 Recycler 257 Espionage Probe 88 Solar Satellite 9 Deathstar 2 Battlecruiser 875 Rocket Launch…
-
Quote from Elon Musk: “Leuke AGS top 10! Het verdunnen van een actieve turtle is gewoon Ben niet zo'n fan van turtles ( behalve swami de turtle ) maar dit is gewoon respectloos. Alien Glrb ” hoezo... ze hebben gewoon netjes 160m winst
-
mooi hit heren! HT jammer dat je stopt bro, het was gezellig vanaf Cygnus! @Sempi het is nog niet klaar hoor, zijn nog genoeg playbookers over
-
Quote from Wadloper: “Nog zo’n multiaccount, verdacht zaakie Maar desalniettemin lekker hitje ” multi 4 is gewoon mijn acc die ik aan Jillian heb gegeven hoor xD
-
goed bezig met mijn vlootje