Search Results
Search results 641-660 of 1,000. There are more results available, please enhance your search parameters.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
TOT: 15.030.605.000] Disturb [NoLeader] & de Zwerver [NoLeader] & MrR [NoLeader] & MC Walter [NoLeader] vs. Bob [Bonus] (A: 2.472.727.000, V: 12.557.878.000)
Bolder - - Hall of Fame
PostQuote from TimmiT: “Top slag, zo kun je het ook doen in plaats van v-mode hoppen. Gewoon i'tje worden. ” Ja, slim idee, zou iedereen moeten doen! Netjes gevonden. Slopen die I tjes..
-
[TOT: 2.369.210.000] Zippp vs. LXG [TDF] (A: 280.866.000, V: 2.088.344.000)
Bolder - - Hall of Fame
PostQuote from Azenomei: “V-hopper slagen zijn altijd waardeloos. No skill, perfecte fleetsave, gs verdwijnt uit uni. Waardeloos dus. ” De meest domme opmerking !! + 10 Nee, je mijnen op nul zetten dat is DE manier, angshaasje... Lekker mee gepikt Zipp GL@RB
-
9bbc9670c6e8fa7656f0c3727dc93eb5.png Ja, geweldige klapper, 605 satjes.. Martin ga je hulp zoeken om dit te verwerken?? In elk geval een snelle rebuild gewenst!
-
Vakantie modes
PostQuote from Sempi: “Veel bombarie of iemand wel of niet in vmode duikt, wel of niet hopt. Misschien ergerlijk voor de actieve garde, maar ik ben reteblij dat er zoiets als vmode bestaat. Even wanneer het nodig is (korte of langere tijd) in vmode tot je weer tijd hebt om te spelen. En daarna er weer uit, zonder dat je acc geplunderd is. Misbruik maken van vmode is dan iets anders. Zeer ergelijk, maar niet verboden. Net zoals turtlen. Helaas hoort het er bij. En zal er ook (altijd) bijhoren.. ” Dat…
-
Vakantie modes
PostQuote from dogwar: “overigens denk ik ook dat er vele leuke serieus slagen keer gaan komen op deze forum en hopelijk ook wederzijdse respect naar elkaar toe maarja het is en blijft een suggestie ” Als ik je post lees dan heb ik er een beetje moeite mee eerlijk gezegd. Je praat over respect ! De bedoeling van dit topic is om te horen hoe de meningen zijn. Maar je hebt nu enkele post's gezet, en weinig bij gedragen. Derhalve heb ik je post gerapporteerd, in mijn ogen kan het wat fatsoenlijker. Maa…
-
Vakantie modes
PostQuote from Azenomei: “Wat schattig, een GO die niet weet wat de mogelijkheden van DM zijn. Weet je zeker dat je hetzelfde spel speelt? ” Jij bent het genie op ogame gebied : mij een rec op aanval voor 15 uur sturen en dan denken dat je niet in vmode kunt,, lol Kijk, waarom stuur je geen bericht naar GF met je gezeik over vmode en DM. Pak je lego uit de kast of ga knikkeren met je vriendjes.
-
Omdat Martin zo wie zo vaak plaatjes moet draaien EN dus een normal life heeft Ok denk ik dat hij het spelletje snapt Dus is hij geen nolifer en snapt hoe het werkt in een leven buiten ogame!! Lekker slapje GL@RB
-
Vakantie modes
PostQuote from dogwar: “weet je wat ik eens een keer voorstel als men het durft! 1 februari t/m 28 februari niet in V-mode staan 1 keer laten zien wij de SKILLS heeft, na de 28e kan iedereen weer lekker ze eigen shitt doen maar dan kan er wel een eind gemaakt worden aan het geklaag gezeik en gezeur laat men zien dat ze serieus ogame kunnen spelen ipv hoppe hoort men hun klep dicht te houden voortaan. overigens denk ik ook dat er vele leuke serieus slagen keer gaan komen op deze forum en hopelijk ook…
-
[TOT: 5.706.054.000] Zippp vs. Harrybob [ShadowRe] (A: 791.260.000, V: 4.914.794.000)
Bolder - - Hall of Fame
PostQuote from Azenomei: “Dat zie je niet vaak. Een trollende GO. Wat een top team hebben we toch in NL, geen wonder dat de ene na de andere admin ermee stopt met deze toppers. Ik zie een hoop beschuldigingen, maar 0 bewijs (behalve dat slecht gefotoshopte plaatje dat overduidelijk nep is). ” Niet inhoudelijk ingaan op wat er staat? Zeggen dat ik lieg en fotoshop?? Je moet bij het Trump clubje gaan ! Ontkennen en een Go die probeert het team te helpen omdat spelers net als jij het een heerlijk iets …
-
Vakantie modes
PostBolder, ik dus, zit vaak in vmode, niet alleen omdat het kan maar vaak met reden. GF zal het een worst zijn, anders hadden ze er al lang iets aan gedaan. Maar er zijn spelers die er heel erg door geraakt zijn, wss doordat ze een keer vet veel zijn kwijtgeraakt aan deze speler. Maar, mijn mening, als je vloot kwijtraakt heb je niet opgelet, niet gesaved, of te lang op de doos gezeten. Als het dan een speler is die net uit v komt, of een speler die gewoon online is zonder een hopper te zijn... je …
-
[TOT: 5.706.054.000] Zippp vs. Harrybob [ShadowRe] (A: 791.260.000, V: 4.914.794.000)
Bolder - - Hall of Fame
PostQuote from Azenomei: “Ik snap dat het vervelend is dat ik je alweer een tijdje negeer (waar ik overigens hierna weer gewoon mee doorga), maar dit soort fake news verspreiden met zelf gefabriceerd "bewijs" is toch wel heel erg sneu. Is dit het niveau van ogame NL? Dan mogen we onszelf wel gelukkig prijzen dat je 99% in v-mode zit. Je bent gerapporteerd. ” Vervelend is een raar woord in deze, zelfs een heerlijk gevoel als je mij negeert. Maar waarom laat je deze rec nog doorvliegen, ik zit al weer…
-
Bolder - - Hall of Fame
PostHij kan het wel hoor, kijk maar!! *KNIP* Azenomei valt aan 1 rec op 15 uur !! Lol, hij kent de regels nog niet echt, Dan ben je toch echt frusti ! Maar het blijft een mooie slag GL@RB Harry Bob ][Lord][ [11-01-21 rond 17:25 uur] Plaatje geknipt ivm coördinaten daarin.
-
Bolder - - Hall of Fame
PostQuote from Kikero: “Waarom pakt niemand de targets voor Zippp ze sloopt? ” Waarom? Geen lef. Geen skills. Lekker Zipp GL@RB Harry
-
Bolder - - Hall of Fame
PostLovely.. Kunnen Azenoob en Robbedinges hun frustratie weer botvieren, succes meisjes. Lekker Zipp GL@RB
-
Quote from Robbendinho: “vhoppers zijn kansloos, zijn een soort uitkeringstrekkers. Dus alleen maar profiteren en niks terug doen voor de maatschappij ” Dat zijn de echte!! Ogame vergelijken met de maatschappij....... Heerlijk om kansloos te zijn Maar als (ik) wij kansloos zijn, waarom dan zo"n haat?? Je kunt ons gewoon negeren. Het is kansloos om zulke gv te plaatsen, alleen als je echt gefrustreerd bent ga je over tot zulke acties. Dus, Azenomei, ga eens een praatgroep opzoeken en neem Robbend…
-
Quote from Azenomei: “Als ik niet online was misschien, ik duik namelijk niet in v-mode zodra ik offline ga. ” Grote jongen, echt geweldig !! Als je je toevlucht neemt om zulke topslagen te plaatsen laat je zien dat het toch erg diep zit. Het roept bij mij in elk geval wat medelijden op, gevalletje narcisme ? Zipp, mocht je hulp nodig hebben om dit te verwerken, ik ben er voor je
-
[TOT: 481.481.355.000] Trucker & Jadakiss [THE LOX] & Piet Piraat & mister C & Colonel Cain vs. Gambits [Ex Play] (A: 164.783.097.000, V: 316.698.258.000)
Bolder - - Hall of Fame
PostQuote from Azenomei: “Edit: Ik hoor van iemand dat alleen Gambit geen v-hopper is en de rest wel. Als dat zo is dan is dit een grote nutteloze faalslag. ” Quote from Azenomei: “Ja, nee inderdaad. De vhop speelstijl shit vinden en zelf al meer dan een maand in v staan zijn inderdaad niet mogelijk. Scherp hoor. ” Prachtige slag en een heerlijke winst. Wat ik niet snap is het ongenuanceerd comment van bovenstaand figuur. Als een speler een target ziet en aanvalt en de slag lukt dan is het oke? Kom …
-
[TOT: 281.945.000] Omalley Thomas [CCG] vs. Mogul Amos [Vmotu] (A: 237.355.000, V: 44.590.000)
Bolder - - Hall of Fame
PostAnother CCG bites the dust Lekker GL@RB
-
[TOT: 28.874.426.500] Courage vs. Ziggy2000 [ShadowRe] (A: 8.459.601.000, V: 20.414.825.500)
Bolder - - Hall of Fame
PostQuote from Khamul: “Het is Kerst, dan haal je toch geen capriolen zoals dit uit? ” Er zijn nolfers... ook met de kerst!! Leuk slapje. GL@RB ziggy